Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #26 Skrevet 10. desember 2009 Herregud, seler i sengen? Og enda verre og tenke på og bruke de på en to-åring. Sperr heller dør åpningen, med en baby gate. Barn er mennesker!!!! I mine øyne er det barnemishandling.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #27 Skrevet 10. desember 2009 Dette synes jeg er bedre, seler er en easy way out! Bruk heller litt av din tid for og lære ditt barn og sove rolig uten. Ingen ting om barneoppdragelse er lett, og kunne du tenke deg og bruke de på en 4 åring?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #28 Skrevet 10. desember 2009 Seler vanlig før... ja vel det var også vanlig og gi barn ris før...?! Betyr ikke at det er en god ide!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #30 Skrevet 10. desember 2009 Stakkars barnet kommer og vokse opp med en bondage-fetish!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #31 Skrevet 10. desember 2009 Vi bruker pose i sengen på vår 2,5 åring (med festeseler). Begynte med dette etter at hun slang seg over kanten og slo hodet kraftig i gulvet. Ingen grind kan sikret dette. Slike poser selges blant annet på babyshop, så det er antakelig ikke så uvanlig. De som mener det er barnemishandling å trygge barnet sitt på denne måten, får melde det til bv.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #32 Skrevet 10. desember 2009 Og forresten: "Barn er mennesker!!!!!!!" Eh, ja. De er også barn, som i en viss alder ikke har like stor kontroll på seg selv og de fysiske omgivelsene. "Ville du gjort det på en 4-åring?". Nei. en fireåring har mer kontroll på bevegelsene og sine fysiske omgivelser enn en toåring. Selv lå jeg i selepose som liten, det var vanlig i mon generasjon. Har jeg fått traumer? Nope. Så kutt ut hysteriet og latterlige uttalelser. Dere får eventuelt kutte ut selene i bil også. Ungene kan jo føle seg bundet, og de er jo mennesker (slenger på en rekke "intelligente2 utropstegn her) som kan bli skadet for livet av slikt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #33 Skrevet 10. desember 2009 Pose= ikke helt det samme som seler?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #34 Skrevet 10. desember 2009 Anon 19:34 Takk. Du er helt klart bedre enn meg. Jeg er bare dum og hysterisk. Jeg skal hive bilsetet mitt etter jeg har bundet min barn til sengen.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2009 #35 Skrevet 10. desember 2009 Prøvde seler nå, og etter 5 min sov han!!!!! Og han virket veldig fornøyd med å ha de på, så da sier jegtakk for råd!! Hi
Tired mama Skrevet 10. desember 2009 #36 Skrevet 10. desember 2009 Da 3-åringen vår var baby, kjøpte vi en slags "sovepose" på Babyshop, og denne hadde seler til å binde fast under senga. Han hadde nemlig en tendens til å reise seg opp gang på gang på gang når han ble lagt.... Det ble et mareritt for oss! Vi bestemte oss derfor for å prøve denne posen, og den funket som bare det! Han fant roen med en gang, og han protesterte ikke på den en eneste gang. Hadde han gjort det, hadde vi selvfølgelig ikke brukt den. Men det er jo verdt å prøve da! Kan jo være at han nekter siden han er så stor som 2 år!! Men lykke til! :-)
Tired mama Skrevet 10. desember 2009 #37 Skrevet 10. desember 2009 Så bra! Så ikke det siste innlegget ditt før jeg svarte deg... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå