Sololight Skrevet 24. desember 2009 #26 Skrevet 24. desember 2009 I dag fikk vi gladmeldingen at jeg skal bli tante. Tenk, min mor hadde rett denne gang også :-) Merkelig det der! ..men kjente jo et stikk at jeg skulle ønske det var meg også da. Hadde MA i oktober, så jeg skulle egentlig vært 20 uker på vei nå. Da hadde det evt. blitt ca 8 uker mellom søskenbarna. Men men, klaffer det nå, blir det ca 3 mnd mellom de, fint det også! Ha en nydelig julaften alle sammen.
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 25. desember 2009 #27 Skrevet 25. desember 2009 Hei jenter =) Hvordan går det med dere? Har dere noen sympt??? Jeg vil bare teste jeg nå. Kjempe ømme bryster, mensen murringer og litt kvalm. VENTER !! Men mensen kommer sikkert denne gangen også Klem
Blinkimom Skrevet 28. desember 2009 #28 Skrevet 28. desember 2009 Ler litt av meg selv i dag.... Kjøpte meg ny dongeri. Sto i prøverommet og prøvde to bukser. Den ene ganske så trang og den andre satt løsere. Ville normalt tatt den trangeste siden buksene har det med å vie seg ut en del...men neida, jeg gikk derfra med den som satt litt løsere. I god tro om at jeg snart blir gravid, og den løseste da kan brukes ihvertfall de første månedene
surfepia Skrevet 28. desember 2009 #29 Skrevet 28. desember 2009 Hei hei perle79 og nanna32. Vi var i samme tråd for litt siden. Jeg har ikke vært inneher på en stund ettersom vi ble enige om å ta "juleferie" og skulle egentlig legge all babystyr på hylla frem til våren. MEEEN jeg har ikm idag, men ingenting har skjedd!! Så da måtte jeg inn her igjen å sjekke hvordan det går med dere??? Jeg skal teste i morgen.....spent.. og nervøs. Har jo drukket et par ganger i løpet av juleferien. Vi har jo ikke prøvd! aner faktisk ikke når jeg hadde EL denne gangen... Har INGEN symptomer, så hadde egentlig ingen tro på at det kunne være noe. Meeen nå er jeg usikker. Bruker aldri være forsinka... Har ikke turt si noe til mannen enda. Vi har jo planlagt DEN nyttårsfesten. Handla på polet også.. Men men, det finner vi vel en løsning på om svaret blir positivt i morgen. Hadde vært gøy å høre hvordan det går med dere? Og evt. andre som har ikm idag??? Noen som har testet positivt? Juleklem til alle!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 28. desember 2009 #30 Skrevet 28. desember 2009 ojoj:-) den der høres spennende ut:-) hører det er mange som er blitt gravide når de tar en pause i prøvingen og holder seg borte herifra,så jeg blir ikke overasket om du sitter med en positiv test imorgen:-) jeg har ikm 1 jan,så det blir ikke noe testing før da regner jeg med.men ser for meg tanta kommer som bestlt som vanlig:-( symptomene på graviditet har jeg jo uansett,ettersom det er de samme som tegn på tanta:-( har ømme bryst,og murring i korsryggen og magen,men det er helt vanlig hos meg:-) krysser fingrene for deg jeg da:-)) lykke til med testingen:-)
kmne+ida+sara Skrevet 29. desember 2009 #31 Skrevet 29. desember 2009 God morgen flickar! Hvordan er formen nå da? Er det noe flere symptomer på gang? Jeg er litt spent, for etter at syklusene min har blitt kortere og kortere siden juni (fra ca 33-34 dgr, til 26 dgr sist), har jeg enda ikke fått TR, og idag er det 28 dgr siden forrige IKM. Jeg har jo gått til akupunktur for første gang denne pp, vært til to behandlinger. Det jeg tror var det viktigste min flotte akupunktør gjorde, var å sette nåler for å gi hodet mitt og tankene mine en pause (som hun sa). Så det er jo lov å håpe! Selvom jeg ikke er sikker på om vi traff EL denne mnd da, har en følelse av at vi var for sent ute... Jeg er suuuupertrøtt og småuggen om dagene, men det kan vel like gjerne være at jeg går og hangler litt med en forkjølelse. Håper vår alles TR holder seg unna denne pp! Så du hadde fått TR allerede perle79? Kom ikke den veldig tidlig? Lykke til alle sammen! Klem
surfepia Skrevet 29. desember 2009 #32 Skrevet 29. desember 2009 JAAAA!!!! Testen var positiv!!! Så da er jeg vel omtrent 4 uker og hopper over til 1. tri. Håper spiren sitter denne gangen(har mistet 2 ganger, så håper alle gode ting er 3) og at vi ses snart alle sammen på skravletråd for 1. tri!!! Godt nyttår alle:-)
kmne+ida+sara Skrevet 29. desember 2009 #33 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer så masse surfepia! NÅ skal den sitte, spiren! Håper vi sees snart på 1.tri!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 29. desember 2009 #34 Skrevet 29. desember 2009 yes!!! moro å lese:-)) har du noen symptomer da surferosa?? ikm 1 jan her,men kjenner ingenting unormale symp.det er jo det samme symp på tanta også.
surfepia Skrevet 29. desember 2009 #35 Skrevet 29. desember 2009 Nei det som er så rart. Har vært gravid 3 ganger, har en gutt på 10 og har mista 2 siste året og alle gangene har jeg hatt ømme pupper og våkna på natta for å gå på do. Sist var jeg sikker på at jeg var gravid fra 1 dag etter EL. Denne gangen har jeg ingen symptomer....Og det kom derfor som en stor overraskelse når tanta ikke kom!! Har ikke hatt sex ved el heller. Men hadde vel rett før tror jeg... Eller har jo hatt litt murringer i korsryggen. Men det har jeg ved tantebesøk også. Kanskje noen stikkinger i livmora.. Men ingen kvalme, ingen dobesøk på natta og ikke ømme pupper. Men 2 positive tester, så da får vel symptomene dukke opp etterhvert :-) Venter spent på om dere følger etter!!
Sololight Skrevet 29. desember 2009 #36 Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer surfepia! Så kjekt:-) Her har jeg heller ingen symptomer denne pp, men stikninger i livmorområdet i dag. Fikk meg til å tenke på om det kan være noe likevel... Har IKM på fredag, så jeg venter med test til da:-)
78girl Skrevet 30. desember 2009 #37 Skrevet 30. desember 2009 Hei på dere.. Er ny her på denne tråden... Har IKM om 2 dager (1/1!)...og begynner å lure nå. Har noen rare symptomer...(er jo LITT på jakt etter de også, da!).. Har "murret" litt de siste dagene...eller oppført seg rart i "livmorsregionen"...og i dag kom det litt rosa på papiret... Har tatt 2 neg tester, da, men det var bare 9 og 10DPO.. Nå er det jo hele 12DPO!!!! :-D Kanskje kanskje???
kokosyklus Skrevet 30. desember 2009 #38 Skrevet 30. desember 2009 Hei hei folkens. Ikm i morgen for min del, så da gjenstår det å se. Hoppla, holdt meg unna denne siden med vilje, fro jeg blir så vill og gal + hadde en sa forrige måned oog da blir man iallefall ikke mindre verpesyk etterpå den som lever får se:) Lykke til alle sammn!!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. desember 2009 #39 Skrevet 31. desember 2009 jeg testet positivt idag:-)))) ikm i morgen,men ville se om jeg hadde en overraskelse til min kjære:-) krysset kom frem med engang og ble sterkere med engang:-)) det verste er å holde kjeften sin nå,for akkurat idag er sambo på job,etter å hatt fri i hele julen,og han kommer ikke hjem enda på noen timer. 8pp,ble d!!! yessss!!! er 3+5 idag og har menstermin 13-14 sept:-)
78girl Skrevet 31. desember 2009 #40 Skrevet 31. desember 2009 Åå...gratulerer så mye, nanna32! :-D Jeg fikk TR i dag.. :-( En dag før jeg skulle til og med... :-( Jaja...pp4 er i gang.. :-/
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 31. desember 2009 #41 Skrevet 31. desember 2009 den hersens tanta grrr:-( grrrrr,kjenner den følelsen.den er fæl.meeen,krysser fingrene for at januar the mnd for deg:-)) lykke til videre:-)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 1. januar 2010 #42 Skrevet 1. januar 2010 Gratulerer med spiren nanna32 Her kom tanten også igår Så da går vi for oktoberspire ;-) Lykke til i svangerskapet - håper vi andre snart kommet etter på 1.trim.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 #43 Skrevet 1. januar 2010 tusen takk julespire ?? :-)) men skulle ønsket jeg kunne gratulere alle her inne denne uken,med spire.:-) det hadde vært noe det:-) lykke til videre med prøvingen,sender litt babystøv jeg:-)¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
surfepia Skrevet 1. januar 2010 #44 Skrevet 1. januar 2010 Å gratulere så mye nanna 32!!! :-) Da ses vi inne på 1. tri!! Jeg har mens termin 8 sept. Så da er vi nært da :-) Har du noen symptomer? Jeg er bekymra for har enda INGEN!!! Har jo mista 2 gang før og hadde mange sympt begge gangene... men rart at jeg ikke kjenner noe nå.. Krysser fingrene for at de dukker opp og at alt går bra me oss alle denne gang.. Og til alle dere andre, LYKKE TIL!!!!!!!!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 #45 Skrevet 1. januar 2010 tusen takk Surfepia,og gratulerer selv:-) blir her en liten stund til jeg (på bli gravid ja),trives så godt her med jentene.har liksom ikke gått opp for meg heller.hehe joda,kjenner det jobbes der nede.en litt annerledes murring enn når tanta kommer.og tidvis murring i korsryggen. noen ganger småkvalm og svimmel.litt ømme pupper,men det har jeg når tanta kommer også. tror ikke du skal bekymre deg jeg,symptmene kommer når du minst aner det,vær du trygg på det:-) moro at vi har menstermin så nært da.blir så vi følger med hverandre da:-))
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 1. januar 2010 #46 Skrevet 1. januar 2010 Takk for det.... *rullermeginnistøvet*
kokosyklus Skrevet 1. januar 2010 #47 Skrevet 1. januar 2010 Så morsomt nanna32:) Ruller meg rundt i litt støv selv, to dager over ikm... Lykke til i svangerskapet s¨å håper jeg vi ses i 1. tri om litt.
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 #48 Skrevet 1. januar 2010 ååå.så spennende da:-)) krysser fingrene for en positiv test:-)) når skal du teste da?
kokosyklus Skrevet 1. januar 2010 #49 Skrevet 1. januar 2010 Tja, det var det da.... Da jeg var gravid med datteren min testet jeg ikke pos før 11 dager over IKM, så jeg går egentlig bare å lurer ennå. Har mensmuringer, det er vel det eneste denne gangen, så det kan jo bare være at tr er litt treg etter mye julestress. Kroppen min produserer Hcg så utrolig sakte tror jeg. Kvalmen kom ikke før i uke 9 og varte til uke 20- skrekk og gru.... Ellers var jeg 6 dager over IKM forrige mnd med så mye symptomer at vi begge er overbevist om at jeg er gravid. MYE kvalm, trøtt og begynte plutselig å kommenterer lukter i forbindelse med mat etc ++ de bissarre gravid drømmene som jeg kun har opplevd i forbindelse med forrige svangerskap. Jeg mistet jo da, antakjelig etter at jeg fikk et skikkelig spark i magen av snupps mi, men det er håpløst å si. Jeg tenker at jeg bare må regne med at det blri tyngre og vasnkeligere denne gangen med en toåring i hus. Hun er tross alt den viktigste for meg:) Man mister jo i 70% av tilfellene, så det er ikke noe å skrike om føler jeg. Det er heller egentlig ikke sånn at vi PRØVER selv om det er akkuratt det vi gjør... ha ha! Det passer heller ikke , men vi har så lyst på en til at det bare blir sånn.... Rar situasjon å være i egentlig. Jeg var så dårlig i forrige svangerskap, håper det går bedre neste gang:) Tipper TR banker på døra i morgen tidlig.. Man kan jo vente i spenning så lenge- dette blri vel vår 4 pp hvsi vi skal regne oss som prøvere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå