Gå til innhold

Hvor mange kilo til nå,jenter?


ღLiamGulletღmars-10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 169,5cm,har 94 dager igjen,og har gått opp 5,2kg til nå!:)

...Har tro på at det fra nå vil øke en god del,og særlig fordi jula nærmer seg med stormskritt!;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å ikke være alene om å legge på seg =) Jeg er 172 og veide 57 kg, gikk opp lite i starten men nå viser vekta 8 kg mer, er i uke 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kontroll i dag viste at jeg bare hadde lagt på meg 2 kg... var sikker på at jeg hadde lagt på meg mer.. 29 uker på vei i dag... så synes det var litt vel lite... får håpe jordmora har rett om at det kommer noen fler kilo fortløpende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er andre som ikke har gått opp så mye. Jeg er i uke 27 og har til nå gått ned 1 kg. Gikk ned en del de første 3 mnd så det er vel derfor jeg ikke har gått opp noe.

Flere som ikke ha gått opp?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 27og har lagt på meg 9 kg. Har helsekortet fra forgje svangereskap, og ut fra det kan jeg se at jeg er i "samme rute". Jeg la p åmeg ca 20 kg. Mistet 10 kg på sykehuset etter fødselen og deretter gikk jeg nedover til normalen uten så mye slit og strev. Håper på at det blir slik denne gangen også:)

Mitan 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt første barn og er litt forskrekka over at jeg har lagt på meg 10 kg og er i uke 28. Jeg håper høyden min på 178cm har litt med vektøkningen å gjøre siden det er forskjell på matinntaket til noen som er 20 cm mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner dere da fra utgangspunktet før dere ble gravid, eller fra den laveste målingen??

 

Min normalvekt er nemlig 48 kg, men jeg gikk ned til 44 kg iløpet av 1 trimester. I dag veide jordmor meg og vekta viste 56,7 kg... Så da har jeg gått opp enten 8 eller 12 kg nå når jeg har gått inn i uke 27 (++) -->90 dager igjen!!

 

Syns tiden går så fort nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 28 og har lagt på meg 10 kg. Vekten har stått stille i snart tre uker. HELT anderledes enn den gjorde sist gang. Men jeg hadde 6-7kg mer denne gangen i utgangspunktet og ligger derfor på akkurat samme vekt som jeg hadde da jeg var i uke 28 sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

71 dager igjen.. 1.67 høy og gått opp 8 kilo.. I beg av svangerskapet sto det stilt,så i 3 mnd tikket vekta oppover.. :D Heldigvis går vi i familien alltid ned igjen etter graviditeten,enorm fettforbrenning bare i liten bevegelse.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...