Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #26 Skrevet 15. desember 2009 Exen min ville ikke gå ned på meg. Han hadde flere grunner da. Han syns det var kjedelig, og han mente jeg ikke var "normal" fordi jeg ikke kom på 5 min! haha. Må bare nevne at vi var uerfarne begge to a.t.t. Nå er jeg sammen med en som kunne ligget der nede hele dagen om han fikk låv. hehe. Og han sier også at han elsker smaken! Jeg kommer mye fortere fordi jeg blir tent av at han liker det. (ikke som han jeg nevnte over, som syns det var kjedelig, kommer ikke akkurat som en storm da) Tror det i bunn og grunn handler om å bryte en barriere. Kanskje har han lagd seg en formening om at han ikke liker det, selv om han egentlig ikke veit om han gjør det. Ville nok prøvd å ha en åpen dialog om det, der han han føle at han blir forstått og hørt.
mathilassi Skrevet 15. desember 2009 #27 Skrevet 15. desember 2009 Hun gjør det fordi hun vil. Jeg tvinger henne ikke til og gjøre noe. Trudde du det??? Det er jo riktig så lenge hun vil det.. Ser ikke helt problemet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #28 Skrevet 15. desember 2009 Jeg tenner på å suge fordi han syns det er digg. Jeg gjør nesten hva som helst fordi han syns det er digg, det er det som ER tenninga for meg. Så hvorfor ikke Mathilassis jente skulle suge ham forstår ikke jeg. Bra for ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå