Gå til innhold

Hva skjer med mennene da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæven, det er mange som har menn som er utro..

Er så glad jeg ikke har en sånn mann. Er så glad jeg kan stole på mannen min, sende han ut og ikke sitte hjemme å være redd. Er så glad jeg slipper å snoke på telefonen, e-post, facebook osv osv..

ER SÅ GLAD, ATTER EN GANG....!

Hvor gamle er dere som sliter med utroskap osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg også alltid sagt! at jeg er en av de heldige som har en mann jeg kan stole full og fast på. etter 8 år og to barn hadde han en følelsesmessig affære me ei på jobb. HURRA!!! Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at han kunne gjøre noe slikt...jeg fikk nyssen i det før det ble noe mer mellom dem.. jajja mennsannnn

Skrevet

Hvordan vet du med 110% at din mann ikke er utro? Tror du partnerne til de mennene som er utro vet det du eller? Halleluja.

Skrevet

Hehe, tror den de aller fleste konene til de som er utro sier akkurat det samme som deg.

Skrevet

Det skal jeg fortelle deg:

Det er vel bare noe du vet når man har funnet den rette.. Og ikke minst har stiftet familie, så er det vel ikke på sin plass å lufte kuken/Høna å fly rundt.. Noen har følelser og det har min, og det er jeg glad for. Utroskap har han opplevd å det er det verste han vet, og han ville aldri ha såret meg på den måten. Ikke etter at jeg har født og gått gjennom en tid med smerter og bært barnet som tilhører han.

Vi er såpass ærlige at visst vi en dag evt finner en mann/dame det sier klikk med så sier vi det til hverander i steden for å gå bak ryggen på den man elsker.. Er det ikke sånn det skal være da????????

5 år har vi sammen, og etter de 5 årene så vet man litt. Og vi vet litt hvordan hverdagen vår er.

Vi ringer hverandre hele tiden, sier til hverandre at vi elsker hverandre hver dag, sexen er bedre for hver dag som går og vi koser oss sammen som en familie. Han har opplevd nok, jeg har opplevd nok og vi begger er sjeleglad for at vi har slått oss til ro med verdens beste gutt.

Er vi ute, så snur begge oss etter damer/menn, vi begge synes menneskekroppen er lekker, og det er lov til å se så lenge man ikke bestiller av menyen..

Kanskje visst noen kan droppe å være så forbaska sjalue og kanskje åpne seg litt mer, så kanskje det vil være litt færre utroskap her i verden..

Hi

Skrevet

Hva tror du de som føler det samme som deg sier da, MEN har menn som ER utro? Nei, det er ikke på sin plass å vifte, så hvorfor gjør et hopetall av gifte menn det? Sier overhodet ikke at din mann er utro, men jeg er ganske sikker på at de som blir bedratt lever i den samme troen som deg hi.

Skrevet

ja, da får de så leve i den troen. Jeg lever IKKE i den troen.

Dette er noe jeg vet...

!!!

Skrevet

Jeg VISSTE også at min mann IKKE var utro!!!!! Tok grådig feil jeg!! Ingen VET dette!!

Skrevet

Jaja, synd for deg det vel....

Skrevet

Nei, det var kjempe moro... dumme kjerring...

Skrevet

vet ikke hvem som er dum jeg. Jeg, som har en mann som er trofast og kjærlig, eller du, som ikke så tegnene eller noe på at du ble bedratt..

Vanskelig valg må man si....

Skrevet

Er du seriøs nå hi, eller er det så kort du er i det virkelige liv, som du presterer her inne nå? Søt du;) Hvordan skal man kunne se tegn, om mannen jobber annenhver uke borte med jobben? Har du et ordentlig svar på det?

Skrevet

Min mann jobber også annenhver uke. Fri en uke og jobber den andre.

Men altså, herreguuuud... Ja, faktisk så er jeg seriøs, er ikke så kort, er sånn passe høy egentlig, men samma faen det :P

Du får passe på litt neste gang da vet du, vær litt ekstra oppmerksom.

Ikke min feil at x'n din var en kåt liten jævel..

Skrevet

Naive lille fitte. Du er så dum så det er moro å lese hva du skriver.

Skrevet

jaja, fint for deg.

Du trenger vel litt humor i hverdagen din da, muntre deg opp litt..

Naive lille fitte faktisk. HAHA.. Dagens..

Skrevet

Hadde du kommet med et vettugt svar, hadde jeg kanskje tatt deg litt seriøst, men ved å overse spørsmålene mine, fremstiller du deg liksom ikke sånn kjempe bra. Diskuteringsferdigheter ut av en annen dimensjon.

Skrevet

Dette kollektive opphenget på utroskap her inne er fascinerende. Sist jeg leste om det var kvinner omtrent like utro som menn. Så statistisk sett er det altså omtrent like sannsynlig at alle dere her inne er utro som at mennene deres er det.

Jeg for min del er lykkelig for at mannen min ikke har ei utro kjerring. Det kryr nemlig av dem. ;)

Skrevet

Mulig det.

Vi sitter faktisk begge to her nå å ler litt.. Enhver person som er i et seriøst forhold med en bør vite litt om partnerens hverdag og ellers, uansett om han er bort ei uke eller et år eller hva faen han er...

Og det at din mann valgte å gå bak din rygg å såre det maks sier litt om dere, da må han ikke ha elsket deg så høyt eller hva? Kanskje han har virket litt rar, kanskje han har virket litt hard to get.. Ikke vet jeg, eller har behov for å vite det, men noe må ha skurret siden noen velger å være utro..

Skrevet

Hehe ;)

Ja, du sier noe der..

Er glad mannen min å ikke har ei sånn kjerring :)

Skrevet
Hmm.. Jeg møtte mannen min da han var gift med en annen, gravid var hun også. Mulig hun trodde hun kunne stole på ham også, men det stemte overhodet ikke. Min erfaring er at på jobb kan alt skje.
Skrevet

jeg stolte 100% på mannen min, inntil jeg fikk vite at han hadde kn***a eksen i ett år bak min rygg! + tre andre..

Skrevet

"Så statistisk sett er det altså omtrent like sannsynlig at alle dere her inne er utro som at mennene deres er det"

Jo, i teorien... Men akkurat når det gjelder damene her inne så tror jeg ikke de har noe særlig til liv utenom BIM og barnehage, så det er nok mennene som er den utro part akkurat i dette tverrsnittet av den norske befolkning.

Skrevet

Jeg er også ganske sikker på at mannen min ikke er utro, men man kan aldri vite hundre prosent! Er man sikker er man naiv, evt forferdelig lettlurt.

Uansett har jeg valgt å stole på min mann, og håper og tror at jeg gjør rett i det.

Skrevet

Oi.. Ja da fortjener dere virkelig hverandre. Stygge dere :(

Men da vet du jo at mannen din er et utro svin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...