Gjest Skrevet 5. desember 2009 #26 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har selskinnssko med Tovede lester og ullsåler. DEt eneste som har holdt meg varm hittil.
fredkris Skrevet 5. desember 2009 #27 Skrevet 5. desember 2009 Hei gijen fra meg meg link til Uggs lengre opp. Jeg fryser stort sett veldig, bruker ullsokker i ulltøfler inne i 23 grader... Jeg har også ett par med sånne løse ull filt inni (husker ikke om det er Sorell) og de er ikke like varme. I Uggsene er det masse saue pels, og jeg kan ikke huske å ha vært kald.
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #28 Skrevet 5. desember 2009 Sorell! Fikk mine for 2 uker siden, og angrer ikke
Krokka og prinsessa Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #29 Skrevet 5. desember 2009 Snuppa mi på 2 år har nesnalabber. Hun er kalde i dem. Har regulert med og uten lester, så de ikke skal være for store eller trange.... ikke fornøyd.
Krokka og prinsessa Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #30 Skrevet 5. desember 2009 Takk for svar alle sammen! Er vel bare å dra rundt å prøve de ulike på føttene da. dere er supre til å dele erfaringene deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå