Gå til innhold

NEEEEIII !!! Fytti H***** (svigermor)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og PS: Hvorvidt man er for eller imot vaksinen er fullstendig irrelevant i denne sammenhengen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv er jeg for vaksinering, og både jeg, mannen og jenta vår er vaksinerte.

MEN, noe slikt som dette hadde jeg aldri godtatt! Hadde svigermor, min mor eller en hvilken som helst annen person kjørt over meg ang mitt barns helse på denne måten, hadde jeg klikka i vinkel.

ALDRI om dette mennesket hadde fått passet ungen min igjen- hvis hun går over hodet på dere på denne måten med noe så alvorlig, så må jo gudene vite hva annet hun overkjører dere på!

Dette må du for all del ikke la passere, dette er faktisk ulovlig!

Forøvrig er det ingen kontroll på disse massevaksinasjonene, det eneste de spurte om da jenta ble vaksinert var navnet og fødselsdatoen hennes (vi foreldre vaksinerte oss noen uker i forveien, så det var bare hun som ble vaksinert da). Så hvemsomhelst kan jo ta med seg en tilfeldig unge og få gjort dette. Dessverre.

Skrevet

Dytter litt. Har mannen ditt fått høre det???

Hva sa svigermor når du henta ungen din da?

Skrevet

Synes det var ille nok med en svigermor som tok med barnebarnet til frisøren og klippet pannelugg.. Dette tar jo kaka!

Skrevet

Send henne link til denne tråden på mail! Hadde jeg gjort, så kan hun se hvor alvorlig overtramp dette er!!

Aldri i verden om hun hadde få passet mine barn igjen, møkkakjerring!!

Skrevet

Jeg er ganske barnslig og ondskapsfull, men vet du hva jeg hadde gjort om jeg var deg. Jeg hadde ringt henne og sagt at gutten nå var innlagt på sykehus med bivirkninger av vaksiner og at et sto om livet.

Og så hadde jeg anmeldt henne, man får ganske lang fengselsstraff for å gjøre noe sånt....

Skrevet

Tror du virkelig at man får lang fengselsstraff for noe sånt? Da bør du sette deg litt bedre inn i norsk rettspraksis...vi lever faktisk i et land hvor man kan få 9 år for drap, eller 14 dager betinget fengsel for å ha skambanka kona si. Jeg tror nepppe saken vill havnet i retten en gang...

Skrevet

Selvfølgelig er det helt hårreisende at hun har vaksinert barnet ditt. Det er helt uakseptabelt, og bør anmeldes. Ikke minst hadde jeg sagt i fra til svigermor at jeg ikke akter å la henne passe barnet igjen, siden hun er upålitelig og ikke respekterer deg som mor.

Men bare en kommentar til annie 01:03. Selvfølgelig medfører ikke dette en lang fengselsstraff. Så graverende er det da ikke..

Skrevet

Har ikke vaksinert meg selv, så jeg vet ikke hvordan dette fungerer, men spekulerer på hvordan ei bestemor kan få vaksinert et barnebarn uten underskrift, når barn i skole må ha underskrift fra sine foreldre?

Synes dette høres meget rart og usannsynlig ut.

Skrevet

Når vesla mi ble vaksinert fylte jeg kun ut et skjema med hennes navn, fødselsnummer og div. avkrysninger, dato og underskrift. Ingen spurte meg om legitimasjon. Hvem som helst som kan barnets navn og fødselnummer/persnummer kunne ha tatt henne med dit.

Over til svigermora di: Jeg hadde blitt FLY FORBANNA og hadde tydelig vist og sagt hva jeg følte om saken. Og det hadde også blitt konsekvenser for henne. Om jeg ikke hadde anmeldt henne hadde jeg iallefall ikke latt henne sitte barnevakt noe mer og tydelig vist at hun ikke er til å stole på.

Skrevet

Men å anmelde svigermor? Du skal tross alt leve sammen med svigerfamilien i mange år fremover. Er det ikke bedre å snakke direkte med henne i stedet for å fly inn på nærmeste nettforum? Hva med å si at du forventer en unnskyldning og at hun selv kan ringe sin sønn og fortelle hva hun har gjort? Så ordner dere opp saken i ro og mak. Kanskje du til og med har evne til å tilgi?

Bare så det er sagt, jeg hadde også blitt rasende om min svigermor hadde gjort noe lignende, men kanskje tatt det opp med henne direkte og krevd unnskyldning og sagt at det vil ta tid å bygge opp tillitten til henne igjen. Det er vel i og for seg straff nok!

Skrevet

Alle dere som sier ANMELD!!, hadde dere gjort det om det var deres egen svigermor som gjorde dette?

Jeg hadde blitt skikkelig sint om min svigermor, eller mor, for den saks skyld, hadde vaksinert datteren min mot min viten, særlig med tanke på at jeg ikke ønsker vaksine for noen i familien, noe min mann og jeg er enige om. Men å anmelde? Hva skulle det være godt for, man får jo ikke plukket vaksinen ut av kroppen på ungen uansett, gjort er gjort, så får man bare håpe på det beste.. En skikkelig alvorsprat derimot, der man får frem at dette var uakseptabelt, er på sin plass.

Får han bivirkninger og må holdes hjemme fra skole/barnehage, så hadde jaggu svigermor fått holde seg hjemme fra jobben, siden hun er grunnen..

Skrevet

Hvordan går det, HI?

Har du fått snakket med svigermor?

Hvordan reagerte mannen din?

Skrevet

Dette er alvorlig av flere grunner:

1. Det er en kriminell handling. Vaksine skal utelukkende gis ved foreldrenes samtykke. Fordi:

2. Dersom det var lovlig å gjøre slikt, betyr det prinsippielt at en hvilken som helst person kunne dyttet på barnet ditt medisiner, vaksiner og legebehandling etter eget forgodtbefinnende.

3. Barnet kan i teorien ha allergier som svigermor ikke har har kjennskap til.

Skrevet

Ja jeg hadde anneldt det om det hadde vært min svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...