Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #1 Skrevet 15. desember 2009 Er det vanlig at mannen ikke liker å gå ned på jenta? Kjæresten min har gjort dette én gang på meg. Liker det ikke pga kroppsvæsker og sånt sier han. Synes det er deilig når jeg suger han (stort sett hver gang vi har sex, pluss noen ganger for hans del bare), men sier han aldri ville gjort noe sånn selv (om han var jente, selvsagt). Er det andre som har det slik? Det handler ikke om dårlig hygiene, da jeg er svært påpasselig med å dusje/vaske meg nedentil før sex (nesten for opptatt, da det kan ødelegge noe av spontaniteten).
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #2 Skrevet 15. desember 2009 Tror det er mer vanlig at menn har problemer med å gå ned på jenta, enn omvendt. Her i huset har vi heldigvis ikke det problemet, han elsker å slikke og takk og lov for det! Jeg hadde ikke giddet å gi ham oralsex hver gang hvis han ikke gjorde gjengjeld! (ikke det at jeg gidder å gi ham oralsex hver gang uansett).
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 har en samboer som ikke får nok av "saftene" mine jeg :S han drikker nesten av meg.... tror rett og slett han tenner sinnsykt på det.. han gjør det ofte og grundig og ser virkelig ut til å nyte det like mye som meg... for ja han er vanvittig flinkt til å få meg til å komme på den måten... om du svaner det, vil jeg rett og slett anbefale deg å anskaffe en liten vibrator dere kan bruke sammen... det er ikke like godt, men mye bedre enn ingenting
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #4 Skrevet 15. desember 2009 Men her inne har jeg aldri hørt om at mannen ikke går ned på kvinnen. Er lurer på om det er jeg som er problemet. Og kan ikke skjønne hvorfor. Jeg er jo nøye med hygienen..Barberer meg og ser da ikke så verst ut.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #5 Skrevet 15. desember 2009 Typisk at når noen spør om et problem, så svarer de som ikke har problemet, og skryter av hvor fantastisk de har det... Jeg tror at det er relativt vanlig at menn ikke går ned på damer så ofte, men at damer ikke klager så mye på det som menn ville gjort i samme situasjon... Jeg vet om flere damer som ikke VIL at mennene skal gå ned på dem, de synes det er ekkelt. Gi klar beskjed om hva du ønsker, og spør om det er noe du kan gjøre for at det skal bli mer fristende. Du kan selvfølgelig ikke tvinge ham, men han burde nå kunne gjøre det av og til, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #6 Skrevet 15. desember 2009 Hi her. Lurte egentlig bare på om det bare var meg, eller om andre hadde det likt. (Er det en tynn unnskyldning liksom, eller er det flere gutter som sier det samme?) Jeg har ikke noe særlig behov for oralsex. Liker å gi han, men trenger ikke akkurat det samme tilbake. Har bare vært sammen i drøye seks måneder, så er mer enn nok tilfredsstilt med "vanlig sex" og roting. Blir sittende å tenke på denne kommentaren om at han ikke likte alle kroppsvæskene og sånt. Ser jo den, og ville nok ikke slikket en kvinne selv. Lurer bare på om det kunne være noe galt med meg..og jeg skjønner ikke det helt heller.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #7 Skrevet 15. desember 2009 Jeg har opplevd det, han sa det rett og slett var ekkelt. Det endte opp med at jeg gikk ifra han (ikke noe kjempeseriøst forhold) for jeg elsker å suge og jeg elsker å motta oralsex og synes det er en viktig del av sexlivet! Når damer ikke liker å suge eller svelge så er det noe de burde gjøre noe med og prøve for mannens skyld, men når mannen ikke liker det så skal damene bare la det ligge, virker det som at enkelte kvinner mener.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #8 Skrevet 15. desember 2009 nå spør hun om hva som er vanlig da.... jeg har hatt 8 sexpartnere i mitt liv! kun 2 av dem har ikke gjort det. nå skal ikke jeg skryte av at det er så mange..., men de to som ikke gjorde det var unge og uerfarne (det var jeg også da bare for å si det). jeg tror ikke jeg hadde orket et sexliv med en mann som aldri gav meg oralsex :S om det er vanlig vet jegf ikke, men jeg har ikke fått inntrykk av at det er vanlig for menn å ikke like det... skjønner det i forhold til mens og sånn, men ikke alle som bryr seg om det heller faktisk... jeg er bor sammenmed en som faktisk ikke bryr seg så mye om å motta oralsex selv.. men han elsker å gi meg det heldigvis. han liker det når jeg gjør det, men han spør aldri og har ikke tolmodighet til å la meg holde på litt.... jeg kjenner også jenter som synes det er kvalmt med oralsex... både å gi og få... lurer på om de vet hva de går glipp av???
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #9 Skrevet 15. desember 2009 Typen min gikk ned på meg mye mer før.. Men så sa han en dag at han egentelig ikke likte det...:-/ Etter det så er det ikke noe fristende å få når jeg vet han egentelig ikke vil... Liker også å vaske meg før han gjør det.. Noen ganger har han "tvunget" seg på uten at jeg har vasket meg og det er ekkelt... :-/ Jeg ga han masse før også.. Men når man aldri får noe tilbake så er det ikke morro mer... Vil ikke bare bli utnyttet og være der for han, han må nesten være der for meg også.. Snakker jeg ikke om å bare gå ned på han. Mnen når han skal sove etterpå selv om jeg ikke har kommet og vi kun har holdt på i ett minutt så blir det veldig kjedelig i lengden altså.. :-/
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #10 Skrevet 15. desember 2009 Latskap, hørtes ut som han liker bedre å få enn å gi. Sugenekt burde hjelpe på uviljen.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #11 Skrevet 15. desember 2009 Selvom du vasker deg grundig, kan det jo hende at han rett & slett ikke liker "smaken" uansett. Det som skal gjøre smaken bedre der nede er visstnok meloner, ananas osv. Søte frukter hehe Eller kanskje han bare ikke liker det uansett... Noen er vel sånn, neppe noe galt med deg
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #12 Skrevet 15. desember 2009 her er det heller så at han vil ofte men jeg er ikke så tent på det at han gjör det på meg...men jeg suger han nesten hver gang vi har sex..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #13 Skrevet 15. desember 2009 Bare et tips når det gjelder smak.. Hva med spisende massasjeolje med smak? Jeg har perioder der jeg brekker meg av spermsmaken, men da gnir jeg bare inn staken med litt massasjeolje med bringebærsmak før jeg suger. Hjelper iallefall for min del.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #14 Skrevet 15. desember 2009 Tror ikke det er _smaken_ han reagerer på. Han sa at "kroppsvæskene" i seg selv var problemet. Ser utifra svar her at jeg er ganske alene om problemet da. HI
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #15 Skrevet 15. desember 2009 Vi bruker av og til sjokoladesaus på flaske:)))) Blir mer pirrende;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #16 Skrevet 15. desember 2009 hva mener han eksakt med "kroppsvæsker"? at du har våt skjede?at du blir våtere når du blir tent?at du kommer? er jo ikke akkurat snakk om så fordømt mye kroppsvæsker som normalt kommer ut av oss kvinner da... vet du hva han eksakt mener?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #17 Skrevet 15. desember 2009 Kom ikke (kommer heller ikke veldig vått), så regner med han mener våt skjede. Det er jo fuktig der hele tiden, og jeg blir jo mer våt når vi har sex. Han trenger jo ikke slikke inni, men.. Vet ikke mer enn at "kroppsvæskene" var problemet.. Tror jeg er den første han har gått ned på. Han er ikke veldig erfaren seksuelt
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #18 Skrevet 15. desember 2009 er vel litt forskjell på hvor mye væske vi produserer da... nå vet jo ikke jeg hvordan HI er, men jeg kan like godt være den skyldige som har laget flekk på lakenet som han er...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #19 Skrevet 15. desember 2009 Vi går ned og liker det begge to.
mathilassi Skrevet 15. desember 2009 #20 Skrevet 15. desember 2009 Jeg personlig elsker og "gå ned" på dama. Det for meg er en sånn ting jeg gjør fordi nr1 jeg liker det, nr2 det gir henne nytelse og nr3 det er en ting som gjør at jeg føler meg nærmere dama! Namnam er det rett og slett! Spes på dama når jeg har jaga opp hu en god stund først
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #21 Skrevet 15. desember 2009 gjør dere det like mye på hverandre mathilassi? liker hun det like mye som deg? å gjøre det på deg?
mathilassi Skrevet 15. desember 2009 #22 Skrevet 15. desember 2009 det er vel nesten 50/50.. Det er ikke helt på samme måte. Jeg tenner på å gjøre det.. Hu tenner vel mer på at jeg tenner på det hun gjør.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #23 Skrevet 15. desember 2009 hvorfor suger hun deg da om hun ikke tenner på det? synes du det er riktig?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #24 Skrevet 15. desember 2009 Her kommer ei i samme klubb.. bare at mannen min har aldri prøvd engang å gi meg oralsex.. Men vi har et flott sexliv uansett da, bare så det er sagt. Jeg kommer lett av samleie, så jeg er jo heldig på den måten. Jeg gir ham oralsex ganske ofte. Han er i grunnen mest opptatt av puppene mine, noe som ikke er meg imot da jeg er veldig følsom der.. i grunnen mer enn nedentil:) Vi ble sammen da vi var rett over 20, han hadde null erfaring med sex fra før og vi var begge temmelig sjenert i starten, så jeg turte ikke spørre.. har selv erfaring med oralsex fra før, det er greit nok men ikke noe jeg MÅ ha så jeg tenker ikke så mye på det.. Vi fikk vårt første barn ganske tidlig i forholdet, etter det ble jeg redd for at jeg så rar ut der nede eller noe så jeg tenker sjelden over det.. Hva han egentlig tenker om det vet jeg ikke.. har likom aldri vært noe vi snakker om..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2009 #25 Skrevet 15. desember 2009 13.40 igjen her.. kan godt hende han tror at jeg aldri har hatt noen interesse av det, eller at han bare ikke tenker tanken.. nesten flaut å ta det opp etter noen år er gått også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå