Gjest Skrevet 16. desember 2009 #26 Skrevet 16. desember 2009 Hehe, gutten min har hatt store søvnvansker siden fødselen av, og jeg har fått det tipset hundre og ørten ganger. Har prøvd til jeg blir grønn i trynet, men han NEKTER! Selv da han var baby ville han ikke ligge i sengen sammen med meg. Jeg kunne av og til ønske at han var en av de barna jeg kunne ha inne hos meg når han var syk, eller bare et barn som kunne ligge og kose litt på morgenkvisten, men nei. Han blir helt krakilsk og skal hvertfall ikke ligge sammen med meg. Hehe. Barn er forskjellige, og det er vi voksne også. Jeg hadde kanskje klart å sove godt nå som han har blitt såpass stor, men da han var baby hadde jeg vært livredd for å rulle over ham eller noe.
Ksenia & Anjem Skrevet 16. desember 2009 #27 Skrevet 16. desember 2009 Nei det orker jeg ikke. Sover IKKE godt med ungene i senga..Våkner dagen etter med verk i hele kroppen
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 16. desember 2009 #28 Skrevet 16. desember 2009 merker at jeg ikke sover så godt når han ligger i sengen med meg, våkner støtt og stadig og sjekker at ikke dynen ligger over hodet på han osv. Ligger også i underbevisstheten at han ligger rett ved siden av meg, så sover absolutt best når han sover i egen seng. Tror han sover bedre han også, blir nok litt varm av å ligge inntil mamma!
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. desember 2009 #29 Skrevet 16. desember 2009 herregud,er jo opp til hver enkelt det da! for min del har det vært helt naturlig for meg å ha babyen i min seng og jeg har ett ekstrembehov for søvn - så å kunne amme i senga er gull verdt for meg! når nattamming ikke lenger skjer så er det egen seng:) har bare god erfaring med samsoving og overgang til egen seng så for meg er det det beste! Men ikke for alle.. må jo funke for "mamma" også! Hvis mamma ikke sover godt med babyen i senga å babyen ikke vil sove i egen seng å det blir mye mas på natta pga det forstår jeg godt frustrasjonen..den beste løsningen da er jo ikke å ta barnet over i egen seng nå det skaper fler problemer enn det løser!Nei vi er alle forskjellige... Men nå er kanskje meningene delt mellom de som praktiserer samsoving bare pga nattamming og de som praktiserer deg helt opp til skolealder..
mortil3nå Skrevet 16. desember 2009 #30 Skrevet 16. desember 2009 enig med deg! Kos en gang i blant da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå