Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 3. desember 2009 #26 Skrevet 3. desember 2009 Enig med RampongiAdvent ....
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. desember 2009 #27 Skrevet 3. desember 2009 mamma27: kan ikke du heller si din mining i en annen tråd om noe annet da? ingen som har spurt om din mening her... er d så vanskelig og holde munn? mååå bare kritisere litt? og jeg ble mobbet skikkelig på barneskolen, ikke greit og være meg.. men d var ikke navnet.. er helt engi med at sånne holdninger som enkelte har ikke er sunt for noen... jeg skal ihvertfall lære opp gutten min til å ikke mobbe uansett hva d gjelder..
Ksenia & Anjem Skrevet 3. desember 2009 #28 Skrevet 3. desember 2009 Voks opp! "... jeg skal ihvertfall lære opp gutten min til å ikke mobbe uansett hva d gjelder.. " Så fordi jeg ikke liker et navn så tror jeg jeg skal lære barna mine å MOBBE andre barn? Tuller du med meg, eller er du bare helt blåst?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. desember 2009 #29 Skrevet 3. desember 2009 "Skjærp deg selv. Skriver i akkurat hvilken tråd jeg vil jeg. Plager det deg, kan du jo bare fordufte." Denne holdningen er jo ikke akkurat noe gunstig å føre videre til barna dine da... Og hele saken hadde nok vært annerledes nå om du og Cherry-pie hadde sagt meningen dere på en mer saklig/finere måte..
Rampongi Skrevet 3. desember 2009 #30 Skrevet 3. desember 2009 Kjære mamma27☆ ☆ ringer julen inn. Ingen som sier at du lærer opp ungene dine til å mobbe eller at du skal like navnet Ravngunn, men dette var jo en tråd som skulle vise at det faktisk var en del innpå forumet her som liker navnet og det finnes jo allerede en tråd for de som ikke liker den, så da var bare anmodningen fra meg om å skrive der i stedet om du ikke likte navnet. Men for del, skriv i hvilken tråd du vil du, jeg fordufter nok ikke uansett
shari_z Skrevet 3. desember 2009 #31 Skrevet 3. desember 2009 Jeg kan si, som utlending - og dermed ikke vant til mange norske navn, at jeg synes navnet er pent. Det er flere norske navn som høres rare ut for mine ører, men jeg har blitt vant til dem etterhvert. Og Ravngunn, som jeg aldri har hørt før, er et sånt. Liker det, hadde aldri brukt det selv (synes det er vanskelig å uttale, pluss at min familie hadde ikke vært fornøyd), og synes du, AneMa<3, burde bruke det om du/dere liker det! Jeg synes det er stilig, klassisk og søtt. Ikke så mye tøfft, ser for meg en vakker, høy jente som er stolt av sitt navn og sine norske røtter. Selv har jeg Ingeborg-Nuki på lillesøster, og ble ganske såret av min egen familie som ikke liker Ingeborg i det hele tatt, og andre her i Norge som sa at navnet sikkert ikke ville bli godkjent pga "Nuki". Hallooo? Mange andre navn som er rarere enn det vil jeg si. Ingeborg er etter svigermor og Nuki er min ungarske farmor sitt kallenavn gjennom de siste 70 årene, så jeg liker navnet ganske godt. Stå på, AneMa<3, og velg det navnet som er mest riktig for DITT barn. :-)
cherry coke Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #33 Skrevet 3. desember 2009 Hehe, søt? Det var da hyggelig:-) Eller var det hun andre cherry (cherrypie) du mente kanskje? Vil ikke få ufortjente komplimenter her:-)
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #35 Skrevet 3. desember 2009 Var deg jeg mente da, var jo duuu som starta tråden, cherry coke Fantastisk fine navn du har på jentene dine, Karens jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå