Gå til innhold

noen ra sunnfjord her


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen av dere som skal byrje på vanngymnastikk for gravide i førde på mandag? Eg har meldt meg på. blir leda av jordmødre frå fødeavdelinga i førde i terapibassenget i førde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på tlf 91752703. Du kan prøve. Mulig det er fult. Var kjempekjekt. Starta på mandag 20-21. Vi var 12-16 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jeg traff på den sure jm :S fikk ikke vite kjønn for hun ville ikke se på det... hun greide og ødelegge hele opplevelsen.. at vi ikke fikk vite kjønn er 1 ting.. det kan jeg leve med.. men på den måten vi ble behandlet på... skjønner ikke at hun har lov og jobbe med folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnfjord venter fjerde: takk:) skal ringe å høre om det er noen ledige plasser:)

 

miss_knl*iselin*og lille spire: hvor synd at du møtte på henne:( kjipt når en så stor opplevelse går i vasken. håper alt sto bra til med den lille sånn ellers :) fikk du ny termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i SUnnfjord og skal føde i Førde. Fødte på ABC-avdelingen på Ullevårl forrige gang og synes det er utrolig synd at man ikke har denne type avdeling i Førde, for meg var det alfa og omega å få føde i vann ! Men hvordan er det egentlig i Førde - noen erfaringer ? Er det feks. mulighet for sykehushotell for mamma, pappa og barn ? Eller må man ligge på rom med andre og kun få besøk i besøkstidene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ein må ligge på rom med dei andre. Eg har født 2 gr i bergen og ein gang i førde. Likte meg godt på storken i bergen. Trur det er likt abc på ullevåll. Men meinar dei har ei miljøstue i førde og. Men den var opptatt da eg skulle føde sist. Håpar den er ledig denne gangen. Når har du termin da astridmor? eg har termin 1.juni. Veldig mange koselege som jobber på føden i førde. Iallefall sist eg var der for 3,5 år sidan. Ein kan få besøk utanfor besøkstidene, men da må ein gå ut på stua. Der er sofa, tv, bøker m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 10. juni ! Snakket med jordmor på fødeavdelingen i går, og hun sa at vi som vill ha badekar bare måtte fortsette å mase, så kom det kanskje til nestemann; )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du vart behandla slik. Eg skal på ny ul om 2,5veker. håpar eg treff nokon som vil leite etter kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente det ikke som noe negativt , altså, hun sa at de også gjerne vill ha badekar for fødende, men at det nok ikke kom til juni, men oppfordret til mas - positivt ! jeg visste ikke kjønn da jeg fikk min første, men vet nå at det er en gutt i magen. Angrer litt på at jeg ba om å få vite det, savner litt spenningen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...