Gå til innhold

Jeg SPYR av visse navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sondre, Sindre, Sander, Vilde, Alvilde, Casper????!!!, Tobias, Mats, Emil, Isak, Markus, Trym, Ida, Oda, Ada, Elisabeth, Janne, Trude, Kasper, Jesper, Jonathan, Dina, Elias

HATE IT!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper du passer på å spise litt ekstra ellers kan du bli skremmende tynn.

Forresten er det "them" i flertall.

Skrevet

Hehe....

Da må du være veldig tynn... Det er jo de mest populære navnene de siste 10 årene du ramser opp her!

Hvilke liker du da?

Skrevet

Og vi gir vel en laaaaaaaaang faan i hvilke navn du spyr av, det er oss revnende likegyldig, du får kalle ungene dine ulf, bernt og kåre, det gir vi en stoor F i!!

Skrevet

Haha, jaja, er jo en grei slankemetode da.. Trenger ikke stikke fingern i halsen, bare si de navnene høyt.. :D

Skrevet

Du får døype barnet ditt for Chanielle, Michelle eller Carmen-Isabella da du..

Skrevet

hehe........ tynna:)

Jeg driter forressten i hvilken navn du liker

Skrevet

HVA er galt med dem da?? Det må du jo også si..

Mine barn har ikke noen av dem..men tenker på ett par av dem, til evt nestemann ;)

Teit uttalelse forresten :D

Skrevet

Jeg misliker også noen navn.

Men jeg tenker at foreldrene helt sikkert har lagt mye kjærlighet og omtanke i å velge akkurat det navnet til sitt barn. Og det er sikkert mange som spyr av de navnene jeg liker (noen av dem står på lista di). Jeg syns allikevel ikke det er nødvendig å dele hvilke navn jeg hater. Det får være mitt problem.

Skjønner ikke at det kan plage folk så mye hva andre kaller sine barn så lenge man får lov å velge navn til sitt eget barn selv.

Skrevet

Der var det jo mange FINE navn da!! :)

Meeeeen smaken er som baken delt i to, HELDIGVIS :P

Skrevet

hadde vel giddi å kasta bort tida på å hate navn hehehe...har du virkelig ikke noe bedre å bruke energien på?

Skrevet

Hehe, noen har tydeligvis problemer :)

Skrevet

Dette er jo stort sett veldig vanlige navn.. Må bli ganske mye søl rundt deg...?

Skrevet

Av de navnene du hater liker jeg maaange :P

Sander,Casper,Tobias,Markus,Oda,Jesper og Jonathan :) Min sønn heter et av dem.. Takk gud for at ikke alle har samme smak,det hadde bare vært sinnsykt kjedelig.

Skrevet

Jeg lurer på hva min lille Sander har gjort deg for å få deg til å spy. Dernest lurer jeg på hva du har kalt dine barn som er så mye bedre enn de helt vanlige og fine navnene du nevner her.

Skrevet

Min sønn heter Kasper,oppkalt etter sin oldefar.

Hva er ditt/dine barns spyvennlige navn da??

Eller kan du kanskje ikke si det,i tilfelle noen av oss andre her inne spyr av DITT barns navn!

HAHA!Latterlig du er HI :)

Skrevet

Sukkersøte poppisnavn alle sammen. Jeg liker dem heller ikke.

Jeg tror foreldre son har valgt disse navnene, har gjort det i den tro at de er litt spesielle. Men det er de jo ikke. Dette er de nye Espen, Bente og Marianne.

Skrevet

Eller kanskje foreldre har valgt navnene fordi det er fine navn å de liker navnene?

Skrevet

Å nei. Jeg får skifte navn på jenta mi jeg da. Vil jo ikke være skyld i at noen dauer av underernæring. Men hva skal jeg kalle henne da?

Skrevet

*fnys*

Er det noe tap for verden at HI dauer av underernæring, da?

Nei, behold navnet på jenta di du, så skal jeg få meg en Sindre eller ei Ida for å bidra litt jeg også.

Skrevet

Merkelig at du tar deg tid til å tenke på disse navnene da..

Og ikke nok med det, tom skrive dem og lage et innlegg om de;)

Driver du med selvpining eller?

Jenta mi heter Ida. Kan ikke akkurat si jeg valgte det navnet for å gi henne et mest mulig spesielt navn som en av dere nevner

Skrevet

det er jo helt vanlige navn i Norge. Kanskje du ikke er norsk HI??

hva heter barnet ditt da? Dinglepling? DET spyr jeg av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...