Gå til innhold

Din aller værste jobbtabbe!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ler meg ihjel av denne tråden :)

har hatt noen jeg også. begge da jeg jobbet på resturant...

den ene gangen skulle jeg komme først på jobb og ordne alt i stand inkl å skifte frityrfett på frityrkokeren. joda...jeg tok å skrudde opp en liten kran under kokeren og tappa ut det gamle i et spann og kasta det...så hellte jeg 15 liter nytt fett oppi kokeren...gikk veldig bra det, bare at jeg hadde glemt å skru igjen den krana da..så 15 ltr fett rant ut på gulvet(!) akkurat da kom daglig leder...festlig!!!

den andre gangen var da jeg skulle skjenke vin til et langbord (julebord)

tok like godt å var uoppmerksom mens en spurte meg om noe og helte rødvin ned i nakken på en annen mens jeg prata med han ene. godt jobba!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk tråd:)

Jeg har ikke noen jobbtabber jeg. men kan dele en studietabbe.

Forelesing, UIO, første dagen, ca. 300 i salen. Forelserer informerer om et eller annet tidsskrift. Jeg rekker opp hånden og spør.

"Hvordan går man frem for å onanere på dem?"

Latterbrøl fra hele salen.

...jeg mente selvsagt ABONERE

Skrevet

jeg jobba i stort firma ,med nesten bare mannfolk.En dag da jeg skulle hjem,kom en av selgerne og holdt meg igjen,rett innenfor den store glassdøra,i utgangspartiet .Vi begynnte å tullesloss,og jeg klarte å få en vipp på han,og han forsvant gjennom glassdøra,med et kjempesmell.Heldigvis ble han ikke skadet,bare masse glass i klærne,og noen smårifter i den ene hånden.Etter den episoden ,gikk mannfolka og subba ryggen langs veggen i korridoren,når jeg traff dem.

Skrevet

Jeg jobbet på en fin restaurant i utlandet for å finansiere reisen jeg var på. Jeg løy for å få den jobben, jeg har aldri jobbet som servitør før selv om det tilsynelatende virket som jeg var ganske erfaren i yrket når jeg gikk fra jobbintervjuet. Jeg var desp etter en jobb, da pengene begynte å minke. Jeg fikk jobben hvertfall.

Det resulterte i at jeg veltet et stort brett med champagne utover et stort selskap. Husker ikke hvor mange glass det var, men det var så mange jeg fikk plass på det svarte brettet. Flauut. Alt knuste jo selvfølgelig, og mange kjoler ble missfarget:/

Også jeg som hadde SÅ erfaring som servitør:P Jobba der heldigvis bare en mnd. (Av fri vilje faktisk!)

Skrevet

Har ikke hadd så mange morsomme jobbtabber, ikke så mange tabber i det hele og store egentlig for har jo mest bare gått på skole.

Men når man snakker om studiuetabber må jeg bare nevne det ei i klassen klarte å gjøre en av de første skoledagene. Det skulle velges en elevrepresentant, hun rekte opp hånda og meldte seg frivillig, reiste seg opp og skulle presentere seg, da presterer hun å si "jeg heter xxx og er 19, eh nei 20 år" Hun hadde ikke nettopp hatt bursdag heller. :D Nå er vi nesten ferdige og hun blir fremdeles minnet på det.

Jeg jobbet som kantineansvarlig på en mellomstor fabrikk med en del ansatte. Det var relativt pinlig å fortelle alle som kom innom for å få et par poser kaffe at det hadde jeg desverre glemt å bestille, så de måtte vente til dagen etter. Arbeidermassen bestod i hovedsak av kaffeslurpende, sure menn mellom 35 og 60 år. Fikk en del sure blikk. Og det skjønner jeg jo egentlig godt..

Skrevet

Jeg glemte å ta av "beinet" på en dame da jeg jobbet som hjemmehjelp!?!

Det verste var at hun var for høflig til å si noe, men hadde nevnt for henne som kom til henne på morningen etter at hun foretrakk å sove med protesen av, men at jeg var så søt og snill at hun ikke ville såre meg ved å rette på meg da jeg la henne, hihihi...

Skrevet

Har en studietabbe..

Kom for sent til forelesning en dag når jeg gikk på sosiologi. Hastet inn i klasserommet, fant en ledig plass og dro opp bøker og notatblokk. Da jeg hadde satt meg godt til rette kikket jeg rundt meg og oppdaget at jeg ikke kjente igjen noen. Jeg hadde gått inn i en forelesning til noe maritim greier, og de hadde matte. Omtrent bare menn der, og de kikket og lo. Foreleseren var en gammel raring som ikke la merke til det, og jeg pinte meg gjennom hele forelesningen i matte, latet som jeg tok notater og ba til gud om at jeg ikke måtte få noen spørsmål fra foreleser.

Skrevet

Samboeren min pratet i tlf med en av sine ansatte, jeg satt ved siden av, og han avsluttet med å si, ok, det er greit- Elsker deg! Jeg holdt på å le meg ihjel, spesielt siden hun i andre enden var ung og nyansatt, hehe.. Må ha lurt på hvilken ekling hun hadde begynt og jobbe hos.

Skrevet

23:17 jobber/jobbet du i en sykehus barnehage?

Min første jobb, velding ung, jeg serverte på en lokal resturant. Et par i 50 åra kommer, og jeg skal ta i mot dems bestilling. Jeg vil ha Monkholm sier mannen. ehh, jeg titter på Menyen å sier beklager det har vi ikke. Han var bestemt å ville ha monkholm. Jeg sa at det stod ikke på menyen, jeg gikk på kjøkknet for å spørre sjefen. I det jeg er på vei bort titter jeg tilfeldig bort i kjøleskapet å fikk øye på noe som het monkholm.

haha jeg trodde han mente en rett, jeg visste ikke at det var øl han skulle ha. Hahah, flaut.

Skrevet

Jeg hadde en gang en affære med en kunde. Vi var single begge to, så bortsett fra at det var veldig uproffesjonelt av meg så var det "lovlig".

Diskuterte det med en venninne på mail, og så diskulterte jeg noen jobbting senere i den samme mailtråden. Og så klarer jeg det store å videresende mailen til en kollega (angående jobbtingene jeg hadde diskutert med venninnen min) som visste godt hvem denne fyren var.

Kollegaen min kom innom kontoret mitt og fortalte at han ikke hadde kunnet unngå å se hva det sto lenger ned i den mailen.

TOMATRØD!!!

• 2 år senere...
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ikke jobbrelatert denne men..

Jeg klarte å presentere meg med feil navn i et bryllup! Vi var tre stykker som stod etter hverandre og skulle hilse på en eldre mann, da det var min tur sa jeg det samme navnet som hun foran meg. Flaut var det, men du som vi lo av det etterpå. :)

Skrevet

Jeg jobba på McDonalds en gang for noen år siden, og der blir det ofte mye søppel på gulvet - poser, begere og dipsauser som flyter rundt når det er rush. Jeg klarte å tråkke på en dipsaus (sånne små begere med lokk), så det spruta opp og tre meter bort over kassa og på den splitter nye hvite genseren til kunden. Jeg skjønte ikke helt hva som hadde skjedd før jeg skulle levere ut maten. Kunden var illsint på meg og hadde nok venta på en unnskyldning i hele den tiden som jeg drev og jobba bak der. Hehe. Det var rimelig flaut!

Det som var det teiteste med denne episoden var at når jeg skulle fortelle noen av de jeg jobba med om fadesen min, demonstrerte jeg det hele og trampa i gulvet hvor det tilfeldigvis var en dipsaus til som sprakk og spruta oppover hele beinet mitt. Haha

Jeg jobba på en kafé/restaurant en gang også. Jeg drev og rydda av bordene og bøyde meg mot et bort for å ta opp noen glass, og da klarte jeg å miste en skikkelig grisete kniv rett ned i genseren på en av gjestene. Skal si hu skvatt når hu fikk en våt, klissete kniv ned på ryggen. Usj...

Skrevet

Jeg hadde sommerjobb på et sykehjem da jeg var gravid. Var skikkelig uvel og kvalm, men stilte på jobb fordi jeg trengte pengene.

Jeg skulle rydde og vaske et rom, og etter jeg hadde skiftet på sengen bestemte jeg meg for å slappe av 5 minutter i sengen for å dempe verste kvalmen. Desverre sovnet jeg, og mens jeg sov kom familien til pasienten på besøk. De lurte selfølgelig på hvorfor jeg sov i pasientens seng...

Skrevet

Min er ikke morsom, bare fæl:

Jobbet i et stort firma med å inngå kontrakter.

Vi hadde to tilbud og skulle forhandle med den ene parten for å presse han ned i pris. Jeg starter like godt hele møtet med å plumpe ut med at han andre tilbyderen hadde trukket seg... Da hadde vi i grunn ikke mye å presse med gitt... Aner ikke hva jeg tenkte på. De andre bare kikket oppgitt i bakken og ristet på hodet...

Skrevet

Haha!

Min søster hadde en kjip en, i hjemmesykepleien. Det er mye sårstell og noe av det foregår ved hjelp av en lilla væske ved navn kaliumpermanganat. Dette kommer i en stor flaske på 1 liter og hun greide kunststykket å knuse en full slik en på gulvet til brukeren IMENS familien var tilstede. Mye møbler som ble ødelagt, samt parketten måtte byttes. Hoffa..

For min egen del så begår jeg tabber hele tida på jobb men de er ikke morsomme noen av dem.. ;)

Skrevet

Jeg jobbet i en periode som telefonselger. Nesten bare mannlige kollegaer. Da jeg hadde ringt opp alle mine kunder, trengte jeg noen nye å ringe. Jeg roper på min sjef, som står på andre siden av lokalet: "Per", jeg trenger ett nummer!!

Skrevet

Hadde en veldig krevende og sær kunde som tydeligvis ikke likte meg særlig godt heller da jeg fikk en epost av han der han ba om at kollegaen min skulle taksten hans.

Sendte en mail til kollegaen min der jeg beskrev denne sære og vanskelige kunden og lurte på om han kunne ta over.

Men i farten hadde jeg trykka svar i steden for videresend så den ikke så pene eposten kom ved en feil til kunden. Var ikke så høy i hatten da nei..

Skrevet

Skulle kateterisere en mann på sykehuset der jeg jobber, gjør klart kateterer og mens like før jeg skulle sette det inn ser jeg jo at mannen har ståkuk og at jeg dermed ikke kan sette noe kateter, kjenner jeg blir rød i tryne og sier til mannen at jeg kommer inn litt senere. Faktisk så synes jeg denne situasjonen var så ille at jeg sendte inn en annen sykepleier for og gjøre dette!

Skrevet

Jobber som sykepleier.

En morgen gikk jeg inn for å stelle en pasient.

Han var skikkelig sur og grinete, og jeg sier smilende:

har du stått opp med feil ben i dag Herr Jansen?

Hvorpå han setter igang å le noe voldsomt og drar dyna av seg.

Det viste seg han har amputert det ene benet.

Det morsomme var at han ble i betydelig bedre humør etter min flause!

Skrevet

Var vikar på et sykehjem i mine studentdager, og kjente ikke alle beboerene enda, men visste at de fleste der var demente.Mange av de gamle på sykehjem kommer ofte med sånne uttalelser at de må hjem fordi barnet må ha mat, etc. og lever i en annen tid.Hadde brent meg på dette tidligere, og fulgt en dame på do, gående, midt på natta fordi hun hadde svart ja (og jeg hadde trodd på henne) da jeg spurte henne om hun kunne gå selv, (hun hadde da ikke vært ute av sengen på 2 år, og følgelig tok doturen omtrent tre kvarter)Jeg ble vinket bort av en gammel mann som lurte på om jeg kunne bestille en taxi til han. Jeg sa til han med min koseligste overtalelsestemme "jeg tror vi venter litt til, det er jo snart middag nå:) "Den gamle mannen spurte forsiktig en gang til om jeg ikke kunne ordne med taxi til han, og jeg fortsatte med å si " jeg tror vi venter til middagen er ferdig, det er jo kjøttkaker i dag! Det blir kjempegodt! Så kan vi kose oss og bli gode og mette før vi drar noe sted:)"Han spurte en 3. gang... og da kom en annen som jobbet på sykehjemmet bort og sa at hun skulle gjøre det. Han bodde der nemlig ikke, men hadde bare vært på besøk til den demente kona si..Huff.. da var jeg ikke høy i hatten...

Håper også du har tatt med deg at man skal behandle demente som voksne og verdige mennesker, ikke som barn - om du en gang i fremtiden skulle jobbe innen geriatrien eller med demente på sykehjem.

Skrevet
Den var kjip.. Jeg jobbet som frisør og hadde en kunde, og jeg skulle spørre om jeg skulle klippe mer i nakken. I stedet spurte jeg: Skal jeg klippe deg litt der nede.. Sykt flaut.Men det verste er da jeg jobbet på Statoil og en mann kom med datteren sin og kjøpte litt godt osv. Så spurte han om hun hadde fått med seg alt hun trengte til i morgen. Han sa at hun skulle på klassetur i morgen og vi pratet litt og jeg sa at jeg og skulle på tur i morgen. Så sa han ja da får vi håpe du får fint vær da (det hadde regnet mye i det siste) Og da sier jeg av alle ting: Ja det håper jeg også, hvis ikke så går det for meg..Gud jeg hadde så lyst til å bare dø på stedet.

HAHA! Tror jeg ler meg ihjel. "Skal jeg klippe deg litt der nede?" Så flaut! Utrolig vittig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...