Gå til innhold

Til dere som ikke vil ha flere barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn, de er 2 og 4 år.

Grunn:

Jeg spyr X anntall ganger daglig i 8 mnd av svangerskapet, bekkenløsning, laaaaavt blodtrykk (90/50), lite blod (8-9). Tror ikke familien vår tåler at jeg er sånn en gang til.

I tillegg så er jeg alene med både henting og bringing av barn til og fra bhg, dette blir veldig tungt med 3 stk og umulig som gravid med de plagene og de to jeg har fra før.

Er bare 25 år og liker også tanken på at når jeg er 40 så er ungene 20 og 18 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to barn, de er 2 og 4 år.

Grunn:

Jeg spyr X anntall ganger daglig i 8 mnd av svangerskapet, bekkenløsning, laaaaavt blodtrykk (90/50), lite blod (8-9). Tror ikke familien vår tåler at jeg er sånn en gang til.

I tillegg så er jeg alene med både henting og bringing av barn til og fra bhg, dette blir veldig tungt med 3 stk og umulig som gravid med de plagene og de to jeg har fra før.

Er bare 25 år og liker også tanken på at når jeg er 40 så er ungene 20 og 18 år

Skrevet

Har 2 gutter med 19-20mnds mellomrom(2,6år å 11mnd) å er fornøyd med å sette 2 skjønne arvinger til verden!ingen mer på oss,jeg får heller kose å dulle med veninners babyer å når mine søsken en gang får barn å jeg blir tante;)jeg har relativt tunge svangerskap med kraftig bekkenløsning fra uke 6 i begge sv.skap blir relativt inmobil så det holder med 2 unger...sliter nokk med ryggen fra før av å nå etter svangerskapene..er helt forferdelig!dem skal følges opp oxo..hehe..så både jeg å sambo er veldig fornøyde med de vi er så heldige å har;)

Skrevet

har to stk, en gutt og en jente.

Gutten er straks 3 år. og jenta blir snart 1 år.

Føler at det er nok med to stk.. både tid og økonomisk! men hadde vi fått to gutter så kunne jeg nok vært litt mer ivrig på enda en.. hehe..

også har jeg så raske fødsler så det er nesten helvete.. usj..

Nei, veldig glad for å fått to velskapte barn! ;)

Hadde vi gått for enda en så kunne vi banna på at det var tvillinger ( er det i familien ) og kolikk.. nei takk tror jeg at jeg sier =D

Skrevet

Har en 3-åring og en baby. Har aldri ønsket meg flere enn to barn, og mannen ønsker det heller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...