Gå til innhold

hva har h&m gjort??????

tjukka med spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte ut å leite etter mammabukser kvalm og jævli.......... men fikk f**** meg ikke på meg noen av de j******** buksene......... alle er slim legs og det har ikke jeg............. ARGGGGH....... for 3 år siden sklei mamma buksene på hm rett på meg......... og jeg har ikke forandera figur så j***** mye................... ååh...... jeg vil bare ha bukser som passer...........:(

hormoner lenge leve...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heldigvis er du rette plassen for å få litt utløp for de hormonene :)

kommer med en trøste kommentar og sier : -drit kjipe h&m uten rett bukse...

Skrevet

Jeg henger meg på denne!!! Møkka bukser!!

Jeg har blitt en stor fan av tights jeg da og strikket kjoler!!! Så her i gården ser folk meg i enten joggebukser eller kjoler om dagen!! Hehe orker rett og slett ikke noe som strammer på magen. Vesla kommer med noen vonde protester.... hehe

Skrevet

Jøss, jeg var på h&m for et par uker siden og kjøpte mammabukse, og fant ingen med slimfit. Alle var brede og vide... Rart:)

Skrevet

Synes passformen på h&m sine gravidbukser er helt håpløse, kjøpte heller på polarn o pyret. Selv om de er en del dyrere så var det absolutt verdt det.

Skrevet

"Magestrikken" på HMbuksene er jo aaaaaaaaaalt for stram!! Hvis jeg skulle få en sånn bukse over magen ville den blitt 3 nr for stor i lårene, tror jeg. Håpløse. Jeg bruker tights når jeg skal ut av huset og joggebukse hjemme.

Skrevet

åh.. takk for mange gode svar=)

men hva slags sko bruker dere da dere bruker thigts..... jeg finner ingen sko jeg syns passer til thigts i disse litt kalde dager........ som sagt har jeg feite legger, da er det ikke lett å finne støvletter.........

Skrevet

Jeg kjøpte et par vinterstøvletter som er veldig gode.De har knyting, men du slipper og åpne hele veien ned for og ta de på.

799 tror jeg det var på økonomisko.

Ellers så får man jo støvletter med strikk øverst. :)

Ha en fin kveld da!!

Skrevet

Hellå! Jeg bestillte bukse fra hm i et str større en den jeg har til vanlig.. den passa kjempe fint!! å passer faktisk ennå.. men da jeg var på hm å tenkte å kjøpe en til opplevde jeg akkurat det samme som dere.. måtte opp i str 3 stk får å få en noenlude behagelig passfolm,men så ut som en fjott i den.. SÅÅ.. buksene man bestiller i katalogen er bedre! :) (dongeri buksene)

Skrevet

jepp! Buksene til hm er mye smalere i beina nå enn for 3-4 år siden. Snekkerbuksene har forsvunnet også! Grrr! Innmarri dumt at kappahl har slutta med mammabukser også...

Skrevet

Så merkelig, jeg tråla flere H&M butikker før jeg endelig fant en som var smal nede i beina, fordi det var det jeg ville ha. Men fant stort sett bare de som var vide nede ;-) Må være stor forskjell fra H&M til H&M på hva de tar inn da. Irriterte meg også grønn over at de fleste klærne var i str L eller XL, da jeg er mer bygd for S eller M. Hvilke andre kjede-butikker er det egentlig som har gravidklær nå utenom H&M? Fant ingenting på Kapp Ahl og Lindex her jeg bor.

Skrevet

I know!! Utrolig irriterende. Greit, jeg er overvektig, men ikke smellfeit, og jeg fant ingenting som passet! Alle var for smale i beina!

Skrevet

Her har h&m mange flere bukser uten slim legs. Selv er jeg glad i slim leg buksene. Derfor jeg har lagt merke til alle mammabukser som er vide nedi.

Skrevet

Bruk leggvarmere!! Da kan du kjøpe lave, gode skoletter og variere med kule leggvarmere i alle farger :)

Skrevet

Jeg slet også endel med å finne bukse som passet på HM. Bruker vanligvis 36/38 men må opp i str 40 der, og da passer bare halvparten av modellene. Er bare 13 uker på vei. Dårlig utvalg også. Olabukser eller tights, liksom, ikke noe alternativ.

Skrevet

H&M hadde deilige bukser til sommerbruk husker jeg fra forrige svangerskap, men nå er det bare dritt å finne. Slimfit og ekkelt stoff. Vandrer som regel rundt i joggebukse (uhyre sexy..ehh) og tvinger meg bare inn i dongeribukse når jeg må ut blant folk. Var mye lettere å være sommergravid ja..

Skrevet

godt å høre at det ikke er bare meg som ikke er så glad i h&m om dagen...... syns det er veldig vanskelig å finne andre steder også...... men man må kanskje bestille på nett da.................

Skrevet

Jeg har HM sine dongeri-bukser i str. 36, slim-leg varianten, og synes godt de kunne vært enda litt smalere nederst, men kanskje litt kortere på beina. Ergo: i mine øyne - Det burde være større forskjell på str. og mer å velge mellom, noe for enhver smak. Jeg synes det generelt er vanskelig å finne mamma-klær som ser "ungt" ut, liker ikke omslagstopper, "dress-bukser" og skjørt til midt på kne. Så her blir det mye tights, og vanlige klær i en str større.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg et par cord bukser fra h&m! De er kjempe gode. Ikke smale i beina, og passe lange. Alle de andre buksene jeg prøvde på h&m var for korte, men ikke denne :) Jeg er 175 cm så er ikke ekstremt høy akkurat, men det var bare cord buksa som passa meg! Også kosta den bare 299 kr :) Har vært innom andre butikker, bla lindex. De hadde visst sluttet med gravid klær der jeg spurte.. Hehe, er visst ikke moderne lengre å være gravid på lindex ;)

Kan ihvertfall anbefale cord buksa fra h&m. Den er knallgod og varm nå som vi går vinteren i møte!!! :)

Skrevet

Opplevde det samme på H&M da jeg skulle ut å kjøpe meg mamma-bukse for en ukes tid siden. Enten bare slim-leg, eller det jeg vil kalle "kjerringbukser". Endte opp med å kjøpe jeans-skjørt som sitter ganske bra, og strømpebukser.

Skrevet

Hmmmm så rart!!

Jeg kjøpte meg en bukse på h&m på lørdag, den er smal i beina og passer perfekt, og jeg er INGEN tynn spire... har L & XL på h&m, men elsker buksene fra h&m, men vi er vel alle bygd ulikt...:)

Skrevet

Stram?? Jeg synes den er alt for slakk jeg. Holder seg ikke oppe på magen en gang. Og, buksa er for stor i lårene. Mulig jeg kjøpte litt stor størrelse. Kjøpte L for å ha noe "å vokse i" men nå er jeg i uke 35, og tror ikke magen kommer til å bli så sinnsykt mye større. Hvilket betyr jeg har gått rundt et helt svangerskap med FOR STOR bukse. hehe. Snører den med belte rundt hofta så den holder seg oppe hvertfall. Et pluss er jo at den sitter perfekt rundt leggene når den er så stor ellers;)

Skrevet

Mammabuksene på HM er noe skit! Slim fit eller ikke. Jeg har kjøpt et par tights der. De er ganske ok faktisk. En sort og en i lissomdongeri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...