Gå til innhold

Flere med termin 6.februar?


chicomio

Anbefalte innlegg

takk for svar :)

 

var hos jordmor i dag. hun sa at hun ikke hadde tenkt over at den var så stor i den betydning at jeg kanskje måtte ta keisersnitt, så det var jo bra :)

han ligger øverst på målene (innen normalen), så det skal vel gå bra :)

 

masse lykke til hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Og her sitter jeg fremdeles.... Hva med dere andre? :) Har hele tiden trodd jeg skulle få før termin, men nei.

Hatt masse kynnere i 1 mnd, gått på modningsakupunktur, tatt bringebærbladkapsler og nå har jeg begynt med div kjerringråd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter jeg fremdeles.... Hva med dere andre? :) Har hele tiden trodd jeg skulle få før termin, men nei.

Hatt masse kynnere i 1 mnd, gått på modningsakupunktur, tatt bringebærbladkapsler og nå har jeg begynt med div kjerringråd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sitter her enda jeg også! Akkurat som deg, har hele tiden trodd han vil komme før termin, men her merker jeg ingenting til at noe er i gang. Har ingen plager, og greit er jo egentlig det :) Så håper bare smerten tar meg plutselig nå :P

Har også prøvd ut en rekke kjerringråd og tatt kapsler, men neida, han kommer når han selv vil her iallefall. Håper bare det er snart, for nå begynner jeg å bli spent på å se han :)

 

Lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her jeg også, veeeeennnnter.. Tror ikke han kommer de første dagene, har fått time på ahus på onsdag på overtidskontroll, håper de setter i gang da hvis han ikke kommer selv før det. Tror ikke de setter i gang så lenge alt er bra, men håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McMom, her McBoy & McSpire:

har du fått overtidskontroll allerede nå onsdag? trodde ikke man fikk det før en uke etter jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja fikk nå på onsdag for morkaka var så dårlig sist gang. Men tviler på at de setter i gang hvis alt ser bra ut, men morkaka kan jo bli dårlig over natta, er litt bekymra for at det skal skje noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk nå på onsdag for morkaka var så dårlig sist gang. Men tviler på at de setter i gang hvis alt ser bra ut, men morkaka kan jo bli dårlig over natta, er litt bekymra for at det skal skje noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men da skjønner jeg hvorfor du får ovetidskontroll så tidlig. Viktig at morkaka er i god stand, så skjønner at du er bekymra for det.

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også ønsker dere alle masse lykke til!

Lillebror i magen her har vært SÅ aktiv og jeg har hatt sterke kynnere i 1 mnd nå, men i hele dag har d vært heeeelt rolig... Ikke slik at jeg bekymrer meg nei, bare spekulerer på om det kanskje skjer noe iløpet av natta, for de bruker jo ofte å bli rolige like før ikke sant...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også ønsker dere alle masse lykke til!

Lillebror i magen her har vært SÅ aktiv og jeg har hatt sterke kynnere i 1 mnd nå, men i hele dag har d vært heeeelt rolig... Ikke slik at jeg bekymrer meg nei, bare spekulerer på om det kanskje skjer noe iløpet av natta, for de bruker jo ofte å bli rolige like før ikke sant...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurte jordmor om akkurat det der siden jeg synes min krabbat har vært mye aktiv i magen den siste tiden. lite med spark, men mye bevegele. sa at jeg trodde det de ofte ble roligere nærme termin, og da svarte hun at de var bare glade for at man kjente mye liv, var jo det de ville :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dag på overtid.. kjenner ventetiden er slitsom, og at jeg er veldig klar for å få se lillegutt nå!

 

Ingeborg*okt 07*Yum in my tum*: Hvordan er det med deg? Er det skjedd noe? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...