Gå til innhold

noen ra sunnfjord her


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg er 36 og venter også barn nummer 4. Termin 1.juni, men trur det blir mai, for har fått dei tre andre ca to veker før termin. Skal du føde i førde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. jeg er ikke fra Sunnfjord, men går på skole i Førde, så skal også føde i Førde.

jeg er litt yngre enn dere, er 23år, og dette er min første. så alt er veldig nytt og skummelt, men samtidig spennende.

jeg har termin 12 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

jeg er ikke fra Sunnfjord, men går på skole i Førde, så skal også føde i Førde.

jeg er litt yngre enn dere, er 23år, og dette er min første. så alt er veldig nytt og skummelt, men samtidig spennende.

jeg har termin 12 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia.

jeg er ikke fra Sunnfjord, men går på skole i Førde, så skal også føde i Førde.

jeg er litt yngre enn dere, er 23år, og dette er min første. så alt er veldig nytt og skummelt, men samtidig spennende.

jeg har termin 12 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekke folk på føden i førde. Eg fødte der for litt over 3 år sidan. Har du vore på ul i førde? Eg er så spent kven eg kjem til for det er ei av dei som jobber der som ikkje vil seie kva kjønn det er, og håpar ikkje eg treff på ho. Eg vil nemleg vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, har enda ikke vært. skal den 8.jan. håper ikke jeg kommer til henne da, for jeg er veldig nysgjerrig på hva det blir:p begge kjønn er velkommen, men det er jo litt lettere å kjøpe inn ting + finne på navn vist man vet kjønnet:)

men har en liten magefølelse på at dete blir en liten gutt.

 

har du vært på UL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

eg var 29.des. termin 1.juni. alt såg bra ut. Traff ho som ikkje brukar ville sei noko, men denne gang uttalte ho seg faktisk litt, så truleg får vi ein gutt.

Lykke til når du skal. spennande kva termin du får da. håpar du får vite kjønn. eg skal tilbake 22.februar pga at eg har vore ein del sjuk, så kanskje eg får vite kjønn sikkert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia :)

nå har jeg å vært på UL.

mi jordmor var utrolig hyggelig, hadde en kjæmpe fin opplevelse.

hun kunne ikke helt sikkert si hva det blir, men hun trodde det blei en gutt:)

helt utrolig å se det "store" menneske som lever inn i den lille magen min!

 

eneste som ikke var så kjekt var at de så at han hadde litt væske enten i eller rundt nyrene, de kunne ikke fortelle meg så mye ang det, men jeg er blitt henvist til UL i Bergen.

men de sa at det kunne være noe han bare vokste av seg, så får håpe det....

syns det er litt skummelt:(

 

jeg fikk termin 17 juni. men den termin jeg fikk på UL i Sverige passer egentlig litt bedere med når jeg var sammen med barnefaren. altså 12 juni.. menmen, er ikke så mange dagers forskjell, den ungen kommer vel når den er klar for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det din første??

 

ja du har virkelig noe å glede deg til! helt utrolig å se hva som er inn i magen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har ei datter på 3 ;) Har vært på 3 ul alrede.. siste var den 30 des :D håper jeg ikke støtter på hun som ikke vil si kjønn :S er veldig nyskjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man ikke se kjønnet på 3D UL?

 

du får håpe du får hun samme som meg, hun var utrolig snill:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at du traff ei koseleg jordmor. Alltid skummelt når det kan vere noe gale med barnet. På vår første såg dei ingenting før han var født, men han måtte opererast på rikshospitalet 2 dgr gammel. Var eit sjokk. men det gjekk fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja syns det er veldig skummelt. men håper det er noe han vokser av seg.

 

luka89: er det din første :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor koselig:)

 

dette er å min første..

 

må ærlig innrømme at jeg gru/glæder meg.

blir alene mor, så kommer til å bli tungt. men alt i alt er det nok verd det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje vi må sette opp en førde treff ??? hadde vært kos og møte dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns et treff hørtes ut som en god ide=)

 

i og med at jeg er student, har jeg ikke så mange å prat med som er i samme situasjon. så hadde vært veldig koselig å møtt dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...