Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #26 Skrevet 12. desember 2009 Eh, 22.01, jeg tror nok du har misforstått. Han går fra henne. hun skjønner ikke helt at han har god nok grunn. Hvilket sier nok om hennes intelligens. Det heter forresten et krangletema, ikke ett.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #27 Skrevet 12. desember 2009 Denne historien tror jeg rett og slett ikke på. Den er alt for dum.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #28 Skrevet 12. desember 2009 Du skjønner vel at han er like glad i sine to barn som han er i deres felles, og som du er i ditt/dine barn. Jeg hadde forlatt deg hvis vi hadde bodd sammen, og du hadde sagt dette til meg. Du viser en veldig stygg holdning til barna hans på den måten - samme hvor stygge og umulige barna hans er, skal du ikke ha slike følelser for de. Da er du ingen god omsorgsperson for hans barn.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #29 Skrevet 12. desember 2009 HI har ikke svart på et eneste innlegg. Sitter nok med vinglasset sitt og ler seg ihjel. Forumtrollet.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #30 Skrevet 12. desember 2009 Du skriver som om du gikk i fjerdeklasse, HI. Og tenker tydeligvis likedan.
Mor Løvehjerte Skrevet 12. desember 2009 #31 Skrevet 12. desember 2009 Jeg tenker bare at det går an!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #32 Skrevet 12. desember 2009 Den beste setningen: Den andre ungen er ganske normal, men trenger nå briller. Søren, da var visst den hemma også. Jeg hadde ikke dumpet deg, for jeg hadde aldri blitt sammen med en som var strippet for intelligens, sosial kunnskap, språkkunnskap +++
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #33 Skrevet 12. desember 2009 Atså voksne og reflekterte mennesker sier ikke ordet hemma. Derfor tror jeg rett og slett du er en drittunge som har fått barn med en voksen mann som heldigvis setter barna sine foran deg. Klart han blir såret over dette. Er det liksom hans feil at det feiler barnet noe? Hva om ditt barn fikk CP og ikke kunne fungere normalt f eksempel. Hva da? Se for deg noen si: der er hun med den hemma ungen.. Nei se å voks opp din drittunge.. Håper mannen går fra deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå