Gå til innhold

Jeg SPYR av visse navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI

Hvor ble du av? Du får svare for deg da.... Idiotinnlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,du må nok dessverre det!Jeg må det selv jeg nå.

Du kan kalle henne frøydis eller noe,så kan jeg kalle min kåre.

Skrevet

HI begynte vel å tenke på sitt barns navn,og kom frem til at hun spøy av det også.

Også kom hun på at hun egentlig ikke spøy av navn,men hver gang hun hadde spist,så nå har hun dratt til legen for å få hjelp med bulimien sin,som hun ikke engang visste at hun led av før nå stakkar.

Skrevet

Du glemte vel Leander, HI. Kjenner magesjauen i anmarsj.

Skrevet

Er det ikke like lovlig for Hi å mislike disse navnene som at dere liker dem, siden dere er så opptatt av at alle skal få ha sin smak og mening i fred?

Dere misliker jo på deres side andre type navn. Jeg for min del synes også at navnene Hi nevner er utvannede og at det er lite "tak" i dem. Men det er min mening.

Skrevet

Tror ikke helt at du har skjønt det.

Selvfølgelig kan hun mene hva hun vil, men er det normalt å rope ut alt man tenker?.. Uten at noen har spurt om meningene hennes i tilegg.

Og med så til de grader av barnslig overdrivelses element.

Men du er jo tydligvis på samme nivå

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Sondre, Sindre, Sander, Vilde, Alvilde, Casper????!!!, Tobias, Mats, Emil, Isak, Markus, Trym, Ida, Oda, Ada, Elisabeth, Janne, Trude, Kasper, Jesper, Jonathan, Dina, Elias

Sondre, Sindre, Sander, Vilde, Alvilde, Casper????!!!, Tobias, Mats, Emil, Isak, Markus, Trym, Ida, Oda, Ada, Elisabeth, Janne, Trude, Kasper, Jesper, Jonathan, Dina, Elias

Er du skikkelig kvalm nå? Får håpe du spyr ut innvollene dine denne gangen.

Skrevet

Mange meninger som ropes ut på dette forumet uten at noen har bedt om det, gitt. Er det en egen unntaksregel for navn?

Skrevet

Hehe, jeg heter Ida, sønnen min heter Tobias, og vurderte både Dina, Isak og Mats som eventuelle navn på mitt andre barn :)

For meg ser disse navnene ut som de navnene som er vanlig idag.

Jeg må ikke spy av noen, men føler litt med mennesker som ikke har mer takhøyde for andre mennesker i samfunnet enn seg selv og likesinnede.

Skrevet

Uff da HI, mye sjuk og kvalm du må være i disse dager.

Men jeg synes også det er arti når folk finner litt uvanlige navn til ungene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...