UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 For å få med meg tv2 i kveld har jeg nå på stuebordet: cola zero glass to fjernkontroller nåler stoff merkelapper to sakser borrelåser symaskin snart ferdige julegaver =P
ApriIbaby Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Klementinskall, glass, en flaske hjemmelaget "solo", kaffekanna og diverse fjernkontroller.....også lappisen selvsagt
Gjest Gul stjerne Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 En kniv og et tørket reinhjerte.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2009 Bærbare glømte jeg! Og klementina er snart på plass kjenner jeg...=)
PAVEEL Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Uff, mitt er rotete! Vannglass. Cognacglass. Tom potetgullskål. Snuseska mi;) Babycall (selv om lillesnuppa er til far sin) En bit lefse (steke en stooor posjon i dag) Knekkebrødpakke ( hmmm....tror den har stått der siden i dag tidlig....uff ikke bra å være alene hjemme kjenner jeg...) 2 sakser (hva i all verden har jeg brukt de til???) Ovnslighter (en sånn stor en som jeg bruker når jeg tenner opp i ovnen) Hmmmmmm.....vet ikke helt om det er lurt å poste dette innlegget, men shit au;)
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 En bok, lokalavisa, lysestake, smokk, babycall, mobil, 2 fjernkontroller, lilla duk, et glass pepsi max og en halv rull med smil.
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Cola Nøgne ø øl glass kubbelys iPhone klokke skål med smågodt 2xfjernkontroller
minesøtesmå Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 en skål med klementiner. en boks med iskaffe ananas i skiver og 2 store telysekopper elr hvordan jeg skal beskrive de veldig fine iallfall laptop ..... på fanget
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 2 tomme glass uåpnet potetgullpose smågodtpose bærbar data 2 mobiler lypsyl fjernkontroll avis og snart en bærbar data til;)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2009 Minimalisme i kveld?! =P
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 To stearinlys, rødvinsglass, en mobil, fyrstikkeske, vannglass, en penn og litt tortillachips.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 5. desember 2009 #12 Skrevet 5. desember 2009 Har to glass med brus i. Roay Iskrem, En tom toro sjokoladekake. 2 fjernkontroller. En giftering. 2 mobiltlf. Et par blader og noen brosjyrer. Snøkulen med julenisse i som er jenta mi sin. En boks med barnebøker i med en nøkkelring liggendes oppå. Koppen til jenta mi. Det tror jeg var alt:)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. desember 2009 #13 Skrevet 5. desember 2009 En skål med klementiner Et glass brus En fjernkontroll To lysestaker en lilla duk Var jaggu heldig for meg at jeg nettopp hadde ryddet..:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 cola kaffe klementine. erik boe - grunnlegene juridisk metode. kompendie Eckhoff - forvaltingsrett og ekstreme mengder ark. og da snaker vi ekstreme mengder. reiser jeg meg nå, så går alt til helvete.. hehe.. her har jeg sittet siden 10 i dag... med 2 stopp for å spise...
BettyBoob Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 et lite glass baileys en halvliter øl en tom boks sprite zero to pez mobil en fjernkontroll et tomt vannglass håndkrem
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #16 Skrevet 5. desember 2009 -Tre skåler med ymse snop -to skåler med potetgull (ja, jeg og gubben har noe ulik snop- og pottisgull-smak ) -en skål med dipp -to colaglass -samboerens laptop (min har jeg i fanget) ...desverre ingen fjernkontroll, derfor sitter jeg og ser "Viggo på Lørdag" :/ (latskapen lenge leve)
signe maten Skrevet 5. desember 2009 #17 Skrevet 5. desember 2009 Klementinskall, julebrus, to glass, en pose julemarsipan og en mobil Null duk, null pynt - sånn er det med langfingra ettåringer!
Brillefint - Jadda! Skrevet 5. desember 2009 #18 Skrevet 5. desember 2009 Hihi... To tomme ølbokser Ei tom vinflaske ei tom potetgullskål Ei tom julekakeskål 2 vinglass et ølglass aviser godteripapir.... Ei lita strømpebukse og en body 4 fjernkontroller.. Rotete mao;) Og jeg er ekstra blid i kveld;)
PinkBabyDoll Skrevet 5. desember 2009 #19 Skrevet 5. desember 2009 Lilla adventsløper Advensstake m ett tent lys Tre telysholdere i fattigmannssølv Sjokoladeskål Et glass saft For engangsskyld ganske ryddig med andre ord...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. desember 2009 #21 Skrevet 5. desember 2009 en halv julebrus 2 glass pepsi max et tomt glass 2 fjernkontroller en lommebok en pakke våtservietter en skål med chips babycall 3 mobiler en boks med skruf en speilreflekskamera en slikkepinne en lekemotorsykkel *Phu* Tror det var alt Hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2009 #22 Skrevet 5. desember 2009 Oij, mitt var unaturlig rotete idag :( 2 fjernkontroller 1 trådløst tastatur (ser film på tv) 1 negllakk 1 neglklipper 3 julekort vi har fått i posten 2 asjetter med mat 1 mobiltelefon 1 flaske brus 2 glass 1 skål med drops 1 duk 1 brett med 4 store t-lys på åijåij!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 5. desember 2009 #23 Skrevet 5. desember 2009 Åneiii, måtte denne komme i dag?! hehe. Jeg er alene hjemme og har derfor plassert bakenden strategisk i sofaen og har ikke tenkt å rydde bordet før jeg skal reise meg for å legge meg. Telysestaker En lønnsslipp og en bohuskatalog (fra dagens post) Fatet jeg spiste kvelds på, men litt nachosrester på En flaske med litt julebrus i Et glass med resten av julebrusen i Et smørbukkpapir, tomt sådan Og en saks, som jeg i grunn ikke skjønner hva gjør der...
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #24 Skrevet 5. desember 2009 ::)/mor til gunnar sin eksamen en laptop to fjernkontroller et glass en orkidé nesespray
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. desember 2009 #25 Skrevet 5. desember 2009 hehe... det føles litt stas at min eksamen ligger hos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå