Gå til innhold

Dere Som Har Stygge unger, Ser Dere Det Selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener at jeg hadde sett det selv,,, men min unge er usedvanlig vakker, det ser jeg selv og at ALLE sier det , burde vært hennes og maurits modell osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser hvertfall når jeg har ufattelig mye store bokstaver i en tekst...

Mitt eldste barn var ikke noe billedskjønn når hun ble født, og det tok litt tid før hun ble "pen". Alikevel hadde hun en flott form på ansiktet, og hadde ikke bulker i hodet etter fødsel. Mitt yngste barn var veldig vakker når h*n ble født, og er det enda.

Begge mine barn er nydelige, hva de er i andres øyne ekke så nøye

Skrevet

Ørnen vår er kanskje ikke den mest billedskjønne, men personligheten er det ingenting å si på!

Skrevet

jeg har støgg unge, håper åra er grei med a, kan jo bli en savne men tviler....

Skrevet

Alle mødre har en eneste ting til felles.

De har alle verdens vakreste barn!! :-)

Skrevet

å jippi HI ! så stolt du må være !!tenk H&M-modell og greier. JØSS!

fint for ungen da.gleden av å være modell veier nok opp for ulempene ved å ha en overfladisk drittungen som mor.

Skrevet

Hehe, her kommer dobbeltmoralen frem. Tror neppe HIs barn er så usedvanlig pen som hun skal ha det til, men sett gjennom hennes øyne som mor så ser man jo så kommer fram.

Jeg mener og at jeg har modellvakre barn, og at andre barn kan se litt morsomme ut. Klart det ikke er noen andre som er så dumme at de kommer og sier at barna ikke er vakre til en mor :P

Så er nok mye jatting med stolte foreldre.

Skrevet

Det må være noe galt med øynene mine, Jeg har fortsatt tilgode å sett et styggt barn. Jeg har sett vanvittig mange helt normalt utseende barn og så noen helt vanvittig billedskjønne barn.

De barn som man kanskje ikke i første omgang vill kalt vakre, er som regel de som lider av noen sykdom av noe slag, enkelte syndromer kan skape litt spesielle utseenden, men også disse er det noe pent over synes jeg.

Skrevet

jøss så skinnhellig du er da cat(get a life)68

men du juuuuuuuugggeeerrr

finnes maaaaase stygge unger....

Skrevet

Det har skjedd at jeg har sett barn som jeg syntes var stygt.

Det er spesielt ett barn jeg husker godt.

Men nå kjenner jeg ikke det barnet, så hvis jeg hadde kjent det, hadde det kanskje ikke vært så stygt allikavel,

Har opplevd å sett veldig bildeskjønne barn. Også har jeg blitt kjent med det barnet og da var det ikke så pent allikavel.

Har også sett barn som ikke var så bildeskjønne, men da jeg ble kjent med de, så var de bare helt nydelige :o)

Skrevet

Men har ikke barn selv ennå, leste litt feil på tråden....:o)

Skrevet

Syns det oser selvgodhet av HI innlegg. Selvgodhet og spydighet. Virkelig utiltrekkende egenskaper. Hjelper ikke hvor billedskjønn en måtte være når personligheten er så ufyselig. Håper ikke ditt billedskjønne barn får samme egenskaper som sin mor HI.

Jeg er sikker på at alle foreldre syns at deres barn er pene. De kan sikkert se at noen har penere barn. Det endrer likevel ikke deres følelser ovenfor sitt eget barn.

Syns det er ekkelt med voksne mennesker som klarer å skrive en slik overskrift som Hi har her. Den er virkelig ondsinnet og stygg.

Skrevet

Hvorfor må jeg være skinnhellig fordi jeg mener dette? Snakk for deg du, så snakker jeg for meg.

Og nei jeg juger ikke. Og life har jeg massevis av.

Skrevet

Hva hjelper det om barnet er aldri så billedskjønt, hvis det har foreldre som er så tette i pappen som HI..! Lover ikke bra..

Skrevet

Anonym 18:32, alder? Neida, trenger ikke å være ung for å skrive slik du gjør i innlegget ditt, men håper allikevel du er 15-16 år så slipper du hvertfall å skjemmes over å være i voksen aldre og fremstå som en drittunge her på forumet..

..hvertfall i måten du skriver :)

Skrevet

Og den var selvsagt til anonym 18.32

Skrevet

Til HI: Jeg tror ikke din billedskjønne unge kommer til å bli H&M-modell vettu. Om 16 år finner du henne som midtsidepike i Vi Menn :) HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Skrevet

Tviler på at du har så veldig pene unger jeg HI, du synes vel det selv, men ikke sikkert alle andre syns det. Og akkurat som om H&M modeller er sååå bra.. Hahah.. Du må bare være stokk dum.

Men.. Jeg har sett en del pene barn, men helt ærlig..ikke veldig mange. Jeg ser ofte stygge barn.. Spesielt de med rødt hår, noe så sykt ekkelt.. Om jeg ser en unge med rødt hår når jeg er ute et sted og ska spise f.eks så mister jeg matlysten! Så min frykt er å få en unge med rødt hår- Å fyyy fa**!! Og om jeg ser en bleik unge, uten hår omtrent og blodårer langt utti huden.. Blæh!! men men.. er sikkert noe pent i alle barn..

Skrevet

Nei, det er ikke alle barn som er like pene utseendemessig. Det er heller ikke alle VOKSNE som ser like bra ut nemlig!!!

Men det er jo ikke dermed sagt at barnet er STYGT! Dessuten tror jeg det at alle foreldre elsker barna sine samme hvordan de ser ut :)

Skrevet

19.07:

Herregud er det mulig å skrive noe så stygt??! Verste jeg har lest på lenge, du er jo helt på trynet..

Rart det finnes mobbing sier jeg bare! Du burde skamme deg, håper ikke du har barn som kan skrive noe så hjerterått..

Skrevet

Min teori: Pene som små- mindre pene som voksen og motsatt.

Jeg var helt ok fra 0-2 år, så gikk det nedover gitt. Bunnen var vel nådd når jeg var 10-14, høy, ekstremt tynn, fregner og svære hestetenner på tørk.

Etter regulering og når formene kom på plass ble jeg ganske pen, og er i dag kjempefornøyd med tennene, kroppen, og høyden. De som var "skjønnheter" på ungdomskolen ser ikke ut i dag, for det var som regel de litt lave formfulle jentene. De er fortsatt lave, men seriøst brede over baken, og det gjelder samtlige.

Skrevet

Fy faen, hva er det med folk?!!

At det går ann!

Hvem er det som bestemmer om noen barn er pene eller stygge?

Trist å lese at noen sitter å diskutererer utseende på små skjønne skapninger .

Vi er alle pene på vår egen måte. Selv med rødt hår :)

Uff, blir virkelig lei meg når jeg leser slike innlegg.

Burde være andre, mere spennende ting man skriver om her.

Fy, for en overfladisk verden vi lever i.

Ta heller å fokuser på menneske og dems egenskaper. Ikke hvordan de ser ut.

Ta vare på hverandre.

Skrevet

Blir RASENDE av å lese at ei anonym over her drar det så langt at hun sier hun blir kvalm og mister matlysten av barn med rødt hår! det er det styggeste jeg har lest på lenge!

Har sett mange pene og nydelige barn med rødt hår. Uanstt syntes jeg de er trist at voksne mennesker føler de har rett til å vurdere om ett barn er STYGT eller ei:(

Hva om andre tar seg frihet til å vurdere om ditt barn er pent, mindre pent for høy, for lav, stygg hørfarge/øyenfarge osv...

Er kanskje hormonell nå men jeg begynner neste nå grine!

Og nei, det er ikke fordi jeg føler meg truffet!

Skrevet

Hvorfor gidder dere å svare på sånne inlegg? Det er bare, bare, bare skrevet for å vekke reaksjon. Hvorfor mate trollet?

Skrevet

Smaken er som baken... Delt, det HI synes er vakkert kan jo være støggt i mine øyne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...