Niniuss Skrevet 3. desember 2009 #26 Skrevet 3. desember 2009 Hei Damer, kan anbefale mammaklær fra www.ellos.no, her er det ganske greit utvalg og rimelig.
Mjølkekua Skrevet 3. desember 2009 #27 Skrevet 3. desember 2009 Kjøpte i hvertfall 3 olabukser på H&M sist svangerskap (fødte for 1 år siden), og samtlige bukser var så trange i linningen. Jeg bar gutten lavt i hele svangerskapet og jeg er sikker på at jeg klemte hele gutten hver gang jeg satte meg ned. Strikken var stram som fy også. Jeg er helt normalvektig, mellom 36/38 i størrelse. Kjøpte noen herlige bukser fra mamalicious. Selv om de var litt store i strikken, og skled litt ned fra magen var det som å ha på seg en god joggis. Denne gangen skal jeg investere i noen mammbukser uten strikk over magen, bare i siden. De er litt mer praktiske rett etter man har født også. Følte det var helt rart å ha på seg mammabukser rett etter fødselen (merkelig med strikken), og pga ks orket jeg ikke vanlige bukser på 1 mnd... Heldigvis klarer jeg å presse på meg de vanlige buksene mine ennå, da jeg bare er 13 (+2). Sist måtte jeg over på mammabukser i uke 12, så fryder meg over hver eneste dag jeg fortsatt får på meg de fine olabuksene (med lavt liv, de høye får jeg ikke igjen)! Snart må jeg over på den begrensede garderoben... Og jeg VET at den blir KJEEEEDELIG etterhvert som man har brukt de samme klærene noen uker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå