Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #1 Skrevet 12. desember 2009 Hun har faen meg reist å vaksinert småen mot SI !!!! Hun er helt hysterisk hva angår denne influensaen og har selv vaksinert seg. Jeg har holdt igjen denne vaksinen, vil ikke vaksinere oss, ikke er vi i risikogruppe heller. Jeg er i fullstendig sjokk, hva i alle dager. Bare rot oppi hodet mitt nå. Eksploderer snart. Hva gjør jeg, hva sier jeg?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #2 Skrevet 12. desember 2009 politianmeld henne! Og legen som vaksinerte barnet uten å sjekke om svigermor hadde lov til det.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #3 Skrevet 12. desember 2009 Herregud. Det er tydelig denne kvinnen mangler respekt for deg og din familie. Trodde man måtte ha tillatelse fra foreldrene jeg? Dette er et valg som angår deg og mannen din. Hva synes mannen din om dette? Håper han gir henne en real smellbombe...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 og send i hvert fall inn klage på legen - har har IKKE lov til å vaksinere barnet uten foreldrenes samtykke!!!
Gjest Skrevet 12. desember 2009 #5 Skrevet 12. desember 2009 Anmeld henne! Dette har hun overhode ingen rett til å gjøre. Hadde noen gjort dette mot mitt barn- hadde jeg anmeldt. Hadde ikke vært nøye hvem det hadde vært!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #6 Skrevet 12. desember 2009 La henne ALDRI få passe barnet ditt igjen! Og la henne gjerne få vite det...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #7 Skrevet 12. desember 2009 Anmeld henne fortere enn svint!! Drittkjærring av en svigers da!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #9 Skrevet 12. desember 2009 Enig at din svigermor har trådt over grensen der. Nå er det ikke sikkert det er legen som har vaksinert barnet ditt, da det er mange andre grupper som har adgang til å vaksinere, men jeg ville absolutt ha gått videre med saken. Dette kunne fått alvorlige konsekvenser om barnet ditt har allergier evt, som din svigermor ikke vet om... Ring fastlegen på mandag og ta dette opp med svigermor!
tante grusom master of law Skrevet 12. desember 2009 #10 Skrevet 12. desember 2009 Det hun har gjort er ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #11 Skrevet 12. desember 2009 Jeg er sjokkert over hva folk kan ta seg frihet til å gjøre. Herregud!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #12 Skrevet 12. desember 2009 Dette er et tulleinnlegg! Det er helt garantert!
tante grusom master of law Skrevet 12. desember 2009 #13 Skrevet 12. desember 2009 Ja, mulig det er et tulleinnlegg. en det er fullt mulig å dra å vaksinere barn som ikke er sine egne på disse massevaksinasjonsstedene. Jeg kunne ha funnet en unge på gaten og dratt og vaksinert den hvis jeg ville. De har jo null kontroll på hvem de vaksinerer.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #14 Skrevet 12. desember 2009 Jeg har vaksinert mine to barn, to runder. Ingen som spurte hvem jeg var eller hvilken forbindelse jeg hadde med barna.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #15 Skrevet 12. desember 2009 Det er ikke leger - det er helsesøstre og studenter som gjør det. Ingen spør om samtykke el.l. Har du m åttet vise legitimasjon på helsestasjonen til noen av dine barn vaksinasjoner?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #16 Skrevet 12. desember 2009 Nei, dette er ikke et tulleinnlegg !! Hvem tuller om sånt? Jeg er helt i fra meg nå. Mannen er på julebord og får ikke fatt på han. Svigermor skulle passe småen til i morgen, jeg har avlyst avtalen jeg hadde i kveld og hentet småen hjem til meg. Jeg klarte ikke å snakke med svigermor engang, helt målløs er jeg. Føler ikke at hun skjønner hva hun har gjort....
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #18 Skrevet 12. desember 2009 Helt utrolig. Hva sa svigermor da du hentet ham? Hva sa du til henne? Herregud!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #19 Skrevet 12. desember 2009 Pøhhh! Tulleinnlegg. Hvor vaksinerer de på en lørdag, spør nå jeg da!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #20 Skrevet 12. desember 2009 Ok, da er det ikke tulleinnlegg og i så fall er dette helt utrolig! De nne svigermoren din kan ikke ha mye respekt for dere! Hva sa hun til deg da du hentet barnet ditt?? Hadde bedt henne ryke og reise og aldri komme i närheten av barnet ever again!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #21 Skrevet 12. desember 2009 Dette er noe av det frekkeste jeg har hørt!! Dette synes jeg faktisk er såpass alvorlig at du bør reagere med mer enn sinne. Jeg er ikke imot vaksinen, og har selv vaksinert hele familien, men dette overtrampet hadde jeg aldri i verden latt passere. Om du ikke anmelder henne, synes jeg du i det minste skal fortelle henne at du vurderer politianmeldelse, slik at hun kanskje skjønner hvor ille dette er. Du bør spørre henne hvordan i all verden du skal kunne stole nok på henne til at hun kan få være sammen med barnebarnet sitt på egenhånd igjen. Du bør ABSOLUTT ta dette videre i systemet, noen har jo vaksinert barnet ditt uten foreldrenes samtykke. Det er faktisk påkrevet med foreldrenes underskrift før barn kan vaksineres! Fy f**n så sint jeg hadde vært!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #22 Skrevet 12. desember 2009 I vår kommune (Røyken), ble vi vaksinert på lørdag og søndag!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #23 Skrevet 12. desember 2009 Er enig med alle her inne. Utrolig frekk gjort av svigermoren din.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #24 Skrevet 12. desember 2009 Jeg er heller ikke mot vaksinen, men dette må du si fra om, HI! Jeg er enig at en anmeldelse hadde vært på sin plass. Det minste du kan gjøre er å ikke la henne passe barnet mer. Hun har tydeligvis ingen respekt for dere sånn som hun holder på. Skriv gjerne inn når mannen din har fått vite dette.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2009 #25 Skrevet 12. desember 2009 Dette er ikke bare frekt. Det er en kriminell handling. Helt enig i at du burde anmelde det. Og selvfølgelig la vedkommende som satte vaksinen få svi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå