Gå til innhold

Har vi stebarna mye??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mannen din flink til å ta seg av barna når dere har dem da? Eller er det du som må gjøre det meste med dem, siden du syns det er så "slitsomt"? Jeg vil jo tro for dere alle sin del at ordningen dere har nå må jo være den beste. Mest siden mannen din er endel borte, for det hadde jo blitt enda mer "slitsomt" for deg om barna skulle være der mens mannen din var på jobb.

Har selv et stebarn og vet hvor krevende det kan være, han er hos oss annenhver helg, de helgene pappan hans har fri. Så vi får ingen helger for oss selv, men sånn er det bare.

Syns det er litt dårlig gjort av mange å dømme HI så hardt, jeg ser dette fra den siden at hun er veldig sliten og lei når hun har skrevet dette. Man blir da sliten av å ha egne barn, hvorfor skal man ikke få lov til å være sliten av å ha stebarn?? Samtidig er jeg enig i de som sier at dette er ikke mye samvær, det blir jo nesten det samme som annenhver helg, bare sjeldnere, med flere dager på rad. Hadde vi kunnet ha en slik ordning, så kunne jeg gjerne gått med på det, så hadde vi fått en helg sammen bare oss i mnd. Er veldig fint å høre at mannen din er så engasjert og vil ha barna så mye at han og får vært sammen med dem, når han er hjemme, ikke alle fedre som er like gira der.

Du kan nok ikke kreve at dere skal ha barna mindre, det blir for dumt.. for som nevnt ovenfor, syns jeg ikke dette er mye, hva nå enn mye er. Hvor gamle er barna? Klart det er krevende når de våkner om natta, men de blir jo eldre og da blir det nok mye bedre. Du må prøve se det positive i det, for vil du virkelig være sammen med mannen din, så må du godta barna hans og at han vil se dem når han kan. Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns dere har barna vel lite. Når det går så lang tid mellom hver gang, så kan man ikke forvente at ungene ikke sliter med å sove eller andre ting. De må omstille alle sine daglige rutiner, være i ett hus de ikke er så kjent i osv. Så det må du bare takle og komme deg over.

Om du er en god ste-mor så kunne det vært lurt å ha de på beøsk en dag i uken slik at huset deres blir mer ett hjem for de, og da hadde det blitt bedre for deg når de er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...