Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 13. desember 2009 #3 Skrevet 13. desember 2009 Jaaa!! Men men en n:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 jeg tenker at det er en litt snobete og eneråd unge bak de navnet. men sånn bortsett fra det så er det fint
Snuppa! Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Ja, helt greit. Men erl itt for vanlig til at jeg ville kalt mine barn Linnea.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Nei, litt for sukkersøtt for min del:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Ja! Ville brukt det på ei jente nå om mannen hadde vært med på det..
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Hadde aldri valgt navnet selv. Men jeg synes det er fint:)!
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 Datteren min heter Linnea,så jeg elsker selfølgelig navnet;o)
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #14 Skrevet 13. desember 2009 Altfor populært til at jeg kunne brukt det selv, men foretrekker stavemåten Linea.
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #16 Skrevet 14. desember 2009 Ja, jenta mi heter det så det synes jeg er nydelig! Litt for poppis enn hva hadde håpt på. Hadde vi valgt navn i dag hadde jeg valgt noe annet pga det. Når vi valgte det var det ikke så popp som det er nå. Men, i barnehagen med 125 barn er de bare tre som heter det samme. Min farmors venninne het det, så det var derfor vi valgte det.
GuttemammaX3 Skrevet 14. desember 2009 #17 Skrevet 14. desember 2009 Jeg liker navnet. Har verdens skjønneste tantebarn på 12 år, som heter Linea. MEN, de siste åra har det blitt veldig oppbrukt, jeg ville ikke brukt det på barnet mitt nå...
CMH Skrevet 14. desember 2009 #18 Skrevet 14. desember 2009 Niesen min på 4 heter det. Fint, men altfor kjedelig og oppbrukt.
dårlig ånde Skrevet 14. desember 2009 #19 Skrevet 14. desember 2009 kjempefint, hvertfall hvis man ikke ville skille seg ut fra mengden
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 14. desember 2009 #20 Skrevet 14. desember 2009 Datteren min heter Maria Linnea så ja jeg synes det er nydelig.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 14. desember 2009 #21 Skrevet 14. desember 2009 veldig oppbrukt navn. Føler "alle" heter det. samme som Emilie.
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 14. desember 2009 #23 Skrevet 14. desember 2009 Jeg elsker det navnet men så heter dattra mi Linnea da
Vipsenmamma Skrevet 14. desember 2009 #24 Skrevet 14. desember 2009 Nei, det er altfor søtt, og for mye brukt.
Mamma´n til lillemor Skrevet 14. desember 2009 #25 Skrevet 14. desember 2009 Synes det er veldig søtt. Men jeg ville ikke ha brukt det, for jeg vil at jenta mi skal slippe å hete det samme som så mange andre. Vanskelig å vite framover i tid selvfølgelig, men det er jo de jevnaldrene som er viktigst. Flere i samme klasse, på samme håndball-lag, i samme korps osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå