Shamandalie Skrevet 10. desember 2009 #26 Skrevet 10. desember 2009 Baker du til jul? Evt hva?? I år koker vi drops og steker pepperkaker. Ellers får vi smultringer av mormor, å peppernøtter av pappa,å det holder til langt utti det nye året Rundvasker du til jul? Ikke i år,siden vi mala hele huset før vi flytta inn i juli,tak,vegger og alt. Men vasker vanligvis rundt ja. Hvis ikke, hva gjør du? Vasker grundig,banker matter i snøen (hvis den kommer snart...) å på lille julaften må jeg legge på rene sengeklær,det er tradisjon,selv om jeg kanskje skiftet bare en uke før Ekte juletre eller plast? Usikkert enda, har lyst på ekte,men ser jo alle fordelene med plast... Men har for førsta gang mulighet til å gå i skogen å hugge selv,å det frister! Gran eller furu? Gran,helt klart, hvis det ikke blir pvc eller hva det heter Hva er den dyreste julegaven du kjøper i år? Hmm,sammenlagt blir det til samboern. blir vel ca 1000 kr. Ditt beste husmor- tips? Slapp av,det blir jul uannset!. Å alltid ALLTID microfiberklut med bare varmt vann,ikke såpe, til speil Hva har du til juleklær i år?? Hva som helst jeg får plass i med min 6 mnd-mage,hehe. Og sist men ikke minst; Hva ønsker du deg til jul i år? Har en del bøker på ønskelisten, den siste Nemi, en sitatbok bl.a., Stieg Larson-dvd, og noe som glitrer,men som ikke er så dyrt at jeg ikke tør bruke det
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #27 Skrevet 10. desember 2009 Baker du til jul? Evt hva?? Ikke 7 slag, men pepperkaker med barna og rundstykker til 1. juledagsfrokosten. Rundvasker du til jul? Ja, vegger og tak og hele pakka. En god anledning til å få det gjort. Hvis ikke, hva gjør du? Ekte juletre eller plast? Ekte selvfølgelig! Gran eller furu? Hehe, gran...? Hva er den dyreste julegaven du kjøper i år? Blir nok til mannen min, men vet ikke helt hva enda. Ditt beste husmor- tips? Ta litt hver dag Hva har du til juleklær i år?? Kjole Og sist men ikke minst; Hva ønsker du deg til jul i år? Vet ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå