Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #26 Skrevet 2. desember 2009 Var 18 år, angrer og angrer. Angrer kanskje mer på at jeg ikke slapp til noen flere:/ Nå har jeg vært sammen med samme mann i 14 år, og vi har det bra sammen, men sexen kunne sikkert vært endel bedre:s
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #27 Skrevet 2. desember 2009 Herlig overskrift! Jeg ga blomsten min til xen min da jeg var 13år... Ja jeg angrer, jeg skulle ønsket at jeg hadde ventet lenger og at det ikke hadde vert han jeg gav den til men min neste.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 2. desember 2009 #28 Skrevet 2. desember 2009 Den fikk Johannes, da jeg var nesten 15 og han var fylt 15. Fortalte min mor at nå måtte hun jaggu ringe legen og si at jeg måtte ha p-piller for jeg hadde planer om å ta blomsten (har gutter også blomster tro) på kjæresten.
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 2. desember 2009 #29 Skrevet 2. desember 2009 Jeg var 19,5 år og jeg gav "kvasten" min til mannen min, som jeg ble kjæreste med da jeg var 19,5 år. Nå er jeg 30 år, og jammen liker han kvasten min enda
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #30 Skrevet 2. desember 2009 Hehe, min første elsker som jeg kaller ham var en barndomsvenn. Vi var 15år og bestevenner, hverandres første. Edru var vi og det var fint.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #31 Skrevet 16. januar 2010 Mylian med twins har ikke blomst, men kaktus. Ho ho ho
papoyo Skrevet 16. januar 2010 #32 Skrevet 16. januar 2010 Min første kjæreste. Han var 23 jeg var 16. Angrer ikke!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #33 Skrevet 16. januar 2010 Jeg var 15 da Roy tok "blomsten"min.. Og jeg angrer ikke. Er glad det ikke var med noen jeg var skikkelig glad i, for makan til mareritt har jeg aldri vært med på verken før eller etter! Det var enormt vondt!! Til tross for han tok seg tid og smørning o.s.v. Jeg begynte å fossblø etterpå!! Og fortsatte i to dager å blø!! Og han Roy, hadde ganske liten tiss, så kan jo bare tenke meg hvordan det kunne blitt med noen som hadde hatt litt større :-| Nei, det er ikke noe minne å spare på i det hele tatt. Så, nei. Jeg anger ikke! Var bare glad det var over. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #34 Skrevet 16. januar 2010 Jeg var 18 og han var en jeg var sinnsykt forelska i.....vi hadde det flere ganger etterpå også vi. Det var vel ikke vondt,men ikke godt heller.....vi er gode venner idag også vi....han er en god og hærlig fyr :-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #35 Skrevet 16. januar 2010 Ga den bort til exen min når jeg var 14, han var 15. Ikke spesielt godt, da jeg revna ganske heftig. Var sammen med han til jeg var 17, og når jeg tenker tilbake på det, syns jeg han hadde i overkant for stor penis. (da det flere stillinger vi ikke kunne gjenomføre fordi det var sinnsykt vondt) Men angrer, hmm! Fikk jo en viss erfaring da
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 16. januar 2010 #36 Skrevet 16. januar 2010 Min første er min samboer og han er også den eneste.. Vi har vært sammen i snart 8år,siden jeg var 13år:) Vi venter barn nr.2 sammen<3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #37 Skrevet 16. januar 2010 Til en jeg traff på byen da jeg var 17, han var 22. Hadde alltid likt ham, men det ble heldigvis aldri noe mer enn det ene knullet - det var ikke særlig godt for noen av oss.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #38 Skrevet 16. januar 2010 Jeg var nesten 13 år og en mye eldre gutt på 18 ga meg hjemmebrent og tok seg til rette. Var forferdelig vondt og følte meg fæl og full av skam. Har aldri glemt den vonde følelsen og jeg tror nok det ødela veldig å starte så tidlig. Ble lurt med på 3kant samme år, skjenket full igjen. Fikk et veldig vridd syn på sex som guttene viste å utnytte seg av i den tiden der. Skulle gjerne vinket farvel til den lista der. Blir kvalm bare ved tanken. En jente på 13 er atlfor ung til å ha sex! Jeg er sjeleglad jeg har en liten gutt så jeg slipper å bekymre meg om akkurat denne delen. Skulle ønske jeg hadde ventet noen år.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #39 Skrevet 16. januar 2010 Jeg var 16, og gav "blomsten" til en på 23, som jeg egentlig ikke var spesielt forelsket i, eller var sammen med. Men var edru, og det var forøvrig ikke halvgæærnt. Litt vondt gjorde det jo, men i ettertid har jeg innsett at han hadde veldig liten penis, og det var jo en grei måte å begynne på Angrer, neh. Kunne selvfølgelig spart meg for det, men var forøvrig greit å få det "overstått"
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2010 #40 Skrevet 16. januar 2010 den ble stjelt fra med da jeg var 16.. Angrer på at jeg var på feil sted til feil tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå