Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med knullekompisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjorde dere da?

Jeg har blitt gravid med han jeg bare har sex med.. Vi har ingen følelser for hverandre ellers, vi har vært enige om kun sex.. Han vil jeg skal ta abort, selv er jeg usikker på hva jeg skal.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp,jeg ble det for noen år siden..men vi beholdt..og etter det fikk vi et barn til:)Så vi ble sammen og alt ble bra:)

Men er slutt nå da.men fikk jo 2 fantastiske barn av det :)

Skrevet

Så bra :)

Hadde dere følelser for hverandre før du ble gravid?

Hi :)

Skrevet

Ja, og da hadde jeg ikke lyst til å være gravid eller få barn (var jo en grunn til at jeg bare hadde kk og ikke noe fast) så det valgte jeg bort uten å noensinne nevne det for ham.

Skrevet

Ja det er jeg, går gravid nå pga jeg bestemte meg for å beholde barnet. Hadde en abort bak meg fra før, og det var jo en god opplevelse i en vond. Men jeg ville ikke gjennomføre det igjen.

Nå var vi ikke enige om at vi var noe knullekompiser eller noe slik, men vi drev hvertfall å lag sammen i flere mnd til jeg ble gravid. Har/hadde enormt god kjemi og er så utrolig like på så mange måter. Er for min del følelser i bildet (Uheldigvis).

Du må nok bare gjøre det du føler er rette for deg. Ikke regne med at han er der på samme måten, og hvertfall ikke regne med at dere er knullekompiser lenger hvis du beholder.

Skrevet

Det er ikke noe værre å bli gravid med en knullekompis, enn en "dårlig" mann.. (tulling med andre ord) Hehe.. Nå har jeg ikke blitt noen av delene heldigvis, men har da hatt såpass mange venninnger og kjente opp igjennom at har fått med meg en del.

Ei blei gravid med knullekompisen.. Men de fikk barnet, og har hatt topp samarbeid hele veien. Blir jo så sinnsykt mye enklere når en ikke har vært sammen med personen, bare er venner og "knullekompis" :)

(ikke masse følelser og sjalusidramaer)

Nei, hva du skal gjøre, må du nesten bestemme deg for selv.. Bare du. Mannfolk ønsker som oftest abort, med mindre de er i et fast forhold. Ser pengene flyr og ansvaret de FØR de ser gledene. Alle menn vet at man er ikke 100% sikker med mindre en avstår. (de vet det innerst inne, men ikke alle vil erkjenne det.)

Tygg litt på det. Du blir automatisk "alenemamma" når du ikke bor sammen med barnefar om du velger å beholde. (med mindre dere gjør egne avtaler)

Skrevet

Ja, jeg er blitt det. Han stiller opp nå, og gleder seg til alt han skal gjøre med gutten vår, men ville jeg skulle ta abort da jeg fortalte det til han. Jeg har følelser for han, men han har ikke for meg. Vanskelige dager, men ville aldri byttet bort den lille prinsen! Har ikke blitt mer sex på oss etter jeg fortalte det.

Skrevet

Knullekompis?

Og dere som moraliserer over fedre som oppsøker horer? Å ha en fast "knullekompis" er faktisk ti ganger verre.

Skrevet

11.21 her

Nja,ikke sånn veldig,men trivdes godt i sammen og var vel egentlig mer bestevenner..

Skrevet

Ja det ble jeg for 2 år siden, men jeg tok abort uten å si noe til han. Det viste seg nemlig at han ventet barn med sin eks på samme tidspunktet. Pluss at han var noen år yngre enn meg. Tror nok han er glad for min avgjørelse, så slapp han og bekymre seg over det.

Men jeg tok bort drømme babyen min, han var nemlig veldig mørk (afrikansk) og kjekk, hadde jo blitt den nydelige ungen:)))

Skrevet

Må du gi deg da..det er faktisk ganske vanlig..

Er da bedre å ha en knullekompis enn å gå rundt å ha sex med flere enn 1!!

Skrevet

Som om det er det eneste alternativet. Det mest opplagte alternativet er faktisk å være trofast.

Men ellers konstaterer jeg at du/dere synes det er svært ille med menn som oppsøker en el. flere horer, mens dere damer med full rett kan ha en "knullekompis". Dette kalles dobbeltmoral og hykleri.

Skrevet

Nei, det er faktisk mye verre å knytte seg til én. Tilfeldig sex med flere fører ikke til noen følelsesmessig tilknytning, og det er denne mer enn selve den fysiske sexen som ødelegger forholdet til ektefellen/samboeren. Spør en hvilken som helst samlivsrådgiver, så vil du få det bekreftet.

Skrevet

Her må det da være en misforståelse et sted..? Ingen her som er blitt gravide med en knullekompis mens de har vært i annet forhold, er det det da? Med knullekompis menes vel en fast seksuell forbindelse man ikke har et kjærlighetsforhold til.

En fast partner utenfor ekteskapet kalles vel elsker/elskerinne?

Tror ikke dette egentlig var en tråd om utroskap, altså.

Og om du med horer mener prostituerte er vel ingenting verre enn det. Kan ikke forstå at det er sammenlignbart overhodet.

Skrevet

Jo, en "knullekompis" eller elsker mens man er i et forhold, er mye verre enn om mannen går til horer en gang iblant. Det er altså noe som er verre enn å benytte seg av horer. Men damer med en elsker på si vil selvsagt aldri innse noe slikt. De er derimot flinke til å fordømme de "grisete" mennene som gjør noe lignende.

Skrevet

Knullekompis er noa man har når man er singel og ikke vil binde seg..

Er man sammen med noen er jeg enig med deg,da skal man selvsagt være trofast..

Skrevet

Ja, jeg ble gravid med knullekompisen min, men jeg beholdt :) Han var ikke enig såklart, men han har da samvær med barnet i allefall og er glad i det.

Skrevet

Det jeg legger i ordet knullekompis, er når du er singel, og ikke vil fly på andre. Ikke at du er i forhold, og er utro med en fast..

Søskenbarnet mitt ble fikk barn med knullebuddisn, og de valgte å bli sammen. Ikke det beste for søskenbarnet mitt, stakkars. For kjæresten er forferdelig! Men ingen angrer på at datra kom til verden

Skrevet

anonym 13:11

hehehe.. jeg må le av deg for du vet tydeligvis ikke hva en knullekompis er. Kanskje du burde sjekke opp det før du sier noe.

Jeg var singel og hadde en singel knullekompis, dvs en deilig gutt som visste det å kunne tilfredsstille meg, men også en som jeg kunne snakke med. Vi var gode venner med deilig sex, hadde ingen forpliktelser, men jeg hadde alikevel ikke sex med andre, jeg holdt meg til han... Vi var som sagt single begge to.. Hva er det som er ille med et slikt forhold? Hvorfor er det kvalmt?????

Skrevet

he he he, jeg visste ikke det fantes en ordbok hvor "knullekompis" stod forklart. Jeg har faktisk aldri hørt ordet før. Men så er jeg heller ikke så ludderaktig av meg som enkelte andre her inne. Man trenger ikke være i et fast forhold for å opptre som et ludder. Snarere tvertimot.

Skrevet

Tydligvis en forvirret høns her inne. Når man er SINGEL har man knullekompis. Har man mann/samboer/kjæreste har man en elsker.

Grtulerer da har den forvirret hønsen lært seg noe nytt i dag, hurra.

Skrevet

Og du har lært deg en ny og treffende betegnelse på deg selv: ludder.

Skrevet

JA jeg er gravid med kk's barn.

Jeg har LITT følelser for han, men han har ikke det for meg, han datet andre jenter, men han vil ikke date noen nå da, han tar litt hensyn, heldigvis. Vi hadde heftig flørt på sen-sommern, men han fant andre dater. Vi BEGGE var betatt av hverandre men det endte kun med at vi ble knulle-kompiser.

Etter jeg ble gravid har vi ikke hatt sex.

For et år siden hadde jeg en annen kk, og han tvang meg til abort, rett og slett, så jeg var dum og naiv og tok abort, som jeg angrer på. Denne gangen beholder jeg det, og han støtter meg, heldigvis. Har ikke hatt mer kontakt med han siden da.

PS! jeg har kjæreste nå da, som ikke er BF.

Skrevet

Anonym 13:38

Hvorfor er du mer ludder med en knulle kompis enn med en kjæreste??? Kan du være så snill å fortelle meg det? For jeg har selv hatt en kk, men jeg drev ikke med andre, vi hadde god sex og var gode venner som også kunne finne på andre ting sammen.

Eneste forskjellen var at vi ikke var kjærester og hadde ingen forpliktelser ovenfor hverandre. Dette forholdet pågikk i 1,5 år. Kan du da fortelle meg hvorfor jeg er et ludder?

Noen tror bare at de er såååå dydige, men du kan jo umulig vite hva du snakker om. Er det noe jeg ALDRI har vært så er det ludder. Aldri hatt one night stand, vært i 6 forhold og er 36 år.. LUDDER??????

Skrevet

Neida, er ikke noe ludder jeg. Selv om jeg vet hva en knullekompis er så betyr det ikke at jeg har en eller har hatt en. Men er så mangt jeg er opplyst om. Kan jo ikke si det om alle.

Jeg er forøvrig gift og har aldri hatt noe kk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...