Gå til innhold

barnevakt, kjenner jeg ble irritert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at du blir irritert over at venninna di sovner når hun passer barnet ditt, som du sier; ting kan fort skje da.

Skjønner ærlig talt ikke hva ellers du reagerer på?

Du kan da ikke bestemme om venninna di skal gå ut kvelden før hun skal være barnevakt? Så lenge hun ikke kommer full om morgenen. Som mor har jeg da absolutt vært fyllesjuk sammen med barna mine jeg også, tror nok jeg lider mer enn de da :) Antagelig har venninna di også lært av dette, å passe små barn når man er fyllesjuk er jævlig, det gjør hun ikke igjen.

Men hva er det med bilen? Har den noen sammenheng med resten av historien? Mulig det er noe jeg har gått glipp av her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du får rare svar. Jeg kan godt forstå at du er irritert. Dersom man skal passe et barn, går man ikke på fylla kvelden før. Det er ikke akseptabelt å være fyllesjuk og trøtt når man sitter barnevakt. Greit nok at du ikke kan bestemme hva hun kan gjøre og ikke gjøre, men du kan forvente at hun er ansvarlig nok til ikke å gjøre noe som gjør henne dårlig egnet til å ha ansvaret for et barn.

Skrevet

om hun ikke hadde sovet ville hun lagt merke til at det stod en bil rett utenfor vinduet, leiligheten vår er på kjellerplan og det er rett utenfor vinduet man parkerer!om der står en bil rett utenfor vinduet og blokkerer dagslyset så ville enhver oppmerksom person legge merke til at den kom!

Skrevet

takk for ordentlig svar, jeg er kanskje ikke noen god skriver, spesielt når følelser tar overhand. og jeg setter veldig pris på at du svarte meg på en skikkelig måte.

jeg mener også at når man har sagt ja til å være barnevakt så går man ikke på fylla kvelden før. greit jeg ikke kan bestemme hva hun gjør, men det jeg forventer er at hun kan ta vare på min sønn. noe jeg føler at hun ikke gjorde.

det har ingenting med at han ikke fikk noe stimuli, for jeg synes han har gått av å styre seg selv ned på gulve og utforske litt.

og det med bilen:

vår leilighet er på kjellerplan, og man må parkere utenfor vinduet vårt. noen hadde da kommet og parkert på vår plass, noe hun ikke enset. den står da og skygger for dagslyset inn i stuen vår.

og den var ikke hovudpoenget, men det var for å få fram hvor lost hun hadde vært.

jeg kommer ikke til å spør henne om barnevakt mer, nettopp fordi at jeg synes det er uhørt og komme fyllesyk som barnevakt. jeg har vært ute selv, men har ikke drukket mer en to-tre øl fordi jeg har ansvaret for en baby dagen der på!

Skrevet

Det er ikke så vanskelig å forstå innlegget ditt dersom man tar seg tid til å lese det skikkelig. Ofte er det slik her inne at det blir en slags "trend" hvordan man svarer på et bestemt innlegg. Dersom noen begynner å slenge med leppa, gjør de fleste andre det også.

Tror ikke mange her inne ville ha syntes det var ok at barnevakten var fyllesyk. Det er liksom bare underforstått at man ikke kan drikke mye kvelden før man skal passe et barn, på samme måte som man ikke kan det når man skal tidlig på jobb. Prøv å heve deg over dumme svar, jeg kan overhodet ikke se hvordan du kan fremstå som uansvarlig i det du skriver. Synes tvert om at du virker som en fornuftig og ansvarlig mor.

21.18

Skrevet

Takk igjen:) jeg setter veldig pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...