Gjest Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Ekte. Edelgran aller helst siden jeg liker tette fine trær :-)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Ekte tre! Stort sett edelgran siden de ikke ryr sånn selv om jeg glemmer å gi det vann....
YoMomma Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Tenkte jeg skulle investere i et kunstig ett i år.. I utgangspunktet pga. allergi i familien. Og så drysser de ekte sånn. Og så leste jeg her forleden at det kan bo opptil 20000 insekter i et juletre, da var det avgjort for min del...
Johanne B Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Her er det kunstig, tre stk med allergi så var det egentlig ikke et vanskelig valg da....
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Ekte eller ingenting. Og det er ikke jul før treet er i hus, selv med klåfingra småtroll :-)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Ekte! Har prøvd kunstig, men ble ikke fornøyd. Dessuten savna eg lukta
xxxJulianexxx Skrevet 5. desember 2009 #11 Skrevet 5. desember 2009 Ekte edelgran. Ellers lukter det ikke jul.
bondeknøl Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Ekte.. har lyst på edelgran, de er fine!
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #16 Skrevet 5. desember 2009 Et ekte, norsk grantre som ser ut som det har vokst i en ekte, norsk granskog. Er allergisk mot edelgran. Kunstig kommer aldri inn i vårt hus! Da tar jeg heller bare noen kvister i en krukke. Eller noe som ikke gir seg ut for å likne på et ekte tre.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Vi har alltid selvhugd grantre fra skauen- med litt pistrete greiner her og der, ei kongle eller to, tre og gjerne litt skeivt/ usymmetrisk. Bedre blir det ikke, fullt av sjarm og sjel:D
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #18 Skrevet 6. desember 2009 Samme plasttre i 10 år. Skjønner ikke at folk synes det er greit å hugge så mange trær hvert år for at det skal stå i stuen i en ukes tid. Etter julen vil man bare ha det ut fortest mulig.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. desember 2009 #19 Skrevet 6. desember 2009 pappa må uansett hogge noen topper av grantrærne sine, så vi får en av de. Billig, miljøvennlig (skulle beskjæres uansett) og skikkelig skakt og sjarmerende. He he:)
Hera Skrevet 6. desember 2009 #22 Skrevet 6. desember 2009 Ekte. Og det må være edelgran, og den må være så høy at stjerna i toppen butter i taket:0)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 6. desember 2009 #23 Skrevet 6. desember 2009 Kunstig! Men siden vi bor 4 timer unna familien, og bruker å feire jul og nyttår det hvert år, er det ikke ofte vi drar det frem
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #24 Skrevet 6. desember 2009 Ekte, selvfølgelig Blir ikke jul uten grantrelukt og barnåler over alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå