camilla^ Skrevet 10. desember 2009 #26 Skrevet 10. desember 2009 Vi har ikke vekt hjemme og har ikke planer om å få det.Vi ser ingen grunn til å ha det, hvertfall ikke nå som eldste har begynt å tenke på hva hun putter i munn og at hun får former (hun har kommet i puberteten, selv om hun hardnakket nekter for det) så formene er de som skal komme. Hjemme hos mamma hadde vi badevekt, den støvet ned bare. Uten om når min søster kjæreste nermest bodde hos oss, han måtte veie seg til stadighet siden han var toppidrettsutøver og måtte holde seg under en viss vekt for å kunne gå kamper i sin vektklasse. Vi har på hytta, men den blir ikke brukt til å veie folk. Den blir brukt til å veie fisk, veldig viktig for min svoger å skryte av hvor mange kilo fiskene veier osv. Så er vi sære, bryr jeg meg ikke. Sikkert mange andre ting vi er sære på også.
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #27 Skrevet 10. desember 2009 Ja vi har det. mest fordi jeg synes det var greit å ha da jeg var gravid pluss at jeg driver og tar av baby-kiloene og da er den grei å ha;)
Gjest Skrevet 10. desember 2009 #28 Skrevet 10. desember 2009 Jule-Ugl@: Her jeg bor går det en historie om en ung mann som kjøpte vaffeljern i forlovelsesgave til kjæresten sin:-)) Det gir vel en pekepinn om hvilken kone han vil ha:-))
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2009 #29 Skrevet 10. desember 2009 tror det er veldig normalt jeg vi har heller ikke vekt, kun den evinnelige kjøkkenvekta Helt fornøyd med det Ikke har jeg et akutt behov for å følge med heller, men går mer etter trivselsvekt samt at jeg gjerne satser på at klærne mine passer begynner ting å bli trangt så passer jeg heller litt på hva jeg spiser en liten stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå