Gå til innhold

hvor gamle er mennene deres - og har de Playstation, osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker julegave.. men er det noen forbeholden "alder" på det? hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er 50 og har både Playstation, Whii og masse pc spill. Har aldri tenkt at det var en aldersgrense på det. Jeg elsker dataspill og skal spille når jeg sitter på gamlehjemmet. Synes ofte jeg får altfor liten tid til det og gleder meg til jeg blir pensjonert. Da skal jeg ha en supermaskin og bare gå ut en sjelden gang. Ellers skal jeg sitte og spille som en gal.

Skrevet

Hehe, her har han PS 3, og jeg wii.. Han skal spille til han kommer i grava sier han=)

Han er 24 da=)

Skrevet

Mannen min er 31 og har aldri forstått seg på gleden av slike spill.

Vi har både playstation og Whii, men det er mest for barnas skyld! Playstaion ønsket jeg meg pga. Buzz og sing star!

Skrevet

Min er 38 og har ingen sånne "leker". Han har en hel haug med bærbare hardisker.

Han hadde vel ikke hatt noe imot spill osv.. Han vet at vis han begynner så blir han sittende der så da lar han det være..

Skrevet

Mannen min er 31 og vi har ps2, men den blir sjelden brukt.. for noen år tilbake brukte vi den masse begge to. Nå blir den for det meste brukt til å se film på en og annen gang. Vi er egentlig glad i spill begge to, men bruker heller tid på data istedenfor spillmaskiner (blir jo ganske likt da etter min mening).

Skrevet

Min er 34 og vi har wii. Syns det er morsomt begge to

Skrevet

Min er 28. Og han har IKKE noe sånnt. Han har kassegitar og Elgitar, og vi ønsker oss brettspill til jul :)

Skrevet

Jeg kjøpte ny stor flatskjerm og PS3 til meg selv, før vi flyttet sammen, så strengt tatt er det jeg som har PS3, ikke han:)

Vi bruker den til buzz og blueray-spiller, har den mer pga film enn spill, men musikermannen min ble så glad at tårene rant da jeg gav ham rock band med gitar, mikrofon og trommesett, samt spill til bursdagen for et par uker siden...

Skrevet

Mannen er 39. Eg er 27. Vi fekk Nintendo GameCube til bryllaupet (04) og kjøpte oss Wii for eit års tid sidan. Ingen av oss er for gamle i alle fall :o)

Skrevet

Vi har Playstation2, som for øyeblikket er dvd spiller. Så og si ingen som spiller noe serlig heldigvis. Meg og ungene har Nintendo ds, så vi klarer oss bra.

Gubben sikler veldig etter en playstation3, han prøver iherdig å lure meg til å kjøpe til jul eller bursdag. Men kjenner jeg han rett så kommer han seg ikke vekk derfra etter det har gått noen mnd. Han sitter nok klistret. Så godt jeg ikke har penger til å bare kjøpe det til han, eller han har kontroll over sin egen økonomi. SÅ forgammel er han ikke, kanksje han får det om to år da han blir 40. (men da ønsker han seg motorsykkel)

Skrevet

min er 29 og har ps3 sammen med guttungen på 8.men er nok far i huset som bruker den mest..

Skrevet

Min mann blir 31. Vi har playstation2, wii, nintendo DS og nettopp fått psp.

Skrevet

20 og nei:)

Skrevet

min er 36 og har alt mulig:-) typisk gutt må ha bare må ha, og ikke bruker nesten;-)

Skrevet

Min er 38, og skal få ps3 til jul.

Skrevet

Nei ikke mannen min, han er 40, men sønnen min på 17 har hehe...

MEN man blir da aldri for gammel til lek ;)

Skrevet

mannen min er 35, har ikke playstation, men han vil at vi skal kjøpe;)

Skrevet

Mannen min er 30 og har både psp, x-bok, playstation, guitarhero og diverse andre duppdingser. For min del kunne han ha kvittet seg med hele pakket:)

Skrevet

Mannen min er 33, vi har ingen ting slikt. Han elsket slike spill i tenårene, og mener at dersom man kjøper det blir han å bruke altfor mye tid på det. Jeg spurte om han ønsket seg playstation el nintendo til jul, og fikk til svar: Tror det er best å la være dersom vi skal ha tid og energi til sex...

Skrevet

Han er 27, og har hatt både PS3, Wii og X-box, men nå er alt pakket bort eller solgt, heldigvis;)

Skrevet

Mann min er 44....

Tror ikke det kommer an' på alder her.....

...men - han er helt fjern når det gjelder PC, data, spill osv... Han kan ingenting!!

Samtidig har jeg en bror, på 42, han er "hekta" på alt som "elektrisk"...

(spill, mobiler, TV'r, etc etc...)

Så har nok ikke noe med alder å gjøre tror jeg - dattera vår på 5 er mye flinkere enn han på data'n for eksempel!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...