Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Bmi gått ned fra 37,5 til 33,4. "Bare" 11 kg til, så er jeg under BMI på 30.. Har lagt om kostholdet helt og er veldig streng mot meg selv. Men nyter litt sukkerholdige varer 1 dag i uken.. Jeg er sååå fornøyd med meg selv!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 *klapper i hendene for deg* Du er kjempe flink!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Hurra for deg! Vil også gjerne gå ned. Men sulteslanking som jeg er flinkest på er kanskje ikke så lurt å kombinere med amming?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #5 Skrevet 30. november 2009 Gratulerer! Det er jo kjempebra )
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 12 kg på 40 dager er litt i ovrerkant. Håper du ikke har tydd til en tullekur som består av drikkende saker.., da kommer du til å fly opp igjen minst like fort..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Jerg har gått ned 15 kg på 21 dager, slå den du:p men så har jeg nettopp født,så er nok bare vann og babyen, morkake osv.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Anonym 22.43: 12kg på 40 dager er ikke i overkant det da.Det er jevnt og trutt det.Ved vanlig nedgang snakkes det jo om maks 1 kg i uken for at det skal være normalt...så jeg syns hun har hatt en jevn og fin nedgang jeg...kjempeflink har hun vært...hun sier jo hun har forandret kosthold...så tror ikke det da er snakk om tullekur med drikke osv. Forandrer man kosthold og beveger seg,er streng mot seg selv kan man fint få det til. Lykke til til du som har gått ned såpass,jeg syns du er dritflink
Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 Helt utrolig bra! Bare man vil det nok så klarer man det. Føler du deg ikke bare 10.000 ganger sunnere og friskere både i kropp og sjel? applaus for deg såfall og lykke til med videre kostholdsendringer )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Synes du har god grunn til å være fornøyd med deg selv:) Tenk så hærlig når du skal fornye garderoben:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Kjempeflink! Gratulerer! Kom med tips da! Hvordan gjorde du det?
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #13 Skrevet 1. desember 2009 Så flink du er ,skulle vært meg ,men jeg har ikke vilje nok skjejer ut etter noen dager jeg da .og har en samboer som kjøper kaker og sitter foran meg og sier nam nam ta litt da.jeg sier ikke nei alltid .Jeg eier ikke karakter hihi. Men i går sa jeg nei takk og gikk og satt meg på stua
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Anonym 00.13 ser du hva du selv har skrevet? Max 1 kg i uken er annbefalt og HI har gått ned 2 kg i uken. Det er ikke jevnt og trutt men hurtig og galt.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #15 Skrevet 1. desember 2009 Oj, det maa ha vaert blodslit! Gratulerer og fortsett med gode vaner
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #16 Skrevet 1. desember 2009 Kjempebra, klapp på skuldra!!! Men usaklig av deg som sier du har gått ned 15 kg på 21 dager fordi du akkurat har født.. Herregud, det er jo normalt! Jeg gikk ned 15 kg på 3 dager jeg, etter at jeg hadde født!!! Da jeg kom hjem fra sykehuset var all vekta borte. Slå den du!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #17 Skrevet 1. desember 2009 haha...det var da vel ironi det hun som hadde født skrev?!? Jeg forstod d i all fall slik!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #18 Skrevet 1. desember 2009 2 kg i uken er ikke usunt om man har en bmi på 33!!! Da tar man gjerne av litt mer en en person med 25 i bmi.
Lea Laus Skrevet 1. desember 2009 #19 Skrevet 1. desember 2009 Wuaaaau! Utrolig bra. Stå på! Har du noen hemmligheter å lekke til oss andre? *sjalu*!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #21 Skrevet 1. desember 2009 12 kg på 40 dager er alllltfor mye.du skal se at du går opp de kg igjen etterhvert. man skal ik slanke seg mer enn 600-800gram per uke:) jeg selv har gått ned myyyye nå men overdriver ikke. skal bruke minst 1 år til. men lykke til uansett:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #22 Skrevet 1. desember 2009 Ja.. 12 kg på 40 dager er nok mye.. Men samtidig.. så hadde jeg høy BMI. Går ned i snitt 1 kg pr uke nå. Jeg har byttet ut brød med knekkebrød Potet/pasta og ris med deilige salater Og sjokolade er byttet ut med frukt (for jeg kjøpte omtrent 5-7 sjokolader i uka.. fant jeg ut når jeg begynte å telle) Som helgegodt spiser jeg tørket frukt og nøtter. Jeg er mye mer aktiv på jobb og hjemme. Dette er nok ikke en tullekur.. Jeg prøver å finne en sunnere linje å leve etter.. For opp på denne vekten vil jeg ALDRI igjen.. Nå føler jeg meg bedre.. Merker magen og rumpa blir betydelig mindre. Har ikke halsbrann hele dagen lenger.. Gleder meg til å bytte ut garderoben en gang på nyåret!! HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #23 Skrevet 1. desember 2009 Ser det er noen skikkelige gledesdrepere her. Skjerp dere a, det er greit det er kjipt å sitte der og fremdeles være like feit og viljeløs selv, når andre klarer å gjøre store endringer og får gode resultater. Og HI, stå på! Heia heia!
Lilleleen Skrevet 1. desember 2009 #24 Skrevet 1. desember 2009 Så flnk du er!! Det er jo kjempebra!! ) Håper jeg også klarer det når jeg er ferdig med å være gravid!!
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 1. desember 2009 #25 Skrevet 1. desember 2009 Kan du sette opp en typisk dagsmeny for deg? Gratulerer med utrolig vekttap- du har vært kjempeflink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå