Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Mange triste meldinger om at hun har gått bort, både på bloggen hennes og FB. Hvis det er sant, må jeg si at ei tapper jente har gått til et bedre sted.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Nå er det bekreftet. Regines søster skriver så vakkert på bloggen hennes...jeg gråter med dem. Hvi i fred, vakreste Regine. Du kjempet en kamp de fleste hadde gitt opp for lenge siden. HI http://sinober.blogg.no/
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 http://sinober.blogg.no/ Jepp, i dag. Hvil i fred, vakre jente. Det du har delt med verden er unikt. <3 @-->-->---
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Det gikk kaldt gjennom meg nå. Ta vare på alle gode ting og ikke kast bort tid og krefter på ting som ikke er viktige. Vi vet aldri hva framtiden bringer. Hvil i fred Regine. Du har det nok bedre nå.
DK+2 Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Huff, så utrolig trist! Hvil i fred, du har det nok mye bedre nå..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #8 Skrevet 3. desember 2009 Jeg sitter her og gråter, jeg håpet virkelig påa t hun skulle bli frisk. Hun ligner så utrolig på min søster og er like gammel, jeg kunne aldri ha klart å se min søster dø Hvil i fred Regine, jeg tenner et lys for deg
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 Jeg håpet av hele mitt hjerte at dette skulle gå bra... Men nå slipper hun iallefall disse smertene:-( Huff... Tenker på familie og venner...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Hun skulle fått leve. Kreft er en styggedom
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 Kommer ikke inn på bloggen hennes
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 Ikke jeg heller Hvil i fred Regine.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Sikkert fordi trafikken er for stor.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Jeg kom inn, men den ser forandret ut,
CMH Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Så utrolig urettferdig at ei jente på 18 år ikke skal få leve mer. Ikke fikk hun oppleve å utdanne seg, gifte seg, få barn.. Livet er så forferdelig urettferdig! Gråter for henne og føler med familien hennes.. Rart at siste innlegget hennes bare var for 2 dager siden der hun på en måte tok farvel med bloggleserne og skrev at hun ikke var like redd for døden som før.. Nei, dette var utrolig trist Hvil i fred Regine! Nå har du hvertfall ikke vondt mere..
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 Huff, så trist ( Feller en tåre for denne tapre jenta og familien hennes..
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 Jeg måtte skrive den inn to ganger så kom jeg inn. Sitter å gråter som et barn her. Hvil i fred vakre Regine.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #19 Skrevet 3. desember 2009 Aldri har en blogg fått så mange kommentarer så fort. Hun var spesiell, den jenta.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #20 Skrevet 3. desember 2009 Nesten litt symbolsk at bloggen er helt hvit. Andre som får opp det samme???? Ingen header. Bare helt hvit!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 3. desember 2009 #21 Skrevet 3. desember 2009 uff, nå renner tårene her.. for ei sterk og tapper jente, nå slipper hun i det minste smertene... =( hvil i fred Vakre Tapre Regine.... :,( hun har satt dype spor hos ufattelig mange mennesker, og jeg er en av de som har lært og ikke ta livet for gitt...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #22 Skrevet 3. desember 2009 Regner med dere har problemer pga stor pågang. Prøvde nå og kom inn.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2009 #24 Skrevet 3. desember 2009 Uff... Hvil i fred.... Kondolerer til familien. Alltid trist når unge menneser forlater livet. Jeg reagerer på dette, selv om jeg ikke kjenner jenta men bare har lest litt på bloggen hennes. Fordi min egen jente heter også Regine. Overskriften her er sterk for meg av den grunn....
Kleint Skrevet 3. desember 2009 #25 Skrevet 3. desember 2009 Hvil i fred Regine Stokke. Verden er urettferdig. En tapper jente er nå samlet blandt englene. Hvil i fred lille rose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå