Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Morsmelk, politikk og hovedsteder. Men tilhører nok gruppen som kan litt om mye
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Velfedsordninger, sosiologi, mat, svangerskap
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Svangerskap, fødsel, barseltid, Maya-indianerne.. Og litt om mye
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Premature / dysmature barn, tarmkreft, tegning og tegnspråk
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Er vel naturlig å nevne fagene mine; historie, religion og kunsthistorie. Føler også jeg har over middels med kunnskaper om svangerskap, fødsel og barns utvikling etter 4 barn selv og interessen for dette (lest mye og spurt mye på kontroller osv), kan også ganske mye om hester etter jeg hadde hestedilla som ungjente, og en del om andre dyr også.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Hollywood-stjerner og kristendom. Trist, men sant.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Premature barn Alkoholisme Stjernetegn Religioner og livssyn
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 -fordelen av bakovervendte bilstoler -senskader av ferber og andre skrikekurer -flaskemating
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 je veit mest om norks retskriving å er skikli go på grammattikk syns je sjøl da elers veit je metti om lover å regller og sånt elers så veit je metti om musik kjendiiser og poltik
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 * Svangerskap/fødsel/amming/stell * melkeallergi * land/hovudstadar/flagg * foto * kunst (historie), fargelære * strikking, hekling, litt søm Sikkert noko eg kan bedre som eg har gløymd, og sikkert ein del av dette eg ikkje kan så godt likevel når det kjem til stykket.
mammantilverdensbestebarn Skrevet 7. desember 2009 #14 Skrevet 7. desember 2009 fotografering, graviditet, fødsel, hester...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #15 Skrevet 7. desember 2009 * Historie * Geografi, men mest USA * Engelsk * Alt innen norsk-faget som er pensum i grunnskolen. * Filmer * Skuespillere Kan egentlig litt om det meste, men ikke faen om de trekker meg ut til å være deltager i "vil du bli millionær"
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #17 Skrevet 7. desember 2009 pedagogikk og didaktikk... litt pinlig å glemme det, hehe... Sånn er det å være i permisjon.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #18 Skrevet 7. desember 2009 shizofreni, angst, australia, vin, sjakk
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #19 Skrevet 7. desember 2009 Jesus, livet mitt, sorgprosess, sykehusadministrasjon og amming.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #20 Skrevet 7. desember 2009 Svangerskap og fødsel, barneoppdragelse, psykologi, drømmetydning, kristendom.
Himmel og hav Skrevet 7. desember 2009 #23 Skrevet 7. desember 2009 Pedagogikk, veiledning, kropp og helse, hagestell, håndarbeidsteknikker, logistikk i heimen ( der er jeg suveren!). Ellers så har jeg en TP- hjerne, som har lagret mye almennkunnskap og en del sære fakta...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #24 Skrevet 7. desember 2009 Barns utvikling, didaktikk, pedagogikk, outlaws mc, narkomane og narkotikaavhengighet/avrusning/ ettervern/ alkoholisme og pilleavhengighet. Kreft og døden , 2 verdenskrig, universitetet, ånder, skytsengler,fine biler, sminke, kremer og alt som er dyrt, og ja ellers litt om alt!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #25 Skrevet 7. desember 2009 Kan litt om det meste.. Men "fagområdene" mine er katt, telemarkedet (pga jobb) og tv.. Såå spennende er jeg liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå