cherry coke Skrevet 3. desember 2009 #1 Skrevet 3. desember 2009 Hehe, jeg likte navnet, syntes det var tøft!! Om du liker det , så bør du gå for det=) At det blir et "mobbeoffernavn" må du ikke bry deg med, for barn blir ikke mobbet utelukkende pga navn. Om de vil mobbe fnner de noe å mobbe for! Og at barna dine har "gammel gubbe" navn som noen så fint her sa, er jo bare flott!! Datteren mn har ett gammel-dame navn, synes noen. Men vet du hva, det er faktisk flere og flere som bruker det nå for tiden. Kjør på og drit i hva vi her inne mener:-) Jeg sier iallefall; Ravngunn blir ei tøff lita jente=)
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 Jeg liker det jeg også!! Det er skikkelig tøft. Her jeg bor er det forøvrig ikke så uvanlig med litt "gammeldagse" navn. Noen eksempler: Bjørnhild Åste Selma Gunni Fredrikke Oline Torunn
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 Jeg synes også Ravngunn var et vakkert navn etter jeg fikk smakt litt på det. :-) Gå på magefølelsen du. :-)
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 3. desember 2009 #4 Skrevet 3. desember 2009 Hva jeg eller andre synes om navnet spiller ingen rolle. Jeg synes du og mannen din skal velge det dere liker best. Jeg har Marinius som mellomnavn til gutten min(oppkalling) og jeg kan sikkert få høre at jeg er gal også. Tviler sterkt på om navn gjør et barn til mobbeoffer..ISåfall er det skapt av voksne. Se bare hva slags svar du får her inne. Greit at folk ikke liker det. Tviler på at det er det du reagerer på, men at det er hva de skriver. Selvom Ravngunn er et gammel, ubrukt og spes i dagens samfunn så vil jenta de helt sikker kle navnet og de som kjenner dere vil etterhvert mene at det er det riktige navnet for henne..
Rampongi Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Slenger meg på jeg også. Kjempetøft navn! Hurra for alle som ikke faller for de klissete navna:)
Mamma´n til lillemor Skrevet 3. desember 2009 #6 Skrevet 3. desember 2009 Enig. Ravngunn er veldig uvanlig, men det er da ikke et stygt navn. Folk kaller jo guttene sine for Ravn, så hvorfor ikke. Navnet skjemmer ingen.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 3. desember 2009 #7 Skrevet 3. desember 2009 Så koselig å komme inn til dette her! Hadde jeg faktisk ikke venta meg! Tusen takk skal du ha for det cherry x-mas! Det var mange som virkelig hata det navnet (må jo tåle det nå jeg spør) men synes det var litt urimelig å hetse storebrors navn og si at man misliker navnet på en stygg måte! Tror dattera di har et vakkert navn! Tusen takk igjen! God jul! (og takk til dere andre som støtta her!)
♥Cherrypie♥ Skrevet 3. desember 2009 #9 Skrevet 3. desember 2009 I fare for å bli halshugd her må jeg bare få si min mening: Stakkars, stakkars lille pikebarn! Håper dere ikke får innvilget navnevalg.. Må være forferdelig for en søt ung jente å hete det! Vet at ikke alle syns likt om alle navn. Jeg pleier å tenke at ja det navnet var ikke min smak men det er ikke sikkert alle liker det mine barn heter å vi er alle forskjellige.. Men å drive å velge navn som det er merkelig syns jeg! Hva med Anna, Kristiane, Alma eller Lilly om du skal inn i den litt "eldre dame" gaten? Unskyld!!bare min dumme mening..
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 3. desember 2009 #10 Skrevet 3. desember 2009 Hva er vitsen med å skrive det i denne tråden Cherrypie??? Hun har vel fått med seg at halve dib mener det?
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. desember 2009 #11 Skrevet 3. desember 2009 ♥Cherrypie♥ herregud!!!!! går d ann, d er akkurat pga sånne som deg d blir mobbing i verden!!! at et voksent menneske kan være så trangsynt....? huff! kall jenta di for hva du vil, ihvertfall ikke hør på sånne teite tilbakemeldinger.....
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 nice profil cherrypie.................................. kremt---
Ksenia & Anjem Skrevet 3. desember 2009 #13 Skrevet 3. desember 2009 Enig med cherrypie..herregud for et navn. tenk litt på dette stakkars barnet da. Kan nesten ikke ta denne ANEMA seriøst...høres for utrolig ut at noen vil kalle datteren sin for Ravngunn!!
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 3. desember 2009 #14 Skrevet 3. desember 2009 Og det er ikke rart at enkelte barn er mobbere med forbilder som dere!!!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. desember 2009 #15 Skrevet 3. desember 2009 tenk på alle de stakkars barna som ikke har mat? leker? ikke får kjærlighet?? tenk på alle de som blir misbrukt og slått??? tenk på alle de som er helt alene i verden?? så kommer dere med den:tenk stakkars pike som heter Ravngunn?? KØDDER DERE????NEI VÆRSÅSNILL!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. desember 2009 #16 Skrevet 3. desember 2009 Lykkelig med 2 små søte nisser :) Så enig så enig...
♥Cherrypie♥ Skrevet 3. desember 2009 #17 Skrevet 3. desember 2009 blir det mobbing pga sånne som meg???????????? Jeg har ALDRI mobbet noen! Jeg sier bare meningen min er ikke det lov? sist jeg sjekket var det ytringsfrihet i dette landet her! Har jobbet på skole å sett endel navnmobbing,barn kan være fæle.. men for all del.. kall henne hva du vil er ditt barn. Var da voldsomt da.nice profil? hva har profilen min med saken å gjøre?? Huff..er det bare tettskaller her eller? begynner å diskutere heeelt andre ting?? sa min mening bare...jeeeeses..
Odine! Skrevet 3. desember 2009 #18 Skrevet 3. desember 2009 Navnet er heller ikke min favoritt, men det er tøft på et vis. Jeg er sikker på at hvis mine venner kalte jenta si Ravngunn, så ville jeg først tenke "dette var jo spesielt", men etterhvert som jeg ble kjent med barnet, ville det være det naturligste i verden at hun het Ravngunn. Alle vennene hennes vil være vant til navnet, og med mindre de voksne snakker mye om navnet som "rart", så vil dette være et helt vanlig navn for dem. At det er et oppkallingsnavn, synes jeg gjør det stiligere. Jeg liker oppkalling.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 3. desember 2009 #19 Skrevet 3. desember 2009 Alle vennene hennes vil være vant til navnet, og med mindre de voksne snakker mye om navnet som "rart", så vil dette være et helt vanlig navn for dem. Odine daler ned i skjul Derfor blir det mobbing fordi foreldrene bruker sin "ytringsfrihet" og sier hva de mener om alt....Og ungene plukker det opp.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. desember 2009 #20 Skrevet 3. desember 2009 Cherrypie; det er ytringsfrihet i dette landet ja. Men det går da virkelig ann å si din mening på en finere måte. Å si "stakkars, stakkars barn" fordi de ønsker å kalle barnet Ravngunn er bare lavmål. Du burde heller sagt "Jeg liker ikke det navnet, og hadde ikke valgt det til mine barn". Og nei, det er ikke bare tettskaller her.
Gjest Skrevet 3. desember 2009 #21 Skrevet 3. desember 2009 Jeg har faktisk aldri hørt navnet før i dag, og det er litt i samme gate som navnet vi har tenkt dersom vi får ei jente til. Vi har valgt Eydgun (med èn n) Jeg har aldri stoppet og spurt hva noen mener om det, og det er det samme for meg. Ravngunn er ingen favoritt umiddelbart, men jeg tror nok at dersom jeg får tygget litt på det så er det et veldig bra navn:) Og det er jo i alle fall både tøft og spesielt!
CMH Skrevet 3. desember 2009 #22 Skrevet 3. desember 2009 Santsant. Unger venner seg til sånt, men det er og sant at unger kan være fæl å mobbe.Heter selv Karen ( ganske gammeldags) og jeg ble mobbet som barn. På det tidspunktet var det ikke greit å være meg
Rampongi Skrevet 3. desember 2009 #23 Skrevet 3. desember 2009 Full skjerpings mamma27☆ ☆ ringer julen inn. Sikkert noen som virkelig ikke liker navnet på ungen din også. Hold deg unna denne tråden og skriv heller i den andre om du ikke har noe positivt å komme med. Navnesmaken er som baken, den er delt. Dette var en tråd ment for å støtte AneMa..
Ksenia & Anjem Skrevet 3. desember 2009 #24 Skrevet 3. desember 2009 Skjærp deg selv. Skriver i akkurat hvilken tråd jeg vil jeg. Plager det deg, kan du jo bare fordufte.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. desember 2009 #25 Skrevet 3. desember 2009 cherrypie synes bare du virker litt kort... min mening ble ikke bedre når jeg så profilen din heller... men for all del: DU kan jo bare kalle barna dine for navn alle liker så de ikke har noen mulighet for å bli mobbet....men la nå være å kritisere her! anema har ikke spurt om ditt synspunkt på denne tråden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå