Hikken Skrevet 18. desember 2009 #26 Skrevet 18. desember 2009 "den fæle mannen min står og sier KOM IGJEN" Haha ) Flott skrevet altså, Knytbysilje! Gratulerer med to helt sikkert vidunderlige barn!
Espoir Skrevet 18. desember 2009 #27 Skrevet 18. desember 2009 Gratulerer med tvillinger! Og takk for en fantastisk flott, engasjerende og morsom fødselshistorie - den beste jeg har lest, tror jeg faktisk. Du høres ut som en utolig humoristisk og selvironisk jente. =)
petite fleur Skrevet 18. desember 2009 #28 Skrevet 18. desember 2009 Wow. Fantastisk historie! Rart at du kan synes noe så dramatisk og vondt var en drømmefødsel, he he :-) Gratulerer så mye med tvillinger! P.S. Du har med denne historien gjort meg enda mer sikker på at jeg gjør det rette ved å søke ks, "alle" sier jo at fødsel nr 2 går så lett.... Å nei da! :-)
Gjest Mylian med twins Skrevet 18. desember 2009 #29 Skrevet 18. desember 2009 Man kan jo ikke isolere seg helt fra omverden selv om man har 8cm da Chicka, dessuten maste du noe jævlig på sms! :-p Ks er supert Fru Nisse:) Hatt det jeg og! Hilsen KnutbySilje/Kristi Brud
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 18. desember 2009 #30 Skrevet 18. desember 2009 Oi!! Alt du husker! =) Flott historie! Men hvordan var formen etter å ha mistet 3 LITER blod?? Har man ikke ca 4 liter da? Jeg mistet 300 ml, og var liiikblek og kjempesvimmel leenge.. Har ei venninne som skal føde tvillinger om det ikke skjer noe dramatisk før termin =)
Monajenten Skrevet 18. desember 2009 #31 Skrevet 18. desember 2009 Det lurer jeg også på, jeg mistet rundt 1 liter ved første fødsel, og så næmest død ut i de følgende ukene. Jeg er i tillegg blek fra før av;-) Tusen takk for at du delte din historie, det var nydelig og herlig skrevet. Og til tross for litt drama, får jeg lyst på en baby til:-P
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 19. desember 2009 #32 Skrevet 19. desember 2009 Wow, at du fødte tvillinger naturlig står det respekt av! Utrolig bra og detaljert historie. Jeg vekslet med å få frysninger og grøssninger, og å faktisk få lyst å føde vaginalt en gang :-) Desverre så får jeg nok aldri lov, etter to ks. Men utrolig tøft av deg å gjøre det, og i tillegg mene fødselen var en "drømmefødsel", med så mye drama underveis :-)
thea - M har gull i gulping Skrevet 19. desember 2009 #33 Skrevet 19. desember 2009 Fy søren for en fin historie. Da du skrev hvor vondt du hadde det, nikket jeg bare enig og kneip beina sammen:P Hehe.. Stakkars deg som hadde så vondt i mange timer, jeg hadde vondt i under 5, så jeg skal ikke klage:) Men vi har fått noe fint ut av det, det fineste i verden! Utrolig fin historie
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. desember 2009 #34 Skrevet 19. desember 2009 Fy faen, sier bare jeg! Fantastisk bra jobbet! Du var kjempeflink! ;o)) Nok et bevis på at kvinnekroppen er unik! Gratulerer masse med de små!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå