Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #28 Skrevet 7. desember 2009 Angst, depresjoner og andre psykiske lidelser. Marginaliseringsprosesser, individualiseringen av samfunnet, trygde og helserett, utviklingspsykologi, sosiologi, forebgyggende arbeid blant barn og unge osv osv.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #29 Skrevet 7. desember 2009 Oi, det er et vanskelig spørsmål, kan en del om så mangt. Men må vel være ting som er relatert til høyskole utdannelsen mi selvsagt først og fremst. Relatert til at jeg er mor så har jeg tilegnet meg ganske mye kunnskap om alt fra svangerskap, fødsler, barn, kosthold, barneoppdragelse, lek, barnebøker og alt annet tenkelig. Og så er jeg over middels interessert i matlaging også, så har en del kunnskaper om mat, råvarer, men langt fra så mye som en kokk har. Og jeg elsker litteratur, kan en hel del om forskjellige tidsepoker, stilarter, prisvinnere.
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2009 #30 Skrevet 7. desember 2009 Land (beliggelse, form, flagg, hovedsteder osv.) Ingen har til nå slått meg i dette. Og hjernen min fungerer rart (bombe); jeg husker helt syke detaljer i årevis, type: tenke på en hvilken som helst dag for mange år siden og etterhvert husker jeg nesten alt som skjedde i løpet av den dagen (av totalt uviktige ting), men jeg glemmer det store og viktige.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #31 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er vel som en gjennomsnittlig barneskolelærer, kan litt om alt, men mye om lite. Og så har jeg en rar trang om å huske tallkombinasjoner. F.eks. andres pinkoder, telefon nr, fødselsnummre osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå