Gå til innhold

VARME vintersko til voksen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utseende, pris og tyngde betyr ingenting. Trenger VARME!!!!

Bruker forresten str. 42....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Puma i fjor. De er både tøffe og lette, og jeg har aldri vært hverken kald eller våt i dem selv om jeg har vasset i våt snø og brukt dem i regnvær.

Det er GoreTex og de er 100% vanntette.

Betalte 1000,- på XXL.

Skrevet

ECCO....de har noen vannvittig varme vinterstøvler:-)

Skrevet

Takk alle.

Flere?

Selv har jeg hørt at sorell er de desidert varmeste.... Noen som vet om noen som faktsik overgår dem, eller er de VELDIG varme?

Skrevet

Har selv str 42, og det i seg selv kan være et mareritt... Men enig med de over; Sorell! Har nå også kjøpt en ny type Sorell-en tøffelaktig variant med snøring (finnes også uten snøring)-veldig varme og behagelige på foten. Og jeg kjøpte str 41, de er romslige! Passer ellers str 43 før jeg passer str 41..

Ellers finnes det vel såkalte scootersko på sportsbutikker-regner med de er varme...

Skrevet

Jeg har de klassiske Sorell skoene som skal være så himla varme... Men jeg frøys på beina flere ganger i fjor vinter med de på foten... Så ikke imponert..

Skrevet

Etter tips fra Mom2Two tror jeg det var så kjøpte jeg Merrell.

Mine har pels inni, myke og lette. Veldig fornøyd!! :-)

Kjennes ut som jeg går med joggesko. Prøvde mange andre merker og men ingen er så god på foten.

Skrevet

Jeg har alltid hatt problem med kalde føtter på vinteren. Husker mamma måtte varme føttene mine på magen sin når vi hadde pause på skiturer da jeg var liten....

I fjor kjøpte jeg meg et på Sorel og må si at de er helt utrolige!

Ikke kald en gang i fjor (eller i år) så de er verdt pengene!!!

Jeg kjøpte de i skinn som er sånn "puse-fòr" inni- kjempegode!

Skrevet

Ok, det blir helt klart sorell! Men folkens, er alle modellene til sorell like varme og gode. Eller er det de store, klassiske som holder varmen???

Skrevet

Jeg har de samme som 3.gang. >Kjempegode. Men har ikke erfaring fra noen av de nettere variantene.

Skrevet

Har disse, og de er kjempevarme. Det er lange, tjukke filtsokker som er nedi der. Etter jeg kjøpte mine for noen år siden, så er tjukklæste noe som bare blir brukt inne.

http://www.onlineshoes.com/womens-sorel-joan-of-arctic-sierra-tan-p_id169347?adtrack=nextag&term=Women%27s+Sorel+Joan+of+Arctic%99&offer=

Se bort fra at de kanskje ikke er så nydelige:)

Skrevet

http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5498&model=Adirondack+Tall

Ugg men en helt annen modell enn de kjente tøffelskoene. Ser litt ut som fjellsko, men de er veldig lette. Jeg har en lavere modell og har hatt de i 5 år. Aldri kald (har tidligere jobbet ute hele vinteren). Går ofte barbeint i de, for de er så myke og gode. Og de er faktisk litt mindre klumpete og stygge enn Sorell. Koster ca 2000,-

Skrevet

Ja, de er absolutt penere. MEN, er de like varme?? Har du prøvd sorell? Fryser du på føttene til vanlig?

Jeg bruker seriøst lester inni ulltøfler inne....Det er et sant H.... for meg å være ute i minusgrader.

Skrevet

de fine uggsene var ikke så verst. Men hva med merell? Er ikke det ganske bra vintersko?

Skrevet

Det er sånne jeg har og mine er ikke varme. Jeg frøys på beina flere ganger da jeg brukte de i fjor vinter :o(

Skrevet

Har Nesnalobber, i to forskjellige varianter. De er de eneste som holder meg skikkelig varm på beina. De er ikke vanntette desverre, men pleier ikke å være så mye ute i regn og sørpe. De tåler mye og blir ikke kalde selv om de blir våte, man kan være ute en stund selv om de har blitt våte.

Har Polar, de er lange. Ypperlige når det skal måkes eller gå i høy snø.

Også har jeg after-ski, passer bra til hverdagsbruk og er ikke høye.

Skrevet

Jeg har noen supervarme sko fra Merrell. De er helt herlige.

Skrevet

Har Sorell selv, og mannen har Kamik. Veldig gode og varme begge to. Kamik er forøvrig kjent for å lage gode varme sko, og er gjerne det f.eks. hundekjørere foretrekker. Blir fort kaldt å stå på hundesleden i ørten minusgrader :-) Jeg er superfornøyd med mine Sorell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...