Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med knullekompisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du synes åpenbart at det er to mennesker i denne situasjonen; den utro og partneren. Og da mener du at det er verre for partneren om den utro har en fast elsker enn om hun kjøper sex. Deg om det.

Jeg synes nemlig at det er TRE personer i denne situasjonen; den utro, partneren og den som den utro er utro med. Og siden, i min virkelighet, kjøp av seksuelle tjenester er utbytting av mennesker i en vanskelig situasjon, og jevngodt med slaveri, mens en elsker/elskerinne bare er et helt alminnelig menneske som har et forhold, er det ingen tvil om at det førstnevnte er langt verre enn det sistnevnte.

Men som sagt, deg om det.

For meg hadde det vært mye verre om mannen min skulle vise seg å være horekunde enn om han hadde noe på si. Jeg kan da ikke bare fokusere på mine egne følelser i situasjonen heller. Verden er større enn meg og min navle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke innser det selv, har det nok ingen hensikt å forsøke seg på noen lengre utredning. Det som kjennetegner "luddere", er at de begrenser seg til selve sexen, altså det som ellers er typisk i prostitusjon, dvs forholdet mellom hore og horekunde. "Uforpliktende sex" vil vel mange heller kalle det. Kjæresteforhold går mye mer i dybden, og involverer følelseslivet, hvor sex er en naturlig følge av det første (og altså ikke selve hovedsaken).

Skrevet

Men jeg hadde jo ikke hatt sex med en som jeg overhodet ikke hadde hadde følelser for.. Jeg var jo litt betatt og likte kk min veldig godt. Hadde omstendighetene vært annerledes så kunne det hende vi hadde blitt kjærester.

Jeg hadde godfølelser for han, og derfor aldri hatt et one night stand fordi jeg må føle noe for den jag har sex med.

Er jeg da et ludder fordi jeg hadde en kk i 1,5 år?????

Skrevet

For meg høres det ut som et helt vanlig kjæresteforhold, eller i det minste et dypt vennskapsforhold.

Skrevet

En knullekompis er en god venn som en rett og slett har sex med og. Altså... jeg ser ikke problemet. Det er jo som et kjærlighetsforhold på mange måter. En er jo trofast mot knullekompisen sin, og OM en havner i ei aen seng, så sier en jo ifra, og kanskje bryter. Så det er egentlig ingen forskjell. Bare ingen sjalusi, ingen fremtidsplaner...

Hvorfor skal man være nødt til å være alene når man er singel?!?!?!?!??!?! En velger ikke singellivet (for det meste), så da synes jeg at det bare er rett at man skal kunne gjøre situasjonen sin litt koseligere.

Hilsen et ludder... problemer er bare at jeg var ikke noe ludder når jeg hadde knullekompis. (hatt to stk. ved to forskjellige anledninger). Det var når jeg IKKE hadde knullekompis at jeg oppførte meg som et ludder.

Egentlig er vel ludder'ne ekspertene i sånne diskusjoner da, så dere som er dydige, vet ikke hva dere snakker om :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...