PAVEEL Skrevet 15. desember 2009 #26 Skrevet 15. desember 2009 Det håper jeg og. Men jeg bor på en liten plass og bølgen av SI her har vært minimal. Er glad for at mange andre har tatt vaksinen jeg, hvis de ønsker det så er jo det flott. Så kan de av oss som ikke ønsker det la være. Siden vi mennesker har ulike oppfatninger om dette temaet er det greit at faktisk er valgfritt om man ønsker dette eller ikke. Jeg tror denne SI`en er bare den første av mange "nye" influensa typer vi kan vente oss fremover i årenes løp. Når det kommer en influensa som er mer skummel enn denne skal jeg nok vurdere det, men etter alt jeg har lest om SI de siste mndene så har jeg landet på et valg. Og dette valget står jeg for, såfremst det ikke viser seg at den muterer til noe ekstremt farlig. Jeg tror på at kroppen klarer å hanske med sykdommen, den er skapt til det. Er selvfølgelig synd på de som har dødd og de som sitter igjen med "hvorfor akkurat h*n".
olla Skrevet 15. desember 2009 #27 Skrevet 15. desember 2009 Litt skeptisk til hele vaksinene, men valgte å vaksinere eldstegutten. Han fikk feber i 3 dager og utslett på hele kroppen etterpå, så hunstejenta har ikke tatt, ikke jeg heller.
-Lane- Skrevet 15. desember 2009 #28 Skrevet 15. desember 2009 Har ikke vaksinert barna. Mannen er heller ikke vaksinert, men jeg er det siden jeg jobber som sykepleier. Jeg er ikke så skeptisk til vaksinen lengre, så grunnen er vel at vi bor på en liten plass hvor det foreløpig ikke har vært flere tilfeller av si en det man kan telle på en hånd. Hadde jeg bodd i en by hadde de nok vært vaksinert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå