Gjest åhuffavmegåhuffavmeg Skrevet 14. desember 2009 #27 Skrevet 14. desember 2009 De fleste liker Linnea :-) Det er på topp på navnelista ;-)
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #28 Skrevet 14. desember 2009 Fint, men jeg tror Linnea og Celine er det nye "Linda" Veldig veldig vanlig. Min svigerinne var fot et par år siden utplassert på en fødeavdeling (Bergen) - og kommenterte at "alle" jentebabyene skulle hete Linnea.
julenissen Skrevet 14. desember 2009 #30 Skrevet 14. desember 2009 Nei. Kjedelig, sukkersøtt, og en bortskjemt rosa jente.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. desember 2009 #31 Skrevet 14. desember 2009 ja, veldig fint navn. Men ALT for mange som heter det....
Tiddelidu Skrevet 14. desember 2009 #32 Skrevet 14. desember 2009 Ja! Jeg ville at jente vår skulle hete det, og mannen min noe annet, så sønnen vår fikk velge. Det ble mannen min sitt forslag. Er glad for det nå for det er mer poppis enn jeg først trodde.. Men nydelig navn =)
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. desember 2009 #33 Skrevet 14. desember 2009 Ja, jeg liker navnet, men synes det klinger bedre på svensk. Også synes jeg at det har vært såpass populært en stund nå at det begynner å bli veeeeldig mange som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå