Gå til innhold

Seler til barnet i sengen???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, seler i sengen?

 

Og enda verre og tenke på og bruke de på en to-åring. Sperr heller dør åpningen, med en baby gate.

 

Barn er mennesker!!!! I mine øyne er det barnemishandling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette synes jeg er bedre, seler er en easy way out! Bruk heller litt av din tid for og lære ditt barn og sove rolig uten. Ingen ting om barneoppdragelse er lett, og kunne du tenke deg og bruke de på en 4 åring?

Skrevet

Seler vanlig før... ja vel det var også vanlig og gi barn ris før...?! Betyr ikke at det er en god ide!

Skrevet

Stakkars barnet kommer og vokse opp med en bondage-fetish!!

Skrevet

Vi bruker pose i sengen på vår 2,5 åring (med festeseler). Begynte med dette etter at hun slang seg over kanten og slo hodet kraftig i gulvet. Ingen grind kan sikret dette.

Slike poser selges blant annet på babyshop, så det er antakelig ikke så uvanlig. De som mener det er barnemishandling å trygge barnet sitt på denne måten, får melde det til bv.

Skrevet

Og forresten: "Barn er mennesker!!!!!!!" Eh, ja. De er også barn, som i en viss alder ikke har like stor kontroll på seg selv og de fysiske omgivelsene.

"Ville du gjort det på en 4-åring?". Nei. en fireåring har mer kontroll på bevegelsene og sine fysiske omgivelser enn en toåring.

Selv lå jeg i selepose som liten, det var vanlig i mon generasjon. Har jeg fått traumer? Nope. Så kutt ut hysteriet og latterlige uttalelser.

Dere får eventuelt kutte ut selene i bil også. Ungene kan jo føle seg bundet, og de er jo mennesker (slenger på en rekke "intelligente2 utropstegn her) som kan bli skadet for livet av slikt.

 

Skrevet

Pose= ikke helt det samme som seler?

Skrevet

Anon 19:34

 

Takk. Du er helt klart bedre enn meg. Jeg er bare dum og hysterisk. Jeg skal hive bilsetet mitt etter jeg har bundet min barn til sengen.

Skrevet

Prøvde seler nå, og etter 5 min sov han!!!!! Og han virket veldig fornøyd med å ha de på, så da sier jegtakk for råd!!

Hi

Skrevet

Da 3-åringen vår var baby, kjøpte vi en slags "sovepose" på Babyshop, og denne hadde seler til å binde fast under senga.

 

Han hadde nemlig en tendens til å reise seg opp gang på gang på gang når han ble lagt.... Det ble et mareritt for oss!

 

Vi bestemte oss derfor for å prøve denne posen, og den funket som bare det! Han fant roen med en gang, og han protesterte ikke på den en eneste gang. Hadde han gjort det, hadde vi selvfølgelig ikke brukt den.

 

Men det er jo verdt å prøve da! Kan jo være at han nekter siden han er så stor som 2 år!!

 

Men lykke til! :-)

Skrevet

Så bra! Så ikke det siste innlegget ditt før jeg svarte deg... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...