Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #26 Skrevet 3. desember 2009 You faced the fear you fought your war Today you went through the magic door.. Thanks for sharing when in pain. It was not wasted or in vain. You have helped so many here be a better person, dear.. Your pain is gone your rest has come an empty spot you left your home... But YOU will never, ever cease, I never will forget your face. Regine, princess; Rest in peace...♥ Love, a touched stranger
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #27 Skrevet 3. desember 2009 Den som skriver noe så sykt som jeg nettop leste i bloggen hennes mellom alle "hvil i fred" meldingene håper jeg angrer sykt. Hva er det med enkelte mennesker?
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #28 Skrevet 4. desember 2009 Sitter å gråter som en liten unge nå ,selv om jeg ikke kjente henne.Men hun har det bedre nå. Husker jeg holdt mamma i hånda til siste åndedrag,hun døde også av kreft for ikke så lenge siden. Går ikke en dag uten at jeg går å venter på at hun skal ringe meg ,med sin blide stemme. Hun holdt ut i nesten 9 år med cellegift og opperasjoner. Men de har det godt nå både Regine og mamma,tenk for et helvete de har gått igjennom. Verre en AIDS dette kreft greiene. Tenk å trist jul foreldrene hennes får ,hun fikk en liten jul før hun reiste. Hvil i fred vakre engel
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #30 Skrevet 4. desember 2009 Vedkommende skrev noe jeg ikke vil gjenta. Men det var bare en kommentar av den typen. Grusomt stygt. Det ser ut som om den er slettet. Bra!
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #31 Skrevet 4. desember 2009 Det er så mange hjerteløse mennesker.Bra hvis det har blitt sletta.Var ei som kalte henne en jævla Hore og gudsjelov så blei det sletta .. Hva roter det seg i hode til folk ? man kan begynne å lure..
Mamma til*2 jenter* Skrevet 4. desember 2009 #32 Skrevet 4. desember 2009 Tror ikke familien får noe trist jul... Smerten,tapet å tårene går ikke ann å få vekk. Men nå slipper de å se datteren sin i sterke smerter å nå vet de at hun er i himmelen å ser ned på dem! De fikk se datteren ha en fin siste julaften den 24.November.. De har verdens beste minner for verdens beste jente som var sterk å kjempet til siste slutt. Hun har brukt sine 15 mnd på å inspirere å satt spor på utrulig mange folk. Bare på bloggen er det i dag over 7400 meldinger som har tikket inn. Facebook gruppen hadde i går over 22 000 medlemmer. Hun å andre rundt seg har samlet inn over 300 000 kroner til kreft-forskning. Jeg tror familien vil finne en indre ro å vet nå at deres datter,søster å nær har fått komt til en bedre plass uten smerte. Regine lærte alle rundt seg til å le,smile å være positive å ikke minst..HA HÅP! Tenk alt 1 jente har utrettet folkens.. Det er helt utrolig. Det får en virkelig til å tenke. Hvil i fred tapre Regine..Du har berørt oss ALLE.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #33 Skrevet 4. desember 2009 Viser hvor hjerteløse og uthula enkelte mennesker er innvendig.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #34 Skrevet 4. desember 2009 Veldig fint skrevet Mamma til 1*med spire i magen* Jeg kunne ikke ha sagt det bedre selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå