Gå til innhold

hvor gamle er mennene deres - og har de Playstation, osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 36. Vi spiller sjakk, vi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er 32 og er veldig glad i sin PS3:) han har også en nintendo DS som han bruker flittig når han er ute og flyr med jobben. Masse bra tidsfordriv;) Så det er også et bra gavetips

Skrevet

Min er 26 og har en ps3. Her går det i FIFA 10 ;p

Skrevet

Der er ikke aldersgrenser oppover, men heller "krav" om interesse;)

Jeg selv har spilt en del PS2. Liker godt Crash Bandicoot, Harry Potter og sånne spill;) hehe... låner bare av sønnen min;) Vi har spilt litt sammen, også.

Skrevet

Vi (31 og 35)har PS3 og PS2, PSP og spiller mye på dataene. Vi er litt nerdete begge to, og spiller gjerne en time eller to før vi legger oss..:)

Datteren vår har GameCube, PSP, Nintendo DS og en PS2, men bruker mest DSen..

Så i vårt hus er vi gamere alle som en! :)

Skrevet

Er 26 år, han ønsker seg PS3, men vi har Xbox og Wii, så det får holde, koster jo en derl for spill og.

Jeg skulle ønske han heller kjøpte PS3 i stedet for xbox, for da kunne vi spilt Buzz, men men.

Skrevet

Mannen er 39. Hans store lidenskap er skjærgårdsjeepen med 250 hestekrefter motor. Om vinteren er han deppa fordi båten står på land.

Vi har ingen playstation el l i hus, og spiller ikke PC spill. De små barna bruker litt DS.

Sønnen på 12 har egen bærbar PC og er en kløpper på ulike PC spill - dessverre...

Skrevet

hahha min mann er 40 og har aldri slått på en pc engang ,slå den a jenter .Trudde han tulla da han sa det.

Skrevet

Mannen min er 36, han spiller av og til dataspill og en og annen gangen på sønnenes ps3`er...

Skrevet

Min er 33 og spill + film er hans hobby, så vi har wii og xbox og vet at han gjerne vil ha playstation også, men han bruker ikke penger unødig når han har så mye fra før. :-)

Wii er jo genialt i forhold til å få en gave til hele familien! Når vi har besøk av nevøer og nieser eller venner også for den saks skyld, så står det stadig noen ute på gulvet og spiller bowling etc. Er mye mer sosiale spill på wii, siden det ikke er alle som liker å synge karaoke (singstar) eller lignende foran andre sånn som det er mye av til playstation for tiden.

Svogeren min på 36 fikk forresten playstation i bursdagsgave for bare noen uker siden :-D

Skrevet

Han er 41 år og har ikke PS. Har ikke hatt det heller i de 10 årene vi har vært sammen.

Vi kjøpte wii til barna i fjor til jul, hender han spiller litt wii sport der, ellers ikke.

Tror jeg hadde blitt gal skulle jeg hatt en mann som satt å spilte tv-spill i tide og utide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...