Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Jobber som renholdsarbeider under studietiden. Utløste alarmsystemet på et sykehus da jeg tok meg en røyk på toalettet...utrykning, oppsigelse og bot. I den rekkefølgen.
thea - M har gull i gulping Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Den var kjip.. Jeg jobbet som frisør og hadde en kunde, og jeg skulle spørre om jeg skulle klippe mer i nakken. I stedet spurte jeg: Skal jeg klippe deg litt der nede.. Sykt flaut. Men det verste er da jeg jobbet på Statoil og en mann kom med datteren sin og kjøpte litt godt osv. Så spurte han om hun hadde fått med seg alt hun trengte til i morgen. Han sa at hun skulle på klassetur i morgen og vi pratet litt og jeg sa at jeg og skulle på tur i morgen. Så sa han ja da får vi håpe du får fint vær da (det hadde regnet mye i det siste) Og da sier jeg av alle ting: Ja det håper jeg også, hvis ikke så går det for meg.. Gud jeg hadde så lyst til å bare dø på stedet.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Jeg vurderte et stk teknisk utstyr til å være ødelagt, nytt ble kjøpt inn til 30 000 og montert. Da fikk jeg det eksisterende til å virke igjen. Tilsynelatende var det ingen feil på det. Fortsatt et mysterium for meg
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Haha, eg ler av historia di Thea;) Fantastisk! Her i Bodø har vi eit kjøpesenter som heiter Koch, uttales kokk. Så då nokon turistar lurte på kor dei kunne kjøpe eit eller anna sa eg "If you go into the Koch-building..." haha, uff den var litt flau altså. Også var det den gongen eg gjespa på jobb idet tåkeluren ifrå hurtigruta gjekk forbi. Var mange som lo av meg då. Ellers trur eg ikkje at eg har så veldig mange fæle jobbtabber, bare morosame:)
thea - M har gull i gulping Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Haha.. Ja jeg har vært på det kjøpesenteret. Var faktisk dit jeg skulle på tur, altså Bodø. Jeg har en sånn humor at jeg faktisk hadde ledd meg i hjel om jeg hadde sett deg gjespe da den lyden hadde kommet:)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Trordet må ha vært da jeg jobbet i en jernvarehandel. En kunde kom og plasserte em mur av varer på disken, så mange at jeg ikke hadde noe sted å løfte fram varene for å få scannet dem. Derfor dyttet jeg vareberget bittelitt framover - uten å vite at det befant seg et spann hvitmaling på andre siden av varemuren, heeelt utpå kanten. Spannet falt ned, lokket spratt av, og hvit maling skvatt over kundens svarte sko og svarte bukse. Argh!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Avdelingen jeg jobbet på i barnehagen dro på tur. Labbet og gikk langt inn i skauen. Vi skulle grille pølser og koke solbærtoddy på bål. Det var bare det at all maten sto igjen utenfor barnehagen...men fyrstikkene var med, ihvertfall! ( takket være en sprek assistent som løp tilbake så ordnet det seg) Ellers så klarte jeg å utløse alarmen på jobb en morgen. Vaktselskapet ringte, og i alt stresset og ulingen klarte jeg ikke for mitt bare liv å huske det nye passordet. Vaktfyren ropte i øret mitt at jeg måtte si det nå ellers rykket de ut og det kostet 5000,- om det var falsk alarm, alarmen ulte, ungene som kom inn døra grein, og jeg svetta oppover. Da kom heldigvis en kollega løpende og brølte " BALDER! SI BALDER"...puh...
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 haha, eg ville ledd meg ihel om eg hadde sett meg gjespe då også! Eg trur det var fantastisk!
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Haha, det der har eg også gjort. Jobba i souvernirbutikk og hadde på meg bunad på jobb. Første dagen eg skulle jobbe gjekk eg inn butikkinngangen, går inn i butikken og plutseleg starter ein alarm eg ikkje eingong visste vi hadde! Eg ringer sjefen som ikkje tar telefonen og prøver alle moglege løysninger på alarmen. Eg løper igjennom butikken med bunad og søljer sprettende til alle kanter, sklir i stakken og ramler over nokre esker. Tilslutt ringer sjefen min meg opp og lurte på kva det var. Ho hadde prata med vaktselskapet som hadde ringt ho opp og lurt på kvifor alarmen hadde gått.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Haha, gjesping under tåkeluren skulle jeg gitt mye for å ha sett Det er sånne tilfeldige ting som blir hysterisk morsomt!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Jeg veltet engang en pall med øl.... Var nok mange som grein inni seg da.
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Jobbet som renholder på et varehus mens jeg gikk på vgs. En kveld jeg var ferdig husket jeg ikke akkurat hvilke brytere jeg skulle slå av, så jeg slo likegodt av alle. Inkludert de som gikk på frysediskene..... Ødela ikke så rent få frysevarer...
Northernlights Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Det er helt klart den gangen jeg avsluttet samtalen med dama i sentralbordet på sykehuset jeg jobbet på med "OK, bye, I love you!" når jeg satt på jobben, og snakket med henne om noe jobbrelatert. Det kom så rett fra hjertet, og jeg sa det selvsagt fordi jeg var vant til å si det til ungene og mannen min. FLAUT. :oX
thea - M har gull i gulping Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Hehe:) Dette der er litt flaut ja.. Jeg kysset en lærer en gang på kinnet da jeg skulle gi klem, var siste dagen og jeg skulle begynne på ny skole. Var ikke så morsomt der og da
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Jeg jobbet også som renholder på et sykehus en gang. Begynnte å jobb kl 05.00 hver morgen. Kom inn på vaskerommet, og hørte en alarm som ulte. Kunne ikke skjønne hvor den kom fra... Gikk til mottaket for å høre om de fanget opp en alarm på vaskerommet, men de sa det ikke var noen alarm som gikk. Men jeg fikk ikke ro på meg da alarmen fortsatte å ule. Kl 05.30 måtte de ringe en fra teknisk avdeling som sto opp og kom så fort han kunne. Vi lette en stund for å finne ut hvor lyden kom fra. Hørtes nesten ut som den kom fra en av vasketrallene. Var med en stor klump i magen jeg oppdaget at det var MIN miniradio som stod og ulte.... Stakkars mannen hadde måtte stå opp gry tidlig for å finne en miniradio som ulte... Flaut!!!! De lo godt av meg hver gang jeg kom for å vaske på teknisk avdeling etter det...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #18 Skrevet 6. desember 2009 jeg ba pasienten som hadde et tempmål oppi rattata om å sette seg på sengekanten.. Lydig som han var gjorde han det.. Ble temmelig heit i kinnene når jeg oppdaget fadesen.. heldigvis hadde det falt ut.. he he..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #19 Skrevet 6. desember 2009 Jeg stakk et urinkateter i rektum fremfor urinrørsåpningen som nytilsatt sykepleier, du kan tro jeg nektet og gå inn på det pasientrommet mer noensinne.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #20 Skrevet 6. desember 2009 Var vikar på et sykehjem i mine studentdager, og kjente ikke alle beboerene enda, men visste at de fleste der var demente. Mange av de gamle på sykehjem kommer ofte med sånne uttalelser at de må hjem fordi barnet må ha mat, etc. og lever i en annen tid. Hadde brent meg på dette tidligere, og fulgt en dame på do, gående, midt på natta fordi hun hadde svart ja (og jeg hadde trodd på henne) da jeg spurte henne om hun kunne gå selv, (hun hadde da ikke vært ute av sengen på 2 år, og følgelig tok doturen omtrent tre kvarter) Jeg ble vinket bort av en gammel mann som lurte på om jeg kunne bestille en taxi til han. Jeg sa til han med min koseligste overtalelsestemme "jeg tror vi venter litt til, det er jo snart middag nå " Den gamle mannen spurte forsiktig en gang til om jeg ikke kunne ordne med taxi til han, og jeg fortsatte med å si " jeg tror vi venter til middagen er ferdig, det er jo kjøttkaker i dag! Det blir kjempegodt! Så kan vi kose oss og bli gode og mette før vi drar noe sted:)" Han spurte en 3. gang... og da kom en annen som jobbet på sykehjemmet bort og sa at hun skulle gjøre det. Han bodde der nemlig ikke, men hadde bare vært på besøk til den demente kona si.. Huff.. da var jeg ikke høy i hatten...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #21 Skrevet 6. desember 2009 Hehe, Northernlights, jeg har gjort noe liknende, men det var ikke på jobb. Det var like etter at jeg hadde fått mitt første barn. Bodde i en by der jeg ikke kjente noen, på et ganske øde sted. Jeg snakket nesten bare med samboeren min. Hver gang vi sa hadet til hverandre, laget vi to raske trutmunnkyss som avslutning (i lufta, altså). Så hadde jeg en avtale på et offentlig kontor. Måtte ta med meg babyen, og snakket lenge med en hyggelig dame - litt om babyer, og mye om saken jeg var kommet for å snakke om. Da jeg gikk, snudde jeg i døra og sa hadet bra - og sendte avgårde to raske smaskekyss ut i lufta! Holdt på å dø der og da, og dama så ganske paff ut. Prøvde jo å forklare, men var så flau at jeg nesten ikke fikk fram en lyd!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #22 Skrevet 6. desember 2009 Jeg ler meg i hjel, 00.25! Men den feilen kunne vel strengt tatt alle gjort.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #23 Skrevet 6. desember 2009 Hehe, 00.02, svigermoren min gjorde nesten det samme en gang. Hun jobbet på fabrikk. En dag like etter at hun hadde kommet på jobb ble noen oppmerksomme på en høy sirenelyd, så høy at den hørtes over maskinstøyen. Desperat jakt for å finne årsaken, alarm i et lokale fullt av maskiner er ikke noe særlig. Etter mer enn en halvtimes leting turte de ikke å la maskinene gå lenger, og slo dem av. Full stopp i produksjonen. Da maskinstøyen forsvant, ble det klart at lyden stammet fra hennes skap. Det viste seg at splinten hadde falt ut av overfallsalarmen hun hadde i veska, en slik som skal vekke oppmerksomhet ved avsindig høy lyd. Stakkars dame, hun var ikke mye høy i hatten!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2009 #24 Skrevet 6. desember 2009 haha, skyld på ammetåka neste gang det skjer.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #25 Skrevet 7. desember 2009 Hehe jeg jobber som farmasøyt og her for en tid tilbake kom tilfeldigvis en eks av meg inn med en resept i hånda. Jeg var uheldigvis den utvalgte og han skulle ha resept på antibiotika for klamydia! Jeg forklarte han hvordan tbl skulle brukes samt at han etter endt kur burde ta en kontrollprøve hos legen i etterkant slik at han var symptomfri, han bare nikket og så ned da jeg forklarte han tingenes tilstand. Regner med han etter og ha kommet seg ut av apoteket aldri noensinne kommer inn dit mer og henter tbl på resept! Tenker han ikke var mye høy i hatten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå