Gå til innhold

Har dere kunstig eller ekte juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plast! Og det er såååå fint! Lukta får jeg uansett for jeg lager andre dekorasjoner med noen greiner fra gran. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et plastjuletre... det ser ikke så verst ut ferdigpynta ;)

Men skulle selfølgelig hekst ha hatt ei stor edelgran, men siden vi hittil alltid har feiret julen hos familiene våre passer det best med et i plast. Når vi får oss et hus skal vi ha et digert ekte juletre! Så kan lillemor få plasttreet på rommet sitt.

Skrevet

Vi har et kunstig tre vi har kjøpt i London. Har brukt det nå i snart ti år, kjempefornøyd bortsett fra at jeg savner lukten. Men det kan man jo få av andre ting. Vi valgte kunstig både pga miljøhensyn men også fordi vi da pynter det rundt 1. desember og har det oppe hele tiden uten at det begynner å drysse.

Skrevet

Vi har uekte, min mann var storfornøyd da jeg sa ja til å skaffe oss sort juletre. Jeg ville ikke ha grønt. Han er allergisk, så han var storfornøyd i fjor kan man si. Ungene sa ja til sort juletre også, såfremt de fikk ett hvitt lite juletre på hvert rom.

Savner juletre lukta, men overlever. Bedre med en mann som ikke snørrer og nyser hele jula.

Skrevet

Ekte ... såklart.

Og her skal det være vanlig gran, ikke slik duskete edelgran ;-)

Jeg er utrolig kresen på juletreet.

Skrevet

Ekte

I år blir det nok ikke juletre. Ser ut til at vi skal være hjemme i et døgn i romjulen så orker ikke stresse med å pynte treet for så å reise bort. Ungene er så små ennå at jeg tror ikke de tenker så mye over att vi ikke har juletre i år. Pleier vanligvis ha det.

Skrevet

ekte...spent på hvordan det går med en "høyt og lavt " på 19 mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...