Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Har ikke gitt bort så mye blomster jeg..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 hahahahahahaha.. venner for livet;) Min kjære gjennom 1,5 år. Min første kjæreste. Angrer ikke:) Vi var først for hverandre, vi:)
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 haahahhahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Ka bort en eske konfekt til momor da jeg var 10. Duger det?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Barnefaren. Jeg var 15, og vi var sammen i ti år.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Haha. Jeg har ingen blomst(er), er allergisk.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Blomsten, faktisk... hohoho. Hvorfor ikke: Hvem hadde du sex med første gang? Eller: Hvem hvar den første du pulte?
Himmel og hav Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Jeg tror du har sett for mye på amerikanske tenåringsfilmer... Jeg vil foreslå at om du lurer på hvem folk lå med første gangen, så spør du om det. For min del het han Espen. Om jeg angrer? Nei, hvorfor det? Jeg angrer vel mer på et par jeg ikke hadde sex med enn de jeg hadde sex med. For å være helt ærlig skjønner jeg ikke hva som er så vanvittig spesielt med den første gangen. For min del er det bare en stor hype som er bygget opp for å undertrykke og kontrollere kvinners seksualitet. Se bare i hvor mange kulturer kvinners ære er knyttet til hennes jomfruhinne men menns ære er knyttet til de handlingene han gjør.
Lilleleen Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Måtte smile litt da jeg så overskriften ) Jeg var 16 og og det var med en fyr jeg hadde flørta med i ett halvt års tid. Angrer ikke:o) Da jeg kom på skolen dagen etter, så spurte venninnen min om jeg hadde gitt bort blomsten min til han...derfor måtte jeg smile av overskriften:o)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Ha ha, tok faktisk et par øyeblikk før jeg skjønte hva du mente:) Jeg var nesten 18, og det var min første kjæreste som jeg hadde vært sammen med i 2 år. Så sånn sett var jeg "fornuftig" kan man si:) Men det var faktisk han som holdt igjen så lenge, jeg ville ha "gitt meg" leeeeenge før de to årene var gått! Tror han hadde prestasjonsangst, vi var begge jomfruer. Forholdet varte i ett år til etter debuten, og vi hadde helt fantastisk bra sex selv om ingen av oss hadde erfaring fra før. Beste jeg har hatt, faktisk:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Blomst? Merkelig spørsmål, jeg går da ikke rundt og husker på hvem og hvorfor jeg gir blomster vel...
Kleint Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 Var 14 og det var med den første kjæresten min, var sammen i tre år. Får dilerium av å tenke på at ungdommen begynner så tidlig. Snart er vel datteren min tenåring. Uff:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 Den ble tatt fra meg da jeg var 15 år. Om jeg angrer? Angrer på at jeg dro på den festen ja.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #16 Skrevet 2. desember 2009 Var 13 år, en kis i fra Trondheim. Og fyyyyy, som jeg angrer. Men jeg var litt den., "alle har jo gjort det, jeg blir jo bare mobbet om jeg ikke gjør det". 13 år liksom. Og etter den pulinga så ble det fler. Hadde trekant da jeg var 14 faktisk. Jeg var veeeeeldig tidlig utviklet. Nå er jeg 21, har verdens beste mann og en liten pjokk. Skulle ønske jeg sparte "blomsten" min til min nåværende samboer.. Men, gjort er gjort.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #17 Skrevet 2. desember 2009 Den ga jeg til han som nå er mannen min. Jeg var 20. Det hadde ikke manglet på anledninger og tilbud tidligere, men jeg følte meg rett og slett ikke klar før. Angrer litt nå. Den dag i dag fantaserer jeg om hvordan det hadde vært med den ene eksen min :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #19 Skrevet 2. desember 2009 var 14 år : ) gav den til en flørt som jeg var dritforelska i, vi var ikke sammen, med vi var knullekompiser en stund etter det. første gangen var helt jævlig..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #20 Skrevet 2. desember 2009 Jeg var 14 år, og hadde vært sammen med kjæresten i to måneder, da var det en uskreven regel at man skulle pule. Jeg angrer, for dette førte til at jeg fikk et helt forvridd syn på sex. Sex ble noe man gjorde for å holde på kjæresten, og for at folk skulle like deg. Huff.. Da jeg fant ut at mine tanker var ganske forvridde så hadde jeg ikke sex før jeg traff min mann. (fra jeg var 17 til jeg var 21). Synes at det er dumt at jeg ikke fikk et avslappet og godt forhold til sex med mine første sexpartnere. 14 år er altfor ungt til å ha sex!!!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #21 Skrevet 2. desember 2009 Jeg var 15, og mistet den til den litt eldre nabogutten jeg småflørtet med. Etter 4 mnd med denne nabogutten fant jeg meg en kjæreste som jeg var sammen med i maange år, og hadde det mye bedre med =)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #22 Skrevet 2. desember 2009 Til en stygg fyr med dreads. Jeg var 14.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #23 Skrevet 2. desember 2009 Den måtte jeg faktisk lese helt ned til NN 07:34 for å fatte hva du mente. "Blomsten" Et den i slekt med "tante rød"? (nok et begrep jeg hørte om på disse sidene...) Jeg hadde sex første gang da jeg var 16 år, lot seg ikke gjennomføre fordi han hadde så stor penis. Hadde sikkert gått helt fint nå...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #24 Skrevet 2. desember 2009 Haha kakemonstermosedamen, lo så jeg grein av siste setningen din:-D Skikkelig tørrvittig humor. Innlegget var for øvrig skrevet med en snert av humor;-) HI
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #25 Skrevet 2. desember 2009 Jeg var fjorten. Var med min ex, som også er pappa til jenta i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå