Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #26 Skrevet 9. desember 2009 Tusen takk for alle svar. Ser det er flere i samme båt som meg, håper det ordner seg for dere. Til deg som tror jeg nekter han samvær med sin sønn: hvorfor skulle jeg skrive et åpent brev på et anonymforum for å fremstille han som en dårlig far? Du vet ikke hvem han er eller hvem jeg er. Jeg har sagt til han at han kan komme å bli kjent med sønnen sin når han han vil, men han takket bare for tilbudet. Jeg har sagt at jeg ønsker at han kommer innom 1 time 2-3 ganger i uken så sønnen får knyttet seg til han. Det er 2-3 timer i uken, syns ikke det er mye da en uke består av 168 timer. Han sier at han ønsker å ha kontakt men gjør ingenting for å få det. Han bor 3 min unna meg og jeg ser huset hans hver dag. Hadde dette vært en ung og umoden guttunge hadde jeg kanskje trodd ting ble bedre etterhvert, men dette er en voksen mann på snart 40 år som har to barn fra før. Disse barna bor hos han og han er en god far for dem. Det var en av grunnene til at jeg falt for han i utgangspunktet. Det er kjempesårt å vite at min sønn, mitt lille gull ikke er like viktig for han som disse to er. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å sørge for at min sønn ikke føler seg mindre verdt enn dem. Han bor nå sammen med eksen sin av forskjellige grunner og hun nekter han å treffe meg og sønnen. Han sier at de bor sammen fordi hun er veldig syk, men at de ikke er sammen. Da skjønner jeg hvertfall ikke hvordan han kan sette hennes ønsker forran sin egen sønn. Håper jeg en dag finner en ny mann som vil være en farsfigur for min sønn og en flott mannlig rollemodell. Men tror fortsatt at en pappa er viktig for en liten gutt, og der finnes ingen, absolutt ingen unnskyldninger for ikke å stille opp for et barn. Han sverger på at en dag vil han rette opp det bildet jeg har av han i forhold til gutten vår, men han vil aldri kunne rette opp i det faktum at han ikke er her. Ting kan selvsagt bli bedre mellom han og sønnen, og det håper jeg virkelig at det blir. Han vil for alltid være en mindre mann i mine øyne siden han sviktet meg da jeg trengte han som mest og at han nå svikter sønnen sin. Men jeg vil aldri snakke negativt om han til sønnen min, håper bare en dag at de blir kjent med hverandre. HI
Lollinondodda Skrevet 9. desember 2009 #28 Skrevet 9. desember 2009 Hele kroppen min ble full av gåsehud når jeg leste dette her:( Stå på,du kommer til å bli en fantastisk mamma for barnet ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå