Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 9. desember 2009 #26 Skrevet 9. desember 2009 Oj for en tankegang... Da lurer jeg på hva du synes om utseendet på min unge da? Han har et syndrom og er født med forskjellig størrelser på øynene og deformerte ører ++... Jeg synes han er vakrest i verden! Slik som alle andre mødre synes om sin egen unge. Hi, siden du ser så godt om barn er pene eller ikke, kan ikke du ta en titt på bildene på profilen min og si hva du synes? Vær ærlig jeg tåler en trøkk.
* 5 om dagen * Skrevet 9. desember 2009 #27 Skrevet 9. desember 2009 nå skulle jeg ønske at anonymknappen plutselig ble borte...og dere måtte vise dere med nick...tror nok mange hadde blitt overrasket gitt...
gla`mamma :) Skrevet 9. desember 2009 #28 Skrevet 9. desember 2009 Innleggene her er noe av det sykeste jeg har lest her inne.. Dette er et forum for folk som ønsker seg barn eller har små barn. Når noen da lager en tråd om at andre har barn de syns er stygge, og folk her inne følger opp med å skrive at de mister matlysten av et barns hårfarge og blir kvalm hvis de ser blodårer under lys hud, da får jeg lyst til og boikotte hele sida. Uansett om det er skrevet for å provosere kan jeg ikke fatte opplegget. Lurer på hva slags menneske syn, verdier og egenskaper som er ute å går her. Bare det å komme inn på tanken å skrive disse tingene skal jo godt gjøres... Til Vilikke&Knøttelit1bleAdrian vil jeg bare si : For en skjønn liten Adrian dere har fått. Nydelig var han Har selv en gutt med litt deformerte ører. Har vært snakk om å operere men tror ikke det blir aktuelt med det første..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå