:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #27 Skrevet 5. desember 2009 hehe.. jeg skal sende den over i rosa papir med parfyme på neste gang
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #28 Skrevet 5. desember 2009 Hadde du sendt meg en faglig tekst på rosa papir, parfymert sådan, da hadde jeg ledd jeg lenge. Deretter hadde jeg ringt etter menn i hvite frakker
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #29 Skrevet 5. desember 2009 menn i hvite frakker har en tedens til å se bra ut så kanskje det er en god idee tror du vi hadde blitt trukket i karakter om vi leverte en oppgave sånn? for det hadde unektlig vært litt morsomt til enkelte... hihi.. selv om jeg aldri ville turt det
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #30 Skrevet 5. desember 2009 Pepsi max,galss,smågodt,klementin og blå druer,fjernkontroll,mobil,2 gulpefiller og ei smekke,ei avent flske,stearinlys og pc`n
Siti Skrevet 5. desember 2009 #31 Skrevet 5. desember 2009 Oii.. Tørkerull Adventsstake Klokke Penn Postit blokk Fjernkontroll x2 Mobil Røyk Glass Cola Helsekort
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 6. desember 2009 #33 Skrevet 6. desember 2009 Søndags morgen, og vi har følgende bordet: Boken "Glad i deg", IPhone, Inotyol, Duplokloss, drikkekopp, og føttene til samboeren min, med lillesnuppa på fanget som får flaske.
Mrs. X Skrevet 6. desember 2009 #34 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har nettopp ryddet bort: en bunke aviser en flax-kalender en nintedo to bakugan en tallerken en tom godis skål tre kulepenner en teiprull en saks Så nå står det en fin adventsstake med kubbelys med tente lys der:) Pluss en mobil og en fjernkontroll.
fox`y Skrevet 6. desember 2009 #35 Skrevet 6. desember 2009 jeg har: lapptopp lilla liten duk m/ kubelys oppå
Let's hear it for the boys! Skrevet 6. desember 2009 #36 Skrevet 6. desember 2009 En tegnebok To tomme asjetter Et glass med skje oppi En kaffekopp En kopp med tut Tre fjernkontroller En halvspist banan
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 6. desember 2009 #37 Skrevet 6. desember 2009 Er ikke hjemme, men hos mamma.. men kan skrive hva som er på bordet her -lilla duk/løper - to lilla fiiine glass lys (kommer ikke på hva de heter) - 4 sånne som man setter glassene på - 1 tomt melkeglass - 1 avis - 2 kontroller
CrazyCat Skrevet 6. desember 2009 #38 Skrevet 6. desember 2009 Nå sitter eldstegutten og ser på tv. På bordet ligger det masse legoklosser
Gjest vinterbrud Skrevet 6. desember 2009 #39 Skrevet 6. desember 2009 Oppå stuebordet har jeg bare pcèn min,men på hylla under bordet ligger det flere blader og aviser.
*smula* Skrevet 6. desember 2009 #40 Skrevet 6. desember 2009 Hehe, passelig tidspunkt for å svare på dette: Et stort ullteppe som lager tunnel, en traktor, 3 legomenn og en tørkerull.
Kari Trestakk Skrevet 6. desember 2009 #42 Skrevet 6. desember 2009 Her er det rimelig kaotisk akkurat nå... Grønn løper Biografien om Håkon Lie To aviser 2 blader (Foreldre & barn og Bo bedre (fremdeles i plast. Får jo aldri tid til å lese disse bladene!) To fjermkontroller En svart kosehund Babycall Håndkrem Kulelys på skål En papirsamler med lego-bruksansvisninger På toppen av alt dette er det strødd legoklosser, og på hjørnet har jeg en syngende (snart) femåring som leker at han er et brev(!)... :S
Underveis --> Skrevet 6. desember 2009 #43 Skrevet 6. desember 2009 Ingenting. Lillemann er på ferde :-)
har fått lita pia Skrevet 6. desember 2009 #44 Skrevet 6. desember 2009 hm..ganske ryddig her da..: duk fjernkontroll en leketlf kubelys et fat med mandariner
kajfla Skrevet 6. desember 2009 #45 Skrevet 6. desember 2009 en boks med modellkitt lysestake adventsstake dvd 1 glass 2 par sokker (rene) laptop bobedre kamille 2 fjernkontroller rangle tlf gulpeklut lilla duk orkide
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #47 Skrevet 6. desember 2009 et stort pyntefat med to små julestjerner, tre kubbelys, en sølvengel og en klase julekuler på. Fjernkontroll og en spake til nintendo wii
Trenger hjelp!! Skrevet 6. desember 2009 #48 Skrevet 6. desember 2009 3 glass,adventstake med kubbelys og 2 laptoper :-)
3småtroll♥ Skrevet 6. desember 2009 #49 Skrevet 6. desember 2009 Tottelottene mine;) Et fat med lilla lys (har tent 2 i dag;) og to glassengler:=) 1 bolle med potetgull fra i går... 1 vannglass 1 tomt melkeglass og en askjett (har akkurat spist...) 1 fjernkontroll 1 joggebukse som snupp har vokst fra... Har brettet maaaasse klær i dag så har ikke ryddet akkurat...
Spanskeflua Skrevet 6. desember 2009 #50 Skrevet 6. desember 2009 2 tomme colabokser 1 termos med kaffe 1 kaffekopp 1 mandarin 1 par briller 2 strømpebukser 1 cd-plate 1 fjernkontroll panserhjerte av Jo Nesbø Se og Hør hjemmesydd adventsduk adventsstaken lysfat med 4 kubbelys på (lilla) 1 tights 1 finskjorte 1 pologenser 2 mobiler 1500 kroner 1 halvspist klubbe 1 karamell 1 hårklipe 1 glass saft + litt godtepapir Det ser mye ut, men det værste av alt er at det er ennå god plass på bordet, og bordet er ryddig for en gangs skyld=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå